Přejít na obsah

Toci

Členové_50
  • Příspěvky

    192
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Návštěvy profilu

5 025 zobrazení profilu

Toci's Achievements

Učedník

Učedník (4/8)

  1. Můj názor je takový, že i kdyby si ho někdo koupil jen na jízdu do hospody, tak je to jen jeho věc a pokud ho to tak baví, tak je to správně. Každý si má koupit za své peníze to, co se mu líbí a vyhovujemu to. Jarett to tady nastínil dost jasně. Moje zkušenost je taková, že jezdci na drahých kolech nikomu levná kola nekritizují a odpouštějí si poznámky o profláklých značkách a zbytečných komponentech. Na druhou stranu se setkávám s tím, že jezdci na obyčejnějších kolech kritizují drahá kola atd. Samozřejmě netvrdím, že většina, ale takto to občas vidím a slyším. Jednou jsem se o tom bavil s dobrým známým, prodejcem a stavitelem kol jak levných, tak těch nejluxusnějších. Říkal mi, že jeho zkušenost s koly za dvacet let v ČR je taková, že drahé komponenty a kola kritizují nejvíce ti, kteří by je chtěli, ale nemají na ně. Tak nevím....
  2. Tuctovku mám dva roky a moc jsem toho na ní nenajezdil. Znalci v hospodě mi taky říkali, že spešla má každej a že ňáký ty závodní komponenty jsou prý vhodné pro závodníci. Jo a taky říkali, že za rok najedou na kole 8000 km, takže je to prý spíš pro ně, než pro mě, neboť já toho moc nenajezdím.
  3. Nudná masovka, ale funguje docela dobře....
  4. S tím pětikilem se dá jezdit za desítku. Když jsme u těch spotřeb, tak přidávám jednu káru, která opravdu žere. Je to mezi 15 - 20 litry, 25l / 100 km není žádný problém. Ale ten zvuk za to stojí a o praktičnosti a spotřebě se nemá cenu bavit.
  5. Toto pětikilo má průměrnou spotřebu okolo 12 litrů. Jinak je to jedno z nejlepších aut, které jsem vyzkoušel.
  6. Tak já neříkám vůbec nic a pokud jde o výši investice, tak každý by měl snad vědět sám, co si dovolit může a co už ne. Vůbec si nedokážu představit, že bych si koupil hodinky za nějakou cenovku a doma bych ji nějakým způsobem deklaroval sníženou z důvodu, aby to tak nějak prošlo. Nejde o svědomí, ale tímto způsobem bych nechtěl žít ani jednu minutu.
  7. Volej ing. Hanzala - 602378631, je to majitel spol. v Praze, která se tímto zabývá. Ví o tom zcela vše, navrhne řešení, zpracuje Ti nabídku a provede případnou realizaci, popř. následnou údržbu a servis. Mohu doporučit, vlastní zkušenost.
  8. Ohledně rozdílu mezi 29" a 26" se toho hodně napsalo i řeklo, ale dle mé zkušenosti a názoru lidí, se kterými na kole jezdím, tak asi není návod na to, co je lepší. Ve stejné situaci se obě kola chovají jinak, někdo to ani nepozná, někdo to řeší. Znám lidi, co mají obě kola 29" a 26" a rozhodují se podle trasy a třeba i dle nálady. Za sebe mohu říci, že jsem vlastnil HT 26" a už nikdy si ho na HT nekoupím. Měřím 181 cm a 29" mně vyhovuje ve všech směrech až na jeden. Přiznávám, že ovladatelnost v exrému je o něco složitější, ale ten v podstatě neumím jet zrovna tak, jako jsem to neuměl na 26". Všimnul jsem si ale lidí, kteří na 29" umí, že extrém jedou stejně rychle jako ti, co to umí na 26". To je ostatně vidět i na vyšší kategorii závodů, kde jsou zastoupeny obě velikosti a nikdy jsem nezaznamenal, že 29" nějak ztrácí nebo je v nevýhodě. Jakou roli hraje marketing nevím, ale za sebe jsem se rozhodoval pro kolo, na kterém se mi lépe jezdí a to je jednoznačně 29". Co se týče fulla, tak na 29" si to neumím nějak předtavit. Sice jsem na tom chvíli seděl, ale nevyzkoušel jsem to. Takže u fulla bych bez vyzkoušení pocitově cítil 26" nebo spíše 27,5". Jinak příměr, že 29" je "sprasené kolo" je opravdu názor laika a je to spíše úsměvné.
  9. Neděle 28.10. 2012 - HT 29", váha 8,5 kg. Full mně nevyhovuje, ale nikomu bych ho nerozmlouval.
  10. Ukázka mého kola, zatím zajíždím a baví mě to.
  11. Foceno včera v Drážďanech v obchodě, který je asi 300 m od Wempe přes náměstí. Název obchodu si nepamatuji.
  12. http://www.moma.it/ Vlastním dva páry, zatím jsem velmi spokojen.
×
×
  • Vytvořit...