Uz jsem si je byl vyzvednout. V Tudoru skutecne sesynchronizovali cifernik/rehaut/otocna luneta. Uz je to v poradku, prostym okem ani po soustredeni se nevidim zadne nesrovnalosti. Dojmy: U Bechyneho pristup v poradku, tam ani moc nema co byt spatne, oni jsou jenom prodejce, ktery odeslal hodinky do CH, a pak je prijal zpatky. Hodinky jsem si uzil jenom par tydnu (takze spis neuzil), a pak byly 2 mesice v reklamaci. Byt Tudorem, a zakaznik zaplatit 100+k Kc za luxusni hodinky, tak mu jako omluvu za to, ze mel defekt na tak drahych hodinkach, a ze bez nich byl 2 mesice dam nejakou pozornost... napr. aspon nejake pouzdro, blbou propisku, nejaky hezky reklamni predmet, nebo i omluvny dopis by stacil, abych zakaznikovi ukazal, ze toto se nedeje casto, ze mi na zakaznicich a kvalite mych produktu velmi zalezi, a pokusil se v ocich tohoto zakaznika zustat stale premiovym brandem. Nicmene moje zakaznicka zkusenost sTudorem je uplne stejna, jako kdyz bych reklamoval v Batovi cvicky za 179 Kc - poslalo se na opravu, podrazku zalepili tentokrat uz poradne, a tady jsou opravene. Vlastne zkusenost je jeste horsi, protoze na cvicky bych cekal max. 30 dni.