Přejít na obsah

swenak

Členové_50
  • Příspěvky

    439
  • Registrace

  • Přítomen

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Fanoušek značky
    IWC, Omega, Longines

Návštěvy profilu

1 213 zobrazení profilu

swenak's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. U kafe se mi toto snad nikdy nestalo, nicméně jsem jednou vypil 1l energetického nápoje mezi 20 a 21h. Ve 4 ráno jsem byl pořád nabuzen a začal jsem opravovat wc, abych měl co dělat :-) Jinak, jak jsem tady popisoval své zkušenosti s reklamací, tak můj strojek je již po 5 v servisu. Nestačilo, že jsem jim poslal popis, jak to docílit a i video. Jenom tedy, snad už akceptovali, že se to snad nějak děje, resp. že to je zapříčiněno vodou a párou z odpadního vývodu, ale to je údajně OK. Po 4tém vrácení jsem již psal i přímo na "matku", která sice nereagovala, ale už se pak ozval i přímo servis a nejenom jejich linka podpory a aniž by se ptali, objednali rovnou další svoz. Tak uvidíme, již byl v servisu cca 2,5 měsíce za poslední asi 4 měsíce, co to řeším.
  2. Od 12. srpna 2020 Revolut mění pomínky a ceny, zvyšuje příplatek za víkendové směny z 0,5% na 1%, snižuje limit pro směny zdarma u free tarifu, zavádí poplatky za "neběžné převody" a pár dalších změn .
  3. Taky mi u nich praskla podrážka, resp. ne praskla po celé šířce, ale materiál se tam začal "rozpadat". Reklamaci uznali, ale trvalo to měsíc a ještě mi peníze dali na jejich slevovou kartu a když se ukázalo, že si tam nic nevyberu, tak byl porod z nich peníze dostat:(
  4. Já ještě k Revolutu, mám ji asi 2,5 roku, původně kvůli Apple Pay. Neřeším kurzy a další výhody, pak jsem si na to zvyknul a i když i má banka začala podporovat Apple Pay, používal jsem ho pro "lepší pocit", že nebude nikdo lehce z ČR zkoumat, co si kde nakupuju a sledovat mě kvůli covidu :-) Nicméně jedna věc mě vytáčí tak, že už s ní končím. Jde o dobíjení kreditními/debetními kartami. Jednak pokud máte více karet stejné banky, tak nepoznáte, která je která jinak, než dle čísla. Dále a to je horší, CVV kódy se tam někdy uloží a někdy ne, resp. se "zneplatní" a pak nějaký čas (netuším jaký, nebo kolik krát) je nutné kód zadat pro uložení. A samozřejmě se to stane, když to nejmíň potřebujete, půl roku je to OK, stojíte pak u pokladny a už už pokladní končí a jdu nabíjet. Běžně je to otázka 5 vteřin max. No a hle, najednou zadejte CVV. To samo neznám z hlavy pro každou kartu, takže hledat v poznámkách. No a pak samozřejmě ověřovací SMSka, na iPhonu nejde zkopírovat kód, takže přepsat do dialogu, nebo nejdříve celou zprávu zkopírovat jinam, z ní vzít kód. Jenomže když ho tam pastnete do ověřovacího dialogu, tak se nezaktivní tlačítko pro potvrzení, musíte do toho pole něco napsat, smazat, aby dialog pochopil, že je to OK a aktivovalo se tlačítko. Takže to, co běžně trvá fakt 5 vteřin najednou je minuta a i více (než dojde SMSka, přihlášení do Revolutu, ...). A tohle pak děláte třeba 10x, nebo kolik a najednou to zase CVV uloží. A za půl roku, nebo kolik se to opakuje. Psal jsem si s podporou o tom, řešilo se to i v tématech snad na jejich www, nebo kde, ale údajně to je otázka poskytovatele karty (nesmysl, mám různé a stalo se to najednou u všech), přejmenovat karty, abych věděl, která je která - nelze. Takže pokud člověk z toho asi neumí vytěžit nějaké specialitky, práci s kurzy, obchodování a tak dále a chce třeba nosti jenom 1 kartu namísto xxx, tak to není vždy to pravé ořechové a je potřeba počítat i s tímto.
  5. Kamarád přijel do Prahy z SK jednou mino jiné proto, že chtěl boty do posilovny. A to chtěl boty do 20EUR, protože je kolenovrt. Po 2 hodinách s ním a jeho "holkou" jsem řekl, že mu připlatím, ať si vezme ty, co mu sedí, jenom jsou přes rozpočet. Nechtěl. Nakonec snad něco někde sehnal. A myslíte kur..., že do té posilovny začal chodit?!
  6. No, a to není vše, kdo je má a nechce více účtů a používá jejich bankovnictví, tak to je pak permanentní utrpení, hlavně www, jak nová, tak stará, k tomu podepisování příkazů přes mobil je taky pakárna. App pro iOS byla taky k ho..., ale nedávno ji předělali a díky tomu už alespoň přes mobil jde vše dělat pohodlněji a www už nepoužívám.
  7. Já bych zase asi nedoporučil Unicredit, sice jsem dostal nakonec dobré podmínky vůči konkurenci, ale byl porod s nimi jednat a přišlo mi, že jednají nesystémově až chaoticky. Od počátku měli všechny informace a namísto toho, abych dostal seznam věcí a požadavků, co budou vyžadovat, tak se to z nich tahalo jako z chlupaté deky a šlo to vše "sériově", tedy. dodajte A, dodám A, dodejte ještě B, dodám B, dodejte C, dodám C, .... a pokud máte třeba díky jejich předběžnému tvrzení "hypo pro vás není problém, to projde" již podepsanou kupní smlouvu ještě i s pokutou při nedodržení termínu, resp. při nerealizaci nákupu nemovitosti, tak to docela je "na nervy". A nedej bože, že jste cizinec, osvč, rozveden, ..., cokoliv mimo zaměstnance. A to ještě dodáte co chtějí a pak ticho. Urgujete, nic. Urgujete, nic. Takže prostoje dny, týden, 2, to nic neznamená. Nakonec tedy "OK, ale snížíme LTV". A to ještě i poradce naseká chyby, nebo tvrdí jedno, ale realita je jiná a zjistíte to při podpisu smlouvy, ale nechat ji přepracovat jsou zase dny, cestování, ... . Obecně bych hlavně nevěřil žádnému poradci, pracovníkovi banky, i kdyby ti byla rodina a ani ředitelce pobočky slova "jo, to projde, splňujete vše", oni o tom nerozhodují. 3 instituce a všude něco (KB, HB, UCB). Takže se nezavazovat a nedělat úkony, které by při pozdě realizované, nebo dokonce nerealizované smlouvě mohly stát peníze. Na straně druhé, nebýt vázán pokutou 100tis vůči prodávající, tak bych se na to vy.... už brzo na začátku, nervy jsem na to neměl :-)
  8. Už snad zase mají Napoli a jsou tam nějaké 3 limitky, ale po 159,- Kč, tak asi extra, Ugandu jsem vzal, ale nemám pořád ze servisu kávovar, tam neotestuju. Snad se ale vrátí dnes pomalu po 4 týdnech, než ho převezmu od dopravce, kouknu na protokol, protože pokud tam zase bude, že se závada neprojevila, ač jsem jim to natočil na video, tak.... jim ho vrátím :-)
  9. Bych jim napsal, nevím, jak teď, ale když jsem u nich bral, fakt šlo dohodnout i co nebylo na eshopu, v sobotu telefonicky volal pán, jske chci obšití, jaký materiál, doporučoval, co se míň špiní, ... . Jako takovou ochotu neznám ani v maloobchodu za 30tis věc, natož u dodavatele automobilkám kvůli 2000,- Kč. Ale je to už pár let, tak kdo ví. Byl to jinak p. Klepač od nich.
  10. Kdyby někoho zajímalo Nespresso Atelier. Za mně nic moc :-( Jednak budete limitování tím, do jaké sklenky/hrníčku děláte mléčné nápoje (kvůli ponoru míchače, výšce), řešíte, kolik mléka dát (v balení je 1 sklenka, kde to je naznačeno). Hlavně to ale není tak "cool", jak to vypadá na jejich videu. Např. zvedání hlavice jde ztuha a dokonce nejde jednou rukou vysunout za to madlo úplně nahoru. To byl i důvod, proč i v jejich videu to vypadá, že při vyndání sklenky ji musíte naklonit, aby jste nezavadili o míchač (nebo v jiném, kde naopak míchač vyndají předem nad hotovým nápojem). Přitom hlava jde více nahoru, jenom asi díky tomu, že se při používání madla "vzpríčí", tak to dál nejde, resp. jde, ale při tom již nadzvednete celý kávovar i se sklenkou, nebo si ho musíte druhou rukou přidržet (levou, jelikož madlo je vpravo). Dále, po každém mléčném nápoji je nutné vyndat míchač (jako že ho jdete umýt) a nasadit zpátky. Bez toho nejde udělat další mléčný nápoj, na panelu svítí clean. Myslel jsem původně, že to je jako když do Veyronu lejete benzín úzkým hrdlem a má to schválně trvat déle, aby se ochladil kávovar, resp. topné těleso, ale naštěstí stačí jenom odebrat a hned nasadit a dělat další dávku. Dále, latte trvá déle, než třeba u Lattissima Pro, protože to nejdříve pění a, světe div se, nemá to žádné topné těleso, jak jsem myslel, ale pak následně párou ohřívá (ta prochází středem míchače). Výhoda samozřejmě je, že odpadá čištění karafy na mléko, asi postačí jenom po použití ihned opláchnout míchač. Taky jde dělat frappé, nebo jiné nápoje, tedy alespoň dle reklamy. Taky je plus, že po zapnutí to hned umí začít dělat latte, stačí hned po zapnutí (delší podržení nějakého nápoje na panelu) ťuknout na požadovaný nápoj. Toto mi na Lattissima Pro vadí, že musím čekat na nahřátí pro možnost teplého mléka a až pak ťuknout, jako by to nešlo udělat tak, že ťuknu hned a až se nahřeje, začne dělat. Jo a bacha, pokud děláte s Atelier další míchaný nápoj a nevyčistíte míchač a zároveň nezasunete hlavu do sklenky, dopadnete jako já, viz foto :-) Za mně nic moc a těším se, až se mi vrátí Lattissima Pro (již počtvrté v servisu), zatím ze všech, co jsem měl, je nejlepší pro mé potřeby a máte z ní i pocit, že je to solidní stroj, Atelier i ty jiné mi přijdou jako hračky.
  11. Zde jsem byl já i dalšcích pár lidí z okolí moc spokojen, dělají prvovýrobu myslím, jsou ochotní, reagovali i o vikendu, volali...kvalita taky dobrá. https://www.autokoberce.com/
  12. TaT taky podivně řadí, viz příloha. Novější téma je uprostřed starších. A taky mi chodí emailem notifikace na témata, která jsem sice odebíral, ale nechtěl jsem emailové notifikace.
×
×
  • Vytvořit...