Přejít na obsah

Sweden

Členové_50
  • Příspěvky

    240
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

O uživateli Sweden

  • Datum narození 9.9.1979

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

1 688 zobrazení profilu

Sweden's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. Na Jardu bude čekat tak půl století Pořeš to přes Matize z Opavy, číslo nemám, ale na SZ se ti ozve a číslo pošle.
  2. Budu držet palce když to ty státní ku*vy nevysilají ani za námi zaplacené koncesionářské poplatky, hanba jim!!!
  3. Vnitřní levá. Oldschool je prostě nej na barvičky )
  4. Wawrik> Na Dánsko jezdím každý týden. Jel bych určitě Dresden>Berlín>Neumunster>Flensburg>DK. Berlín radši městem pokud pojedeš v rozumný čas a ne ve špičce, jak levý tak pravý okruh kolem Berlína (A10) je celkem rozkopaný a plný omezení 60km/h. Berlínem je to o 20km kratší a o dost rychlejší pokud se jede v rozumný čas. Za Berlínem až po křížení Hamburg/Rostock A24/A19 je dost omezení 60km/h, rozšiřují dálnici, pokud nechytneš dementa jede to třeba i 80km/h, radary víceméně jenom o víkendu. A24 je super rychlá bez většího omezení, pak buďto sjezd č.6 Schwarzenbek/Grande a silnice č.404 nebo až do Hamburgu a probojovat se na A7, moc nedoporučuji. 404 je tak 20km, když chytneš kamion tak jedeš 60 - 70km/h, bez něj 80-90km/h. Pak dálnice A21 , následuje sjezd 11 Wahlstedt, silnice č.205, platí to stejné jako pro bundesku č.404. Po 205 až do Neumunsteru, A7 a letíš až do Dánska, sem tam omezení kvůli práci, nejdelší tuším 8km. Před hranicí mají Dánové stálou kontrolu, čas od času tam člověk chvilku poskáče, ale nic hrozného. Šťastnou cestu.
  5. Za HS portál jsem dal jednou tolik než za posuvky, investice nelituji, portál je dle mne někde jinde, je to daleko elegantnější.
  6. Kluci nejezdíte nebo nejezdil jste někdo A5 sportback v naftě a manuální převodovkou? Rok 13 a výš. Názory, zkušenosti? Děkuji.
  7. u 18d a 20d je dobré pohlídat rozvody, i když tady bude ještě při tom nájezdu relativně čas na výměnu řetízku. 2014 je už verze po FL takže tam bude 8kvalt ZF, hodně dobrá převodovka ale oproti "starému" 6kvaltu na úkor životnosti. Ale pokud sem tam vymění olej a neplánuje si nechat auto do +200tis. km tak ho to trápit nemusí
  8. Když je Harwey prodával věděl jsem, že je musím mít, chvilku to trvalo, ale přeci jenom jsem se dočkal, miluji ty skvělé barvičky
  9. pánové kdo tady jedete old school styl, můžete případně něco pofotit pro inspiraci? Vím, na netu je toho hromada, ale rád bych i něco ze zdejších "lesů a hájů". Děkuji.
  10. Ideální víkendovka, pod kapotou S85, myslím, že splňuje všechny tvé požadavky
  11. Prvně mě napadnul "koní" ksicht John Kerry, akorát jsem nechápal jako proč zrovna jeho, tak jsem si řekl joo holt asi funs
  12. No a nebude to tím, že je to rok výroby 2003 tedy doba kdy se na materiálech ještě tak nešetřilo a defakto z té doby jsou vyrobeni největší "držáci" až do dnešní smutné doby?
  13. Tak to jo René, v individuálu je možné vše, ale to už je jiný level a bude jich jak šafránu kor třeba v klasické V8, pokud bude individual tak bych to viděl spíše na V10 s S85.
×
×
  • Vytvořit...