Přejít na obsah

Martin Mareček

Členové
  • Příspěvky

    21
  • Registrace

  • Přítomen

Martin Mareček's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Ball jsou pekny. Ta sekundovka ma smrnc. Jen bych se bal ze casem omrzi. Koukam ted ze tam jsou king seika. Oziveny prispevek se slevou a uz pise ze ceka na platbu... Ale mrkni, jsou uzasny. Navic high beat a certifikovany chronometr. Nebyt to vintage, tak je cena uplne jinde Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  2. Nebylo, ale asi jsem se trochu sek vyberem. Teprve ted ctu zminku o tom, ze sarby jsou na nej uz trochu moc sportovni:) Vychazel jsem z toho ze maji sednout k obleku a take polo triku. Ja bych zkratka volil toto. Myslim ze se hodi, ale jsou mene usedle:) Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  3. A nebo jeste od Seika tyto. SARG001. Takovy levobocek sarbu s trochou sportovna. Mam je doma. Tenkrat jsem myslim schanel zde na foru SARBY a zrovna nejak nebyly, tak jsem po chvili zvazovani vzal tyto. Myslim ze bych nemenil. Jsou o chlup vetsi, ale ne jako ty SARXY, ktere jsou vahove a tloustkou uz takove masivnejsi Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  4. https://www.prohodinky.cz/certina-ds-ph200m-powermatic-80-c036.407.16.050.00?search=Certina%20ds%20ph200m Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  5. Me jenom vrta hlavou, jestli myslis ty moje V lete jsem je zde na foru kupoval Odesláno z mého Z10 pomocí Tapatalk
  6. No ja jsem komentoval komentar meho komentare. Ale pres stranky fora a nejak se mi to nepodarilo. Tak to stoji takhle mimo tu konverzaci, ktera je asi o sedm stranek drive. sorry [emoji41] Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
  7. Pravopis není moje silná stránka. To už asi lepší nebude k těm autům: firemní auta se ve firmě obnovují třeba už po dvou letech (netvrdím, ale že to je tak i u vás, třeba ne). Pokud mají hodně najeto, je to většinou nalítáno po rychlejší silnici. To není to samé, jako když to auto stráví roky studenými starty, solenými a rozbitými silnicemi, vlhko, mráz apod. Další věc, vem si třeba statistiku TUV report. Nejhorší je tradičně Dacia. U 2 až 3 roky starého Loganu je počet závad 15,7%. Takže osm a půl majitele se s tebou bude hádat, že ta Dacia tak špatná není. Jenomže je... A u BMW je to ještě složitější. Jako jedni z mála mají dvojitou 100% výstupní kontrolu. Je to vidět i na již zmíněných TUV reportech, mladší modely se drží na čelnějších pozicích. Ale čím starší, tím více se propadají. Složité motory, nová nevyzkoušená technika. A také stále používají na vložky válců Nikasil. To je to nejlepší z hlediska mechanické odolnosti, ale jeho tloušťka je 0,05-0,3mm... Navíc je choulostivý na kvalitu paliva... Článků na toto téma je dost. Toyota a Honda používají lepší řešení. A také dražší. Vysoce poruchový byl také např. 2l diesel, uvedený někdy v 2008. Stěna mezi válcem a kanálkem pro chladící kapalinu v jednom místě dosahovala tloušťky asi 2mm... Takže tak. I když vám vaše zkušenosti věřím a přeji další spokojené km, na přesvědčení to u mě nestačí. Lexus RX patří do vyšší střední třídy. Motory, výbava, rozvor a cena odpovídají L GS... Ale jak řekl i jeden kamarád který si chtěl koupit L IS: "nevešel jsem se tam"
  8. Na BMW slyším od více lidí stížnosti z důvodu spolehlivosti. Pokud to koupíš nové a připlatíš si k tomu servis na sedm let, tak ok. Bez něho tě může klidně i po pár desítkách tisíc km nemile překvapit total motor nebo převodovka. Ta osmistupňová automatická stojí čtvrt mega... Mercedu kvalitu také moc nevěřím. Pracoval jsem ve firmě která jim dodává střešní okna.. Mercedes=Daimler. A podle toho se odvýjí systém řízení jakosti apod. Subjektivně (protože o této značce moc nevím) by na tom mohlo být nejlépe to Porshe. Nevím jak moc se na jeho výrobě podílí WW ale i tak to asi bude nejlepší volba. Z toho co máš ve výběru... Zajímavý je ještě Lexus RX. Bude nepochybně nejspolehlivější a nejlépe zpracovaný. Ale nebude jezdit tak dobře jako Porshe, BMW a nebude mít na výběr tisíc motorů a prvků výbavy a individualizace
  9. Ano, titan se take upravuje a jak citizen, tak seiko ho zrovna maji. U seika mu rikaji Diashield a mel by byt trikrat tvrdsi nez ocel. A nevypada jako klasicky titan, ale je svetly. Netroufam si ric, zda je to uplne stejne jako ocel, videl jsem jen na videu nebo z fotky, nicmene rozdil oproti oceli jsem nepoznal. Akorat ta cena je nekde trochu jinde
  10. A pak jeste to o cem uvazuji jako o nastupci Z10. LG Nexus 5. Velikostne je to na me uz vetsi, ale ramecky o moc displej nepresahuji, navic tenky, lehky a unybody konstrukce z mekceneho materialu. K systemu: na android je z duvodu, nestability a rychlosti sneseno za ty roky hromada stiznosti. Ale od tech dob se hodne zmenilo a to ze se seka nova S6ka je vina Samsungu, ne googlu. Ja mam ke sve Z10 ctyrjadrovy tablet nexus 7 a na rychlost i stabilitu nemohu rici jedine slovo. Cisty android, vzdy v posledni verzi. Je to znat. Nexus 5 je o tridu vykonejsi a myslim, ze 5s nijak lepsi nebude. Je zkratka dobre se ke starym nazorum vracet a prehodnocovat. Iphone uz tu latku nedrzi tak vysoko jak drzival a android se stale zlepsuje.. K Blackberry jsem od androidu utekl, protoze veci ktere se meli zmenit byli stale stejne a to dobre co fungovalo se obmenovalo co chvili.. S lollipopem je dnes android o dost lepsi system a blackberry zacina preslapovat na miste. Nastupce Z10 v nedohlednu.. Takze mozna utecu zase zpatky, na Nexus 5
  11. Jeste by slo Blackberry Z10. 5sko je lepsi, ale cenovy rozdil je jeste vetsi. U Iphone urcite velka vyhoda v mnozstvi aplikaci. Na BB se sice daji nahrat androidi, ale system pri jejich vyssim mnozstvi straci na rychlosti. Nemluve o rychlosti tech androidich aplikacich. Mapy apod. bych opravdu vynechal. Ale jinak pokud nepouzivas buhvi co, tak system BB, ovladani gesty, psani zprav, zabezpeceni, je citelne lepsi nez jinde. Jinak ten classic co si zminil podle me moc do kapsy neni. Nejde moc ovladat jednou rukou.. A vazi asi 179gr... Navic me vazne stve, ze jako novy telefon ma stale stejny hardwere jako nekolik let stara Z10. Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
  12. To co na hodinky pusobi pri razech je odstrediva sila. A ta je primo umerna hmotnosti. Stezejky pri narazu musi udrzet cele hodinky. To co drzi rotor, musi udrzet jen hmotnost rotoru. A ten je o dost lehci... Pokud ti to prijde mimo, budiz. Ale bylo by dobre to podlozit nejakym argumentem. Dik
  13. Taky ze jsou. Pro tvoji ruku [emoji4] . Moje vazi asi 205 gramu a na kole pres dlazebni kostky to uz je o modriny. Vyzkouseno [emoji4]
  14. Nedavno se v sekci vymenim objevili hodinky Deep Blue T-100. Ac jsem zatvrzely seikar, tak tohle je fakt neco
  15. Vyhody jsou stejne jako nevyhody. Davaji urcity pocit mechaniky (rotor a jeho soukoli je zde navic hlasitejsi nez u klasik. automatu) a zaroven jsou podstatne presnejsi. Navic, zivotnost akumulatoru dle zkusenosti nekterych uzivatelu muze byt az 10let. Takze celkem bezudrzbove. A jako tresnicka - ukazatel rezervy chodu sekundovou rucickou po stisknuti tlac. Pekne je i to, ze v podstate neni vyrobce, ktery by vyrabel neco podobneho. K tomu argumentu s urvanym rotorem. Vsechny tyto hodinky maji ocelova pouzdra, pripadne i kovovy tah, jako ty moje. Jak dlouho si myslite, ze by u 205 gramovych hodinek vydrzeli stezejky tahu, kdyby jste s temi hodinkami mlatili tak, ze to utrhne rotor? Chapu, ze nektere automaty s hodne malymi a jemnymi strojky mohou byt pri nesetrnem zachazeni poskozeny, ale tohle mi prijde trochu mimo... Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
×
×
  • Vytvořit...