Přejít na obsah

1Lachtan

Členové_50
  • Příspěvky

    517
  • Registrace

  • Přítomen

4 sledující

Profile Information

  • Bydlí
    PRG

Návštěvy profilu

7 757 zobrazení profilu

1Lachtan's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. A další kousek - tentokrát Savoia-Marchetti
  2. Po delší odmlce zase jeden Sinn kousek - tentokrát na Cessně C-310 :-)
  3. Další "úlovek" - tentokrát Piper PA-28 Cherokee
  4. V lednu jsem zde dával pár obrázků palubních hodin v letadle Wassmer WA-54 Tehdy jsem netušil, že jejich osud se již chýlí k smutnému konci... 08.05.14 skončila jejich životnost (zároveň s letadlem) v lesíku za RWY někde v Moldavsku... Nechtějte po mě žádné podrobnosti - sám je nemám - snad jenom, že posádka z toho údajně odešla po svých.
  5. Přesně toto mě napadlo při přečtení příspěvku od olson21 taktéž. Rozdíl mezi jednoručičkovým a tříručičkovým výškoměrem není generační, ale je to prostě naprosto jiná mechanika. Jednoručičkový výškoměr má oproti "klasické tříručičce jinak konstruovanou mechaniku, složitěji (více převodů) a proto tam dochází ke zvýšenému tření a tím i "skákání" ručky - chod pak není plynulý nýbrž skokový. Proto se dovnitř instalují vibrátory, které právě tuto třecí chybu v maximální míře eliminují. Doposavad jsem se nesetkal s jednoručkovým výškoměrem, který by neměl vibrátor - předpokládám, že ani nesetkám, neb takový přístroj by byl prakticky necertifikovatelný. Akorát doplním, že poloha leteckého přístroje by neměla v žádném případě mít vliv na funkčnost/přesnost přístroje. Jednoručičkový jsem nikdy rozebraný neměl, takže pouze pro představu pár fotek "vnitřností" klasického tříručičkového výškoměru (tento konkrétní je z doby WWII) Je to také plné ozubených koleček
  6. AD 32 je taktéž Thommen Jaký konkrétní výškoměr je v tom zkušebním zařízení? (jaké to vlastně je?) v čem je problém - nepřesnost? kódování? Zkušební zařízení podléhá pravidelné kalibraci a přezkoušení. Jak se na něj tváří zkušebna a jaký je od nich protokol? K čemu vůbec je taková nádhera v Mi171š ? S čím vším to komunikuje/kam lezou data? KEA - kolik? 130? (s těmi jsem nezažil problém - přesnost a spolehlivost excelentní)
  7. Tak ještě jeden aktuální úlovek - tentokráte v letadle Wassmer WA-54 detail s UV nasvícením bez nasvícení (už žádný zázrak, do minuty nejsou čitelné)
  8. Petře, máš samozřejmě naprostou pravdu - NIC, naprosto nic... Jsem kopyto z velryby a naprosto netuším na co jsem myslel když jsem psal ten post, ale to už je teď jedno. Nápis vidíš naprosto správně - THOMMEN a já ti zde přikládám ještě foto jejich zadní strany se štítkem 2-Olson21 - s jejich výškoměry zkušenost nemám (dávám přednost osvědčené kvalitě od Aerosonic), ale tvá zkušenost by mě hodně zajímala (když tak do PM, díky)
  9. Tak další kousek, tentokráte z Piper Pa-46 Malibu Mirage Jsou to již zde známé Walthamy, tyhle jsou bohužel poškozené, ale díky tomu jsem je dneska demontoval a pravděpodobně nebude problém abych si je otevřel a nafotil vnitřnosti
  10. 1Lachtan

    Watch Co.

    doplněná výplň ruček
  11. Na jednu stranu máš sice pravdu, ale zase z druhého pohledu - v prodeji jsou daleko smrtonosnější zbraně (nejenom u nás), dále je spousta "zbraní" které jsou naprosto volně přístupné (a v rukách řádně odhodlaných zlounů jsou schopné napáchat nepředstavitelné ztráty). No a já se na to dívám tak, že je to pro mě ta nejlacinější varianta pokud chci nějakou dlouhou zbraň s plnotučnou ráží na občasnou výrobu děr do terče
  12. Tak mám další přírůstek: CZ-858 Tactical
  13. Asi záleží na tom kdo se kde pohybuje - já jsem zase donedávna netušil, že existují nějaké kotle zn. Junkers pro mě: Junkers = letadlo (nejlépe Tante Ju)
  14. Po dlouhé době zase nějaká změna - tentokrát nový řemen samodomo výroba - prostě jsem si chtěl vyzkoušet, zda jej dokážu vyrobit (žádný zázrak, holt první pokus, takříkajíc "na koleně"...)
×
×
  • Vytvořit...