Ahoj, můj názor: jde o elektromechanický hodinový strojek, což byla slepá ulička hodinářského vývoje v 60-tých letech a tedy i poměrně velmi krátká epizoda. Magnety jsou umístěny staticky ve strojku, zatímco cívka je umístěna přímo na setrvačce a tak na ni musí být elektřina přiváděna kontaktním vodičem. Vypínání pak zajišťuje vačka na hřídeli setrvačky. Na kontaktním vodiči tímto vlivem dochází k jiskření a strojek je tak náročný na údržbu. Prvními elektrickými (tedy i elektromechanickými) náramkovými hodinkami na světě byly hodinky prototyp Epperlein 100 a následně z nich vycházející americký Hamilton 500, který zaznamenal na západních trzích nemalý úspěch. Rusové technologii napodobili a vyrobili v letech 1960 - 63 v 2. moskevském hodinářském závodě malou zkušební sérii hodinek 114 ČN (časy naručnyje). Do velkosériové výroby se však hodinky nedostaly a vývoj se soustředil jiným směrem. Kolem roku 1965 se o totéž pokusili Němci v Ruhle a vznikl tak kalibr UMF 25 jako vylepšená kopie novějšího Hamiltonu 505. Výsledkem byl , nikoliv pro Ruhlu typicky levný, ale precizní ba špičkový kalibr svého druhu. Díky náročnosti výroby a i díky potřebě materiálu ze západu se však hodinky nevyráběli příliš dlouho. Někde jsem nabyl ještě zajímavé informace, ale nemohu dohledat zdroj tak nevím zda dále nemystifikuji: Výroba snad byla trnem v oku vedoucí mocnosti východního bloku a tak hodinek Ruhla electric bylo vyrobeno jen velmi málo a dostala se k nim v zásadě pouze vládnoucí nomenklatura. Výroba však byla lákavá i jako zdroj valut a tak o něco větší množství hodinek bylo prodáváno pod soukromými značkami dovozců ze zahraničí, např. Champion, Services, atd.. Zde ve východním bloku se hodinky objevují právě jako "noname značka" WorldTime. Rozhodně jsou hodinky WorldTime tedy tak trochu tajné Ruhla electric se světově uznávaným strojkem UMF 25 první elektromechanické konstrukce. A domnívám se, že jde o docela vzácné hodinky, obzvláště jsou-li v provozuschopném stavu. Ještě přikládám pohled do strojku pod drobnohledem, kde je krásně vidět cívka na setrvačce. Magnet je pak na můstku vlevo pod kolíkem s koncem vlásku.