Tohle mě neskutečně mrzí, hodinky byli zde z fóra a nikdy mi skutečně neupadli nebo jsem s nima nikde netřískl, psal jsem ti, že mám a měl jsem všechny hodinky na před a s střídal jsem je, opravdu jsem přesný čas nesledoval. A ani si neuvědomuji že by se hodinky zpožďovali, klidně to mohla udělat pošta, ale řešit to určitě nebudu. Poslal jsem ti zpět na účet 1500,- jako úhradu poloviny opravy. Nikdy jsem nepsal že je to ničí vina, psal jsem, že mě nikdy nespadli nebo jsem je takovým způsobem nepoškodil. Mě by zase fackovala hanba kdybych slušně nepozdravil do každého emailu, nebo kvůli 25 000 tisícům psal 3x denně email s tím zda už přišli peníze a že je divné že ne atd. Takže při úrovní jakou ty komunikuješ se ti rozhodně omlouvat nehodlám. Během jara mám pár seminářů v Brně, klidně se můžeme potkat a vyříkat si to osobně. Kupoval jsem zde na fóru hodinky (Fortis) a taky šli na servis (pravda servis byl levnější o 1000,- kč). prostě to nebylo nové zboží a bral jsem to jako nutné zlo. Ještě jednou opakuji ty hodinky mě mrzí. edit: hlavně mi nepiš kdy těch 1500,- už přijde na tvůj, fakt mě to nezajímá, příkaz jsem teď odeslal