Přejít na obsah


Maxel

Zaregistrován: 30 pro 2014
Offline Naposledy aktivní: Dnes, 11:12
***--

Témata které jsem založil

P: GW-9400 Rangeman + G-2900

9.leden.2018 - 11:16

Redukuju digiležáky, proto nabízím dvoje Casio G-Shocky.

GW-9400
- full package
- koupeny na fóru, původně Planeo
- stav viz. foto
- cena 4.690,-Kč

G-2900
- pouze hodinky
- koupeny od Casiotrona v 2015
- stav viz. foto
- cena 990,-Kč

Pokud by někdo vzal oboje, nechám za 5.490,-Kč.

Osobní předání silně preferováno - Praha (9) plus Jižní Čechy nepravidelně o víkendech. Pošta taky možná, pro kocoury v ceně, pro druhé nikoliv.

V případě dotazů pište do SZ.
Díky za prostor!

306642b2a265f581756c1d3eebed76cb.jpg

02c11f99dfbea0e5d9f28b28f7e42be1.jpg

1ca33db08d5dd792c736db8032b23d0d.jpg

4b8d4072ba66920140cc22f7057ea565.jpg

3894354156a14768efbb4fccc12c58ff.jpg

c66f17f86245fa0cfff34560f4283487.jpg

329ac96ec7808a62cf6b5e27c80f0825.jpg

7cb31fcb6e0502db05472c57d3d27d8d.jpg

1935186017c46c7a9b2796bc83023100.jpg

P: Mcusta, Kershaw, Opinel

20.prosinec.2017 - 11:29

Nožová krize pokračuje, asi potřebuju restart. Takže nechávám jen Bökera, zbytek jde z domu.

1) Mcusta Tsuchi dark green
- koupeno před pár dny na JPknife
- stav nového
- více info: http://www.noze-nuz....sta/MCU163D.php
- cena: 2.700,-Kč

2) Kershaw Nura 3.0
- koupeno na fóru loni na jaře
- občas nakrájel salám na službce, jinak super stav
- více info: https://www.kapesni-...rshaw-nura-3-0/
- cena: 500,-Kč

3) Opinel N°08 Kryštof Kolumbus
- koupeno v říjnu na kapesni-noze.cz
- stav nového
- více info: https://www.kapesni-...ombo-1492-1992/
- cena: 1.100,-Kč

4) Burasu Higonokami
- koupeno před pár týdny na nuz-noze.com
- stav nového
- více info: http://www.noze-nuz....dick/719069.php
- cena: 500,-Kč

Komplet nechám za 4.500,-Kč.
Osobní předání preferováno, pošta taky možná a tentokrát v ceně není.

Díky za prostor!

K: Vakuovačku

14.prosinec.2017 - 18:50

Funkční, zachovalou. Nejlépe Praha. Díky!

Ulysse Nardin Marine Chrono

24.listopad.2017 - 17:52

Nardiny tu obecně nemaj příliš široké zastoupení, a jelikož mi tahle značka naopak sympatická je a to velmi, řekl jsem si, že bych taky mohl přispět do pléna svým novým kouskem do sbírky.

Jak už název napovídá, jedná se o model Marine Chronograph, ref. 363-22, méně obvyklá varianta s jednoduchými modřenými ručkami, naúkor obvyklejších brequet ruček.

Průměr bez korunky 38mm, toť údaj relativně snadno dohledatelný na netu ; k dalším už mi dopomohla moje šuplera: výška 16mm, lug-to-lug pouhých 41mm spolu s zcela plochým dýnkem předurčující pohodlné nošení i na menší ruce.

O pohon se stará ETA-2892 A2 s nadstavbou Dubois Dépraz. Rezerva nátahu 42h, 57 kamenů, označuje se jako UN-35. Klasická vteřinovka na trojce, na šestce 12h sčítač, na devítce pak sčítač 30min, nakonec datumovka pod kyklopem (dáli se to tak nazvat) na dvanáctce - pro mě asi jediné pořádné mínus, dost nešťastné umístění pod chrono-vteřinovku. Nulování je okamžité, tzn. velká chrono-ručka se po stisknutí tlačítka ihned vrátí na svou pozici ; škoda asi mam raději obíhačku :)

Na chrona je naopak velmi slušná WR 200, proto jsou jak korunka tak i obě chrono tlačítka šroubovací.

Sklo je samo safír, avšak s nepraktickým vnějším AR. Jestli má i vnitřní netušim. Nad coin-okraj lunety vystupuje o poznání méně, než např. u Moonů. Což je úplně fuk, při vrchním kontaktu hodinek s čímkoliv je prostě první na řadě.

Hodinky mám jak na tahu tak na origo krokoušovi. Tah je podobného ražení, jako třeba na GMT M II s leštěnými středy. Avšak spona je naprosto jiná, motýlová s nulovou mikro-regulací. Ta je zajištěna půldílky, které jsou přítomny dva. Mam asi kliku, protože hodinky docela sedí i bez nich a ikdyž mi ruka přes den pracuje, vypadá to že si budem rozumět. Co se týče řemenů, podle pár fotek co jsem našel, by jim mohlo slušet kde co, za což jsem rád a na zimu půjdou určitě na chvilku na nějakou tu kožku.

Nakonec lumi. Bída. Po nasvícení se rozzáří, ale pak celkem rychle vadne ; min. v případě ciferníku. Co naštěstí drží, je svit obou hlavních ruček, což na odečet času zcela postačuje.

Toť asi na začátek vše. Hodinky mam (doslova) pár dní, takže další postřehy a fotky budou časem přibývat.

84d80ef6f11185673400cee9a0b22eec.jpg

d3b0fb4c961088af2aefd0beb1aa4385.jpg

a1adb28bcf31df474e74322e8212cd77.jpg

869a3a7c9742354ad784113121a42bf8.jpg

2e4867a8c693eefe726cf352e98c0a6b.jpg

cdb27851c19061e318025a87e49b52e4.jpg


P: Volvo V60 R-Design 2011 D3 145kW aut.

3.listopad.2017 - 20:47

Jelikož čekáme druhý přírůstek do rodiny a budeme tak potřebovat větší, nabídnu na prodej naše rodinné přibližovadlo.

Jedná se o model V60, vyrobeno 07/2011, paket R-Design, motor D3 (pětiválec původně 120kW) upravený od VolvoČesky na 145kW, od stejné firmy ještě proveden odblok obrazu za jízdy a počeštění palubáku (vše za 20tkč).

6st. automat, natáčecí xenony, startování tlačítkem, alarm, paket city safety, satelitní navigace, DVD/Divx přehrávač, výhřev (předních) sedaček, sportovní sedačky polokůže s integrovanými opěradly, tempomat/omezovač, palubní počítač, parkovací senzory, handsfree a voice command, premium sound včetně bluetooth, iPod, USB a AUX, sportovní podvozek, originál zatmavení skel od B-sloupku, isofix, sklápění zrcátek při uzamčení, atd. Auto je na origo 18" alu (letní pneu tak na 1 sezónu), najeto aktuálně 220.xxx km. Auto vlastním od léta 2016, koupeno kousek od baráku, ale je to původně dovoz Itálie. Komplet dokumentace, do posledního km vedená serviska, 2x dálka, faktury a záznamy mého servisu také k dispozici. Jsem 2. majitel. Dlouhodobá spotřeba 6,6l. STK platná do 08/2018.

Vizuálně samozřejmě pár provozních šrámů, ale celkově troufnu si říci výborný stav (na stáří a km) - každopádně prohlídka řekne nejvíce. V říjnu 2016 ťukec a výměna zadního nárazníku s pátými dveřmi (borec nedobrzdil v koloně, fotky a faktura k dispozici). Jinak by mělo být nebouráno. Myto pouze ručně. Funkčně aktuálně bez investic, po výměně náplní v červnu (po najetí méně než 15tkm), nová baterka a obě xenonové výbojky, před pár týdny repas alternátoru a výměna řemenice. A další na co si nevzpomenu, ale v papírech to je. Olej v převodovce vyměněn hned po koupi. Auto vždy dostalo, co si žádalo a nešetřilo se na něm!

Cena: 324.900,- Kč (bůra dolu oproti bazoši)
- a jelikož mam nabídku na jiné auto, v případě rychlého vyřízení jsem ochoten ještě mírně licitovat.

Auto je na Praze 9, ale nepravidelně je možno jej vidět i v rámci Jižních Čech (zejm. o víkendech).
V případě dotazů pište SZ. Děkuju za prostor!