Přejít na obsah

ja.peta

Členové
  • Příspěvky

    6
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

1 713 zobrazení profilu

ja.peta's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Že by na té jedné fotce bylo něco špatně? ;-)
  2. Nějaké nové zkušenosti po dlouhé době nošení? Nebo se snad všem rozpadly na prach? ;-) Já jsem prošel příspěvek za příspěvkem a nakonec, i přes některé problémy, se rozhodl a objednal si je. Dnes přišly a není to tak hrozné jak jsem (podle příspěvků) čekal. Zjistil jsem ale následující: - v bílé vypadají celkem "zajímavě", i když u téhle varianty je dost ošizená lumi, kde narozdíl od černé varianty, nesvítí číslice - zkoušel jsem demontovat strap a je normálně na stěžejkách (což mě potěšilo) - kvalitu zpracování bych přirovnal ke standardním Swatchkám, což je podobná cenová kategorie - při objednávce jsem to tak bral Takže zatím jsem spokojený a uvidíme co se bude dít časem. ;-)
  3. Také o nich uvažuju jako náhradu za "odešlé" FESTINY. Ještě jsem je neviděl na živo, teprve se na ně chystám, ale jako hodinky pro "volnýčas" bych je teoreticky i pořídil. Uvítal bych nějaké zkušenosti.
  4. ja.peta

    Festina

    Ano, také mi to je divné.... Nemohu se zbavit pocitu, že chyba není na mé straně. V tuto chvíli mám v kazetě na hodinky 6 kousků od různých výrobců, které střídavě používám víceméně stejným způsobem (samozřejmě, že kožený pásek nenosím do vody) a se žádnými nikdy nebyl podobný problém. Protože nejsem žádný "potápěč" nelpím na extrémní vodotěsnosti - stačí mi pouhá spolehlivost při běžném používání, kterou bohužel u Festin postrádám. Přestože vždy putovali pouze do originálního servisu dovozce (který po každém zásahu do nich vždy garantoval vodotěsnost) - dopadli jak dopadli. Automaty které mám již téměř 20 let viděli servis pouze jednou, když jsem je nechal po 15 letech bezchybného běhu preventivně vyčistit - a jdou stále, nerosí se, prostě fungují...
  5. ja.peta

    Festina

    Nechci to tu vypisovat celé, takže TADY
  6. Měl jsem (vlastně stále ještě mám - bohužel nefunkční) chronograf FESTINA 8925/4 alarm - m w.r. - 10000,-Kč a po zkušenostech s nimi již nikdy nechci mít s touhle značkou nic společného. Jedním slovem - katastrofa!!! Koupil jsem je přestože jsem již pár let používal automaty Orient (bez jediného problému), ale líbil se mi jejich design. I funkčně se nezdály špatné. První problém přišel ani ne po roce. Po dni stráveném na okruhové plachetnici se uvnitř zarosili a zastavili. Poslal jsem je do Janeba servisu, kde mi však oznámili, že hodinky jsou v pořádku, a že je to moje chyba, protože jsem manipuloval s korunkou pod vodou... Takže po dlouhém dohadování (kdy se přímo slovíčkařilo s pokyny uvedenými v návodu) mi záruku nakonec uznali. (první výměna integrovaného obvodu Miyota) Druhý problém nastal po dalším roce nošení. Tentokrát jsem se s hodinkami bláhově vykoupal v bazénu - opět orosení a opět zástava. Takže jsem je opět poslal do servisu, odkud mi opět oznámili, že hodinky jsou v pořádku, vodotěsné a chybu jsem si způsobil sám manipulací s korunkou pod vodou... Takže opět nastalo dohadování se servisem (přes prodejce), kde můj hlavní argument byl ten, že jen hlupák by po rok starých zkušenostech s poruchou manipuloval s korunkou pod vodou. Nakonec přišla dohoda, že mi naúčtují pouze cenu dílů a práci provedou zdarma... (druhá výměna integrovaného obvodu, korunky, krčku korunky a baterie. Mimochodem korunka již neměla logo a byla podstatně menší než originální...) Třetí problém přišel po dalším roce a 1/2... Po návratu hodinek z výměny baterie od Janeba servisu již nevydali ani "hlásku" a tudíž nefungoval budík. Obratem šli do servisu, kde mi tentokrát záruku hned uznali. (výměna řídící hřídele Miyota) Čtvrtý problém nastal měsíc po další výměně baterie. Hodinky se nejprve zastavili, přestože vteřinová ručička stále šla. Po cca týdnu již nešla ani ta... Proto hodinky opět putovali do servisu, ale již s poznámkou o stanovení ceny opravy, kterou buď odsouhlasím, nebo ne. Informace o poruše integorvaného obvodu Miyota (již 2x měněného) a ceně za opravu přes 2000,-Kč rozhodla. Opravu jsem odmítl... Má následná snaha o "nějakou" dohodu se servisem, protože 3x výměna integrovaného obvodu během pěti let je hodně zvláštní byla odmítnuta. Dle vyjádření servisu jsem si hodinky vždy poškodil sám. Doslova ...polemizoval bych s Vámi o jednoznačně nekvalitním výrobku, ale hledal bych i podstatnou část viny v používání hodinek... Zřejmě byla tedy chyba v tom, že jsem hodinky používal.... No more FESTINA
×
×
  • Vytvořit...