Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. Prva tohtorocna jazda, ale len “okolo komina”
  3. Ať jsou pryč, tak dejme 11,5 tis.
  4. Dohoda možná, nebojte se napsat
  5. marty87

    Oris Aquis 43,5

    Ať se to trochu pohne, tak dejme 37 tis. za skoro nové aquisy. Naživo krásnej kousek, jsem fotograf na baterky, vím
  6. Jestli sis Z zkousel a bavi te, tak bych do nich sel. Uz jen kvuli strojovne. Pro me je z techto dvou hezci ale Breitling, ty sporty mi nazivo prisly totalne mrtvy, nezajimavy a sterilni.
  7. Dnes
  8. bluman

    Macro

    No tak jo teda, prohlizej Tve prani jest mi rozkazem..
  9. Díky za odpovědi i tipy, věřím, ze plynou z Vašich bohatých zkušeností. Bohužel zmíněné značky pro mě mají až příliš všední design, který mě úplně neoslovil Hodinky mi budou primárně sloužit jako příležitostný doplněk. Charriol mě zaujal pravé tímto provedením, které na me působí více nevšedně.
  10. Nepracuje tu někdo s lepidlem na látky? Potřeboval bych tip na kvalitní lepidlo na látku. Díky
  11. Tvoje fotka se mi hrozně líbí Já dnes domácky
  12. Podle loga to ale budou hodiny od české firmy Robot a nápis Moser ve spodní části odkazuje na karlovarské sklárny Moser (kde pravděpodobně vyrobily ciferník a jiné skleněné části hodin), nikoliv na švýcarskou hodinářskou firmu H. Moser & Cie., takže "Moserovky" bych tomu úplně neříkal.
  13. Jj. Jen to sem val! Jsou fakt super! Někdy se zastavím, zkusit je naživo
  14. Tak už jsou fuč, tuhle fotku si asi vytisknu na památku.
  15. Dushakx

    Seiko Legenda - Želvy

    Díky, želvám sedne fakt všechno A Civivi mě překvapilo, poměr cena/výkon na jedničku. Tenhle malej prcek je na ložiskách a lítá to ven jedna báseň. Ještě mám Conspirator a ten je taky dost slušnej, ale můj favorit a srdcovka zůstává Spyderco
  16. Na druhou stranu Crinacle byl jeden z těch co vynášel Shuoer S12 a planary obecně do nebes, takže možná dobře že jsem koupil obyč verzi