zdravim, pred casem jsem se tu dotazoval na nakup Hamiltonu z classybrandu. Nakup jsem v lednu realizoval, vse dobre dopadlo, s hodinkami jsem spokojen. minuly tyden mi praskl kozeny tah a ja navstivil servis, abych objednal novy (ani jsem neuvazoval o nejakem reseni v ramci zaruky) Pri teto prilezitosti jsem vsak zjistil, ze nemam potvrzeny zarucni list (razitko, datum prodeje), ba co vic, ze potvrdit jej pry muze POUZE autorizovany prodejce, bez toho mi zadnou zaruku ani v budoucnu nauznaji (Hanak na Rasinove v Brne).
Napsal jsem email na "Klasiky" a odpovedeli mi, at necham zarucak prazdny do prvni zavady....originalni odpoved.
Takze, vracim se opet sem a rad bych se zeptal "zkusenejsich" nakupujicich z Classybrand, jakou mate kdo zkusenost se zarukou a zarucaky?
(btw. na ofic webu Hamiltonu jsem Klasiky nenasel )