Přejít na obsah

Zelenina

Členové_50
  • Příspěvky

    131
  • Registrace

  • Přítomen

Profile Information

  • Fanoušek značky
    Tissot

Návštěvy profilu

1 397 zobrazení profilu

Zelenina's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. Opět se tu objevil kousek, který bych chtěl. První majitel, 2019, kompletní balení, nošené, ale v pěkném stavu, žádné škrábance, čisté a pěkné hodinky. Cena 35000,-Kč Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Chtel jsem tu starou helmu vyhodit, ale pak jsem si vzpomněl, ze mam spoustu malejch papirku [emoji23] Neni to dokonaly, ale mam z toho radost. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Horni [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Dneska ráno jsme vyrazili do Německa k moři, musím se přiznat, že Enyaq zůstal doma, přednost dostal Outlander. Ale potkal jsem dost BEV, ale stala na parkovišti u Tesla factory [emoji23] a jakože dost. Nabíječky jsem sledoval a dalo by se to ujet, nicméně cena kwh je úplně mimo, takhle dlouhý cesty se mi vůbec nevyplatí, EBW DC za 17kč? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. To Dreak - kousek za Prahou 30km po D8 Straskov. Tam maj vic kousku na vyzkouseni. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Paradni barevna kombinace [emoji869] Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Pekna, co to je za Hondičku? Ma to zrcatka, vypada, ze i predni svetlo, ale bez SPZ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Když vidím to nabíjení prodlužkou…tak se pochlubím. K již rok funkčním AC 22 jsme dnes spustili vlastní DC 180kwh takže nabíjení jedna radost. Jsem rad, ze mam kolegy, kteří v tom vidi smysl a přistupují k elektromobilite s rozumem. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Pred Vratil jsem zpet klasicky doutniky a vyndal katalyzator. Klasika vypadá lip? Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Mám to v benzinu [emoji85]a říkám si, proč jsem sakra nepřidal těch pár tisíc a měl phev. Hned bych to vyměnil [emoji6]. Občas mrknu na ojetiny, ale nic zajímavého. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Mě to nevadí. Je to služební vůz, nic jiného jsem na výběr neměl (tedy kromě id3, 4 a toho malého bmw). Vzal jsem si to jako první z firmy, no bylo kolem toho řečí… Faktem je, že nic neriskuji, za 3 roky to vrátím, za využívání platím 0,5%, soukromé km mám na polovině k superbu. Ještě bych rád nižší sazbu na kwh, ale za měsíc bude v práci solární el. tak i to bude lepší. Technologie je to zajímavá, ale jako všechno ma své omezeni a limity. Proto me štve to tlačení silou, lidi to sere. A přiznám se, ze další vůz v rodině je benzinové suv. Dělám v dopravě a všechny auta máme eu6, elektro dodávky, elektro kola a už se blíží od výrobce i auto na denní linku. Takže rozumně nakombinovat to jde, aby to dávalo provozní smysl (rozhodně ne ekonomický). Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Mě to zatím baví, jezdit jako želva. Mám specifický profil trati z 92% jen okreska. Bydlím v 180m.n.m. a po 44 km končím v 384m a i to je znat (dneska jsem jel domu za 11,4). Jakmile si to čuchne k dálnici 19-22kwh. Nicméně nedávno jsem jel Kladno-Hradec Králové a dal to za 16,8. Často mezi kamiony. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Konecne stoupla teplota a hned je bevko efektivnejsi. Celou zimu jezdim enyaqem prumer 18,4 kwh a dneska jsem se dostal zpet na 12,9. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Mam to poskládány tak, ze přebytek zatím nemam, ale uvidím až začne svítit slunko cely den. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Vytvořit...