Přejít na obsah

boban

Členové_50
  • Příspěvky

    450
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Fanoušek značky
    Omega a Seiko. Modrý SMPC a SKX009J2.

Návštěvy profilu

4 667 zobrazení profilu

boban's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. Zpoplatnit členství asi dává smysl. Asi to tu nedokážeme hned vyřešit všechno, ale poplatek za členství je za mě ok a když se časem ukáže, že to problém neřeší, nebo ne zcela, vždycky budeme moci reagovat. Ona vlastně už jenom existence tohoto fora znamená, ze to tu musel někdo vymyslet, naprogramovat, spravuje to, věnuje tomu svůj čas a už jenom za to bychom platit měli. Nejsem materialista, nepřepočítávám všechno na peníze, ale všichni jim rozumíme a na všechny nakonec jako argument platí.
  2. Nevím, jestli to napíšu úplně srozumitelně, ale když je něco zadarmo, necítíš k tomu ownership, nezáleží ti na tom tak, jako když to je (zčásti) tvoje. Kdo si inzerci zaplatí, bude se k ní podle toho chovat. Je na debatu, jestli to vztáhnout nejen na ty, kdo prodávají, ale i na ty, kdo aktivně kupují. Kdo si jen tak prohlíží, co se právě prodává, by platit neměl, to je asi jasný. Ale kdo inzeruje a nebo kdo aktivně kupuje, měl by něco zaplatit, jednorázově. Dovedu si představit i variantu nějaké symbolické částky a třeba i vratné, vrácené pokud neporuší pravidla. Kalibrace toho kolik, kdy a za co přesně platit je asi na detailnější debatu, ale v zásadě jsem toho názoru, ze když na něčem budeme finančně participovat, půjde nám o kvalitu toho, na čem budeme finančně účastni více a opravdověji, než když to bude zadarmo.
  3. Uz jsem dlouho nic neprodával ani nekupoval, ale jednak mám pocit, ze tohle je ta diskuse, ve které jde obecně o pravidla a jejich dodržování, a jednak o uchování tohoto unikátního prodejního prostoru, a tak okomentuju. Přidám se na stranu těch, kteří jsou pro zpřísnění a dodržování, viz @martigen výše. Svoboda prostě počítá se (sociální) inteligencí a disciplínou, což je prostě někdy nad síly některých z nás, a to asi nejen pokud jde o hodinky. Prodejní prostor tady je naprosto unikátní záležitost, asi netřeba vysvětlovat proč, a jako takový bych zpoplatnil každý inzerát a / nebo komentář / k němu, protože lidi si věcí, které jsou zadarmo, neváží.
  4. Ja mam tuhle: A nejen tuhle by mohli mít tady: https://racelife.cz/
  5. Jedna fotka z Twitteru jen tak, protože se mi líbí
  6. boban

    Seiko SKX 007/009

    Ty jsou fakt bezvadný.
  7. Nepodíval jsem se Ti do profilu, Marzíku, myslel jsem, že jsi mladej ..náctkluk, když uvažuješ o tříkilu. Podle profilu už - stejně jako já - nejsi. Tím pádem a nejen protože plně podepisuju, co napsal Cali výše, úvahy o tříkilu bych jednoznačně škrtnul. A jelikož jsi v +- v mejch letech (já 45), klidně bych uvažoval i nějaké klasičtěji vypadající motorce, třeba ta Guzzi V7 nebo - mně se moc líbí Kawasaki Z 900 RS Cafe. Jinak retromašin je teď všude plno, nostalgie frčí.
  8. Souhlasím, že 5.000 km (nebo i víc) plus kurz plus okruh by byl samozřejmě ideál, ale to skoro nikdo neudělá a skoro nikdo na to nemá úplně čas. A i kdyby na to čal měl a udělal to, tak přesně během týhle doby zjistí, že ho ta třístovka už nebere. Takže výběr bych limitoval výkonem (za sebe je myslím rozumný max. těch +-60 kW), vahou motorky (určitě do 200 kg - aby s ní mohl na místě zakvedlat a nepadla mu, protože je na něj těžká) a její výškou (vzhledem k jeho výšce). Z toho vyplývá v zásadě jakejkoli japonec v kubatuře okolo 600 cm3, nebo třeba to bávo, to je 800 cm3, nebo třeba ta Guzzina (to je myslím 750 cm3), určitě se toho najde víc. Já si vzpomínám na takový ty motorky, na kterých se kdysi začínalo - malej Bandit, Honda Hornet v šestikilu, ale dneska je to jinde. Za mě F 800 R (protože mám vlastní výbornou zkušenost) nebo Guzzi V7 (líbí se mi verze Special - drátěný kola jsou drátěný kola). A nezapomněl bych taky na likviditu tý motorky, protože i když mu chvíli vydrží, celej život jí mít asi spíš nebude, tzn. jednou ji stejně prodá, tak aby to nebylo něco, co pak (skoro) nikdo nebude chtít koupit.
  9. Je to přesně tak, jak píše PavelSch a Baldic výše. Motorku, pokud to neni úplný hovado, dostaneš do ruky za tri tejdny a pokud koupíš moc slabou, budes ji chtít de facto obratem, nejdéle do roka, prodat a koupit neco lepšího (většího, silnějšího). Takze prodas za min, nez jsi koupil a voser k tomu. Je asi celkem jedno, jestli vyberes BMW nebo HONDU nebo co, myslim, ze podstatný je, aby mela max. výkon nekde okolo 50 - 60 kW. Vycházím ze svy vlastní zkušenosti. Ja na to osmikilo od BMW nedám dopustit, odpustila mi fakt uplne vsechno vcetne vyloženě zacatecnickejch chyb a přitom je to velká motorka, ktera dobre vypada. Myslim, ze zvlast ted na konci sezóny se mohou objevit zajímavý ceny jak u vyloženě novejch, tak u předváděček. Podíval bych se i na Moto Guzzi, to je značka, ktera me osobně bavi, V7 mají v několika verzích, výkon tuším 35 kW, a cena za novou okolo 200.000. Šťastnou ruku přeju.
  10. Ja začínal na BMW F 800 R, je hodná a lehká, a přitom, pokud jde k velikost, evropsky dimenzovaná - zvaž.
  11. Zkus KTM 1290 Super Adventure R, má v základu sedlo jeste o něco výš nez GS, jinak u GS i jinde se dá sedlo o nějaký ten centimetr poštelovat a zmenit tak úhel kyčle / kolena
  12. Moc pěkná fotka na tom mostě.
×
×
  • Vytvořit...