Přejít na obsah

chemik5

Členové
  • Příspěvky

    28
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Fanoušek značky
    Seiko

Návštěvy profilu

385 zobrazení profilu

chemik5's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Malé určitě nebudou, mám podobnou ruku a s 5 jsem spokojený Jinak za mě také doporučuju SKX, ze skywatches při "štěstí" vyjdou na necelé 4000
  2. Nic se tam o motivu nepíše, ne (pokud jsem to nepřehlídnul)? Třeba to byly čistě osobní problémy. Každopádně je to hrozný, mladý nadějný člověk
  3. Omlouvam se za špatnou kvalitu [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Vráceny peníze [emoji846] už bych to nechtěl ani opraveny Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Tak pánové, abych završil toto zklamání jménem Tissot, přikládám výstřižek mailu, který mi právě dorazil. Přes to, že se Tissot dušoval, že mi dá odpověď do max. 48 hodin, tak mi po dvou a půl měsících konečně došel tak dlouho očekávaný výsledek řešení tohoto problému. Jen abych uvedl zpátky do děje - můj e-mail byl odeslaný přesně 3. 1. a jejich "48 hodinová" odpověď přišla dnes - 22. 2. krásné. No a kdo by čekal třeba dvouměsíční rešerši na téma AD Vivantis jako třeba já, tak se velice spletl. Jejich úžasný customer service mě po této době informoval, že je Vivantis (hodinky.cz) AD v ČR. Paráda, co? 2 měsíce čekat na informaci, kterou jsem začínal celou komunikaci s Tissotem (na jejich stránkách stačí zadat URL obchodu a sama vám vyhodí, jestli je to AD nebo ne). Jsem neskutečně zklamaný, vážně. Od této značky bych čekal mnohem víc a v závěru jsem rád, že jsem od ní dal ruce pryč.
  6. Jasný, v pohodě, špatně jsem to pochopil . Je možný, ze jsem byl myšlenkami trosku jinde, bylo před Vánoci. Chápu, ale pro mě ještě posíláni hodinek do Švýcarska a řešení výměny s nima by byl až moc velký časový výdaj. Myslím si, ze kdyby hodinky doopravdy chtěli vidět sami, tak je mohou zkontrolovat přímo od výrobce - mají ref. nb. atd. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Bonusy by se hodily, naštěstí hodinky už mám jiný (jiný výrobce, jiný prodejce) a tyhle už nějak nechci každopádně reklamace u hodinky.cz postoupila do fáze, kdy se mě ptali na číslo účtu, takže předpokládám, že tímhle to z jejich strany končí, uvidíme co samotný Tissot EDIT: Ještě jsem si u prodejce pár dní po nákupu všimnul, že již hodinky nejsou dostupné. Jasně, mohl jsem vykoupit poslední kus, ale nemůže to taky souviset s tím, že si nějak uvědomili, že je asi něco špatně a sami je stáhli?
  8. Jojo, všechno jsem jim poslal včetně dokladů o zaplacení a reklamačního protokolu, uvidíme, jak se s tím poperou Moc díky!
  9. Já to tak úplně neberu z hlediska sebe, protože jak jsem už psal, hodinky jsou poslány na reklamaci a to by se teda něco muselo stát, aby mi za tohle nevrátili peníze. Spíš by mě zajímalo, co by se dělo, kdyby se zjistilo ,že to doopravdy fejk byl a nějak se provalilo i dál, to by byl asi velkej průser pro Tissot. (OK, chápu z tvýho editu) Jak říkáš, tohle opravdu dělám navíc, aby se nějak upozornilo na ten problém, a aby to nemuselo případně řešit víc lidí - proto mě i trochu mrzí, když tu někdo píše, že mu to připadá jako vtip (předpokládám z mý strany), sám jsem student na VŠ ve zkouškovým a rovnou zítra mě jedna čeká a místo učení tu řeším tohle
  10. Já s tím fejkem nevím, přeci právě ti, co dělají fejky se na detaily zaměřují nejvíc, to je celá podstata samotného fejku, ne? Jinak kdyby to teoreticky fejk byl, může od toho dát Tissot ruce pryč, i když je tento shop jejich AD, nebo za to přebírá také přímou zodpovědnost?
  11. Jasně, že tě to hned bouchlo do očí, když je hned titulek napovídá o tom, že se někde jedná o chybu . Nepřijdu si jako nepozorný člověk, řekl bych, že to také dost souvisí s tím, jak jsi odůvodňoval chyby v psaném textu - člověk předpokládá a domýšlí. Teď, když se na to zpětně podívám, to také nechápu, protože jsem ty hodinky i seřizoval a ničeho jsem si nevšiml. A nevšimlo si mnoho lidí okolo, kterým jsem hodinky ukazoval. Jinak abych to tak nějak zakončil, tak jsem hodinky reklamoval u prodejce, zatím žádné vyjádření, ale mají na to čas. Bohužel mi až teď přišla odpověď přímo z Tissotu: Mister -, Thank you for your email. We are sorry to learn of the inconveniences that you have had with your watch and understand the frustration this has caused. Feedback from our customers is important to us as it helps to improve our services and our products. In order for us to help you further, please submit the following information: - Watch reference number (engraved on the back of the watch, starting with T...) - Watch serial number (engraved on the back of the watch) - High quality photos of your watch (front and back of the watch) - Copy of the warranty card - Name and address of contacted partner - Copy of previous repairs reports - Copy of your communications with one of our partners Upon receipt, we will contact the head of customer services in the relevant country to get more information. We will get back in touch with you within 48 hours to keep you informed of any progress with your request. We look forward to your response and remain at your disposal for any further questions in the meantime. Best regards, Mr G. Sierra Customer Care Assistant Customer Service Tél : +41 32 9333111 - Fax : +41 32 9333313 Tissot S.A. - ch. des Tourelles 17 - 2400 Le Locle - Switzerland www.tissotwatches.com Jak bylo výše zmíněno, bohužel jsem hodinky již před cca týdnem poslal na reklamaci a tudíž jim nemohu poskytnout úplné informace, které žádají (např. nemám vyfocenou záruční kartičku), ale zbytek nějak z fotek dohledám. Uvidíme, jak to dopadne.
  12. Díky, jsem rád, že se chytnul někdo z prvního vlákna Vzhledem k prvním hodinkám jsem vsadil na jistotu - Helveti
  13. Jestli to bylo určeno pro mě, tak moc díky!
×
×
  • Vytvořit...