Přejít na obsah

Simonix

Členové
  • Příspěvky

    6
  • Registrace

  • Přítomen

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Fanoušek značky
    Suunto

Simonix's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Dobrý den, děkuji za reakci. Počkám pár nabíjecích cyklů, s tím, že půjdu do maximálního vybití a nabití a pak případně budu řešit reklamaci. Mohu vědět v jakém režimu hodinky používáte, abych si případně porovnal? Děkuji
  2. Dobrý den všem, rád bych znal vaší výdrž baterie, respektive si porovnal, zda to jak se vybíjí moje baterie je standardní (předtím než se případně obrátím na podporu): V nastavení níže mám po 4 dnech (cca 120 hodinách) stav baterie 20%. Během těchto 2 dnů jsem neměřil žádnou aktivitu, tedy jeli jen v režimu smartwatch. Jas - Nízký Podsvícení vypnuté, Pohotovostní režim vypnutý Bluetooth - aktivní vč. notifikací z telefon HR na zápěstí - zapnuté 24/7 Sledování spánku - zapnuté Funkce nerušit - aktivní 7h přes noc Ciferník tmavý Režim úspory energie - vypnutý Ještě doplním, že hodinky jsou zakoupené před 14 dny a aktualizované na nejnovější firmware. Předem děkuji za zpětnou vazbu
  3. To si také myslím, ale dokažto prodejci, který se tím podle první zkušenosti nechce zabývat. Jinak hodinky na poličce bez použití mají pouhou jednu čárku do vybití a to 24 hodin od nabití.
  4. Vracím se k vám s updatem situace ohledně nízké výdrže baterie. Hodinky jsem reklamoval u obchodníka, tím je Alza, ta mi je po přesně po 30 dnech vrátila se zamítnutou reklamací a odůvodněním, že se závada během servisu neprojevila. Ihned jsem se jal hodinky otestovat... Výdrž cca 40 hodin s měřením tepu a dvěma aktivitami po 30 minutách. Dokážete si představit jak jsem naštvaný. Ale nehážu flintu do žita. Abych si pořídil dostatek argumentů pro jednání s Alzou, vrátil jsem hodinky do továrního nastavení a nechal je plně nabité bez připojení k jakémukoliv zařízení ležet na poličce ac hodin. Tak nějak si představuji, že by je mohl technik testovat. Spíš si tedy myslím, že je ani nevybalili, ale dokažte to. Zkusil jsem kontaktovat přímo Garmin a zde je jejich vyjádření: Dobrý den, pokud zařízení nebylo zakoupeno od naší společnosti, není na něj z naší strany držena záruka. Případnou záruku a tedy i reklamaci je tedy třeba řešit s Vaším prodejcem a to dle jeho záručních podmínek a jeho reklamačního řádu. Jelikož tyto dokumenty jiných společností neznáme, nejsme bohužel opravdu schopni se v tomto směru nijak vyjádřit a z výše uvedených důvodů tedy nejsme ani nijak schopni zjistit/sdělit informace o Vaší reklamaci u Vašeho prodejce. Vracím se tedy zpět k Alze, zasílám jim stížnost a nesouhlas s výsledkem technika a řešením reklamace. Podpořil jsem to telefonním rozhovorem s jejich operátorkou, která stížnost zaevidovala a mimo jiné doporučila dvě věci... obrátit se na autorizovaný servis výrobce (začarovaný kruh, viz jejich vyjádření výše :-); nebo se mám prý obrátit na soudního znalce, aby potvrdil mé tvrzení a vyvrátil jejich, pokud ten bude na mé straně, tak pak prý mám vymáhat náklady na Alze. Čekám jak budou reagovat na mé stížnosti a pak se rozhodnu jak daleko to poženu.
  5. Díky za radu. Zkusil jsem update softwaru a uvidím. Dám vědět jak to dopadlo.
  6. Ahoj, garmin instinct mám od letošního května a musím říct, že jsem z nich stále nadšený. Moje nadšení bohužel v posledním měsící kazí zhoršující se baterie. Od plného nabití mi s měřením tepu a bez aktivit mizí jedna čárka co každých 24 - 30 hodin. Mám nastavené úsporné nahrávání dat, podsvícení vypnuté přes den a po západu slunce pouze 10% na nejkratší interval. Jednoduše řečeno, 14 dní mi rozhodně nevydrží. Pokud se jedná o aktivity, tak ani zde mi zmiňovaných 16 hodin nevydrží. Například neděle, pondělí a úterý jsem šel přechod Krkonoš, denně jsem sledoval chůzi max 6 hodin, zbytek, při přestávkách jsem byl v módu obnovit aktivitu později a stejně jsem po celém dni měl pouze 2 čárky. Nepoužívám UltraTrac, chchi používat GPS (nepotřebuji Galileo a Glonass - zkoušel jsem, ale baterie ještě více trpí). Máte někdo podobné zkušenosti? Uvítám jakékoliv zkušenosti, nápady na prodloužení životnosti. Pokud vyhodnotím, že nastavení hodinek je správné (shodné s některým z vás) a výdrž baterie je menší, tak pravděpodobně budu reklamovat. Předem moc děkuji za vaše komenty
×
×
  • Vytvořit...