Vážení, rád bych se pochlubil s novým přírůstkem, Omega Seamaster Diver 300M 212.30.41.20.03.001.
Seamastery byly v mém TOP5 wishlistu. Měl jsem požadavky - automaty, 41mm, tmavě modrý ciferník anebo černý s vlnkou, stáří do 3 let (kvůli záruce; některé Seamastery mají 5 let) a alespoň pár vlásečnic (nerad dělám ty první já). Na ostatních parametrech ani tak nezáleželo, ty hodinky jsou prostě nádherné ve všech variantách.
Koupil jsem je na konci srpna od člena Chronomagu. Po chvíli jsem si všiml, že index číselníku je křivě nalepený, ale říkal jsem si, že to přejdu. Předchozí majitel si toho ani nevšiml. Já jsem s tím ale měl stále větší problém, ale třeba to vidím jen já, když o tom vím. Ukázal jsem hodinky manželce, aby zkontrolovala, jestli na nich najde chybu. Po pár sekundách řekla "tady dole je to křivé". To byl konec. Po tom, co jsem se dočetl, že si Omega dává záležet na detailech a jakákoli odchylka může znamenat padělek, jsem upřímně dostal trochu strach a šel situaci zkonzultovat k Hanákovi do Brna.
Sdělili, že mi ciferník v rámci záruky vymění, protože jde o závadu.
Celá reklamace se protáhla na cca 6 týdnů, ale měl jsem pochopení, koronavirus, transport do/z Švýcarska apod. Následně mi hodinky konečně přišly opravené přes PPL.
Bohužel po rozbalení jsem okamžitě viděl, že tentokrát je závada na jiném indexu - kapka nějaké tekutiny, lepidla nebo něčeho takového. Ukázal jsem hodinky manželce, za 10 sekund se začala smát, že na dvanáctce je flek, že jsem si moc nepomohl. Okamžitě jsem poslal fotky na e-mail Hanáka, zavolali mi zpět, že si toho nevšimli a mám hodinky poslat zase k nim.
Diagnóza - nezjistili, co to je, ale je to na nový ciferník. Ok, trpělivě jsem čekal. Po dalším měsíci přišla zpráva - ciferník je vyměněn. Odepisuji, že raději si hodinky vyzvednu osobně, dopravci jsou teď přetížení a navíc si chci hodinky zkontrolovat. Ok, domluveno, že mi je nachystají a mám si přijet. Hned další den jsem zrušil odpolední program a jel jsem do Brna. Tam mi v servisu sdělili, že se omlouvají, ale hodinky už omylem předali PPL. No, stane se
Naštěstí po několika dnech přijíždí PPL a konečně můžu začít s radostí nosit teď už bezchybné hodinky! A jak dodal předchozí majitel - hodinky s příběhem