Přejít na obsah

Koscom


safi

Doporučené příspěvky

Dneska jsem se tam byl podívat na Fortisy B-42 (ty co má Ypo). Ujal se mě celkem rychle mladý hubený kluk (černé vlasy). Hodinkám celkem rozuměl, byl vstřícný, takže jsem spokojen.

 

Asi si je tam časem koupím :-)

 

Na ruce jsem měl také ty čtverhranné Fortisy..v reálu nejsou zdaleka tak pěkné jako ty B-42:-(

Upraveno uživatelem ¨safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 352
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Jo, Koscom jede :-). Navíc co pamatuji, tak se velmi korektně a slušně choval i k nám jako dodavateli, vždycky nás něčím překvapil, neustále chtěli nějaké nové informace, pořád přicházeli s nějakými novými nápady, moc hezky se s nima spolupracovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zajímavá otázka :D ----- v seznamu Sphere jsem je nenašel :D
Teď jsem na to koukal, protože ji mám taky, ale Koscom v seznamu nikde ... :(

Details nad 15tis. Kč sleva 10% ...

 

Jinak ale můžu potvrdit velmi dobrý přístup prodávajícího personálu, setkal jsem se s právě zmiňovaným mladým hubeným prodavačem ...

Upraveno uživatelem rorda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Již několikrát jsem chtěl napsat svou zkušenost učiněnou v tomto obchodě, ale až vznik tohoto vlákna mne k tomu definitvně podnítil. Já jí mám Bohužel trochu jinou, i když asi musím sportovně přiznat, že možná na tom mám svůj díl viny. Někdy na sklonku léta minulého roku jsem se tam po dlouhém rozmýšlení, okukování, ptaní a zkoušení rozhodl zakoupit hodinky uvedené v následujícím odkazu: http://www.oris.ch/collections/collections...p;id_product=56. Když jsem se personálu na něco ptal, vždy mi ochotně vyšel vstříc, bylo-li třeba předvedl, vysvětlil. Když došlo na definitivní rozhodnutí o koupi, na vyhlédnuté hodinky jsem se ještě jednou podíval s tím, že už je mám přeci okouknuté, tak co by mělo být za problém. Po dobu nákupního rituálu jsem se nadýchal příjemné vanilkové vůně linoucí se z řemínku, nechal si jej zkrátit, ač si to jinak dělám sám. Po zaplacení mi byla dána karta na desetiprocentní slevu. Spokojen s nákupem jsem ještě zavedl hovor na sporttestery od Suunta, přičemž jsem nádavkem dostal baterku do mých T3 a objednal náhradní popruh k hrudnímu pásu. Pln dojmů, emocí a fantazií jak se budou hodinky vyjímat na mé paži, uháněl jsem domů kochat se, točit červeným rotorem, očichávat, tu pootočit lunetou, tu poslouchat jak tikají. Až druhý den kochání jsem si všiml, že soudruzi ve Švýcarsku udělali asi chybu, pak nastalo zděšení, že bych mohl za své peníze zakoupit ?jedinečnou prácy mystrů ze švícarska pro opravdové fajnšmekri?, ale informace uvedené zde: http://forum.chronomag.cz/index.php?showtopic=9825 spolu s faktem, že přeci jen je prodejce autorizovaným distributorem mne ukonejšily. Příčinou mého rozrušení bylo, že v katalogových parametrech mého modelu je uvedena hodnota vodotěsnosti 300m. Ta je skutečně uvedena i na zadním šroubovacím víčku s průhledem, ovšem na číselníku mých hodinek je údaj 1000m/320 ft. Tuto hodnotu mají na číselníku modely až s héliovým ventilem. Já si toho při koupi prostě nevšiml. Obchod jsem kontaktoval nejprve telefonicky a pak jsem jim svůj problém přišel vysvětlit osobně. Pánové se na hodinky podívali a zkoušelo se i volat nějaké zodpovědné osobě (snad) ze strany ditributora, vzhledem ke konci běžné pracovní doby se mu nikdo nedovolal. Byl jsem poslán domů s tím, že se to pořeší. Když jsem se tam byl ptát podruhé, tak mi bylo sděleno něco v tom smyslu, že je to vlastně v pořádku a že skoro můžu být rád, že mám raritu. Již od prvního okamžiku, co jsem tam svůj problém sdělil, jsem cítil lehkou, leč důraznou změnu v přístupu, která již neměla nic moc podobného se vstřícností v době, když jsem tam hodinky kupoval. Já si spíš připadal, že se mnou bylo, sice za používání slušných slov, ve svém důsledku jednáno jako se zákazníkem v podřadném autobazaru v nějaké reportáži TV Nova, který se tam přišel pod dohledem skryté kamery domáhat svých práv a bazarník mu říká: ?Jó ste se měl podívat pořádně, když ste to kupoval a kdoví estli ste si to neudělal sám.? Už od počátku jsem tím byl tak znechucen, že jsem neměl sílu a ani náladu na ně naléhat, aby mi poskytli nějaké konkrétnější vysvětlení. Nijak jsem nedokumentoval, co, kdo, kdy a v jaké souvislosti říkal. Hodinkama se mi chvíli chtělo švihnout o zeď, chvíli jako že je budu nosit, chvíli jsem se přesvědčoval, že mám limitku. Snažil jsem se to nějak vytěsnit z mysli a zapomenout na to tím, že jsem je uložil do hodinkovnice. Uvažoval jsem o tom, že napíšu soudruhům do Švýcar, aby se mi k tomu nějak vyjádřili, ale nakonec jsem nepožádal o vyjádření ani české zastoupení. Dodnes jsem tím znechucen. Mě by stačilo, kdyby se k tomu postavili více čelem a snažili se to více objasnit a ne jednat na jen tak na ?půl huby? (dle mého názoru oni si mohou myslet, že jednali OK). Domnívám se, že i kdyby tuto anabázi hodnotil nějaký nezaujatý pozorovatel, myslím, že by dospěl k závěru, že podané vysvětlení a jednání ze strany obchodu nebylo dostatečné, či jejich jednání nebylo (sám to slovo nemám moc rád) etické.

Tímto jsem se chtěl vybrečet. Na závěr bych se Vás chtěl zeptat, jak se to těm soudruhům ve Švýcarsku mohlo stát, že je tam jiný číselník, jestliže se jedná o takovou renomovanou firmu, která by měl mít dokonalou výstupní kontrolu a zda nejsou opravdu třeba náhodou ze ?švícarska?. Za Vaše názory děkuji.

sejmout0003572.jpg

sejmout0002628.jpg

sejmout0001371.jpg

sejmout831.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....

Hm, tohle je problém, prodejce je tak mezi dvěma ohni - hodinky už jsou znovu neprodejné (jednak byl upraven řemínek a jednak prodejce nikdy neví, co se s hodinkami dělo - mohly třeba utrpět náraz a tím pádem poškození stroje. Navíc je to leštěná ocel - na tu se stačí jen křivě podívat a už má škrábance, takže lze předpokládat, že nebyly ani 100 % OK - jen usuzuji). Správně by je měl dovozce vzít zpět - v tomhle mají výhodu silné firmy, které si takové podmínky prostě "vydupou" u dodavatelů - např. hypermarkety; a to je také důvod, proč se tam takové zboží neprodává. U prodejce pak záleží na rozhodnutí, zda mu stojí za to danou značku prodávat (pokud se to opakuje, tak si tím zbytečně kazí jméno).

 

Nenapsal jsi, co jsi požadoval - jestli bezpodmínečně vrácení peněz, nebo opravu - výměnu číselníku za správný. Je pravda, že jsi mohl být uveden v omyl (nápis na hodinkách ukazoval jiné vlastnosti, než nápis na víčku), na druhou stanu bych nedoporučoval u používaných hodinek zkoušet dělat test vodotěsnosti ani na těch 300 metrů - stačí malý škrábanec nebo "ďobanec" na sklíčku a normálně by "prdlo". O "užitečnosti" heliového ventilu jsem psal tady - http://forum.chronomag.cz/index.php?showto...st&p=162219 , takže pokud nepracuješ jako potapěč v předlakových komorách, je to akorát další díra do pouzdra, kudy může do hodinek vniknout vlhkost a které se musí pravidelně přetěsňovat (další náklady).

 

Mohl jsi požadovat sepsání reklamačního protokolu a písemné vyjádření - tedy, že jsi byl při koupi uveden v omyl a že výrobek nemá požadované vlastnosti. Jak by se k tomu postavil dovozce, je otázka. Mohl by se pokusit udělat zkoušku vodotěsnosti na příslušný tlak a doufat, že neprdne sklíčko. Pak by ještě vyměnil číselník (čímž bys přišel o onu raritu) a bylo by vše "v pořádku". Varianta, že by vzal (již neprodejné) zboží zpět je dle mého názoru málo pravděpodobná. Pokud jsi ale po odmítnutí jen tak odešel, tak ses zbavil téhle možnosti dozvědět se, jak by to vlastně celé dopadlo, kdybys trval na svých právech. Můžeš zkusit je nabídnout na E-bay jako raritu, třeba se někdo chytne a ještě na tom vyděláš :-)

 

 

Co se originality týče - tady bych neměl obavu, Nám se jednou stalo, že na daleko prestižnější značce objevila zákaznice pravopisnou chybu na víčku (myslím, že ve slově waterresistant), ve skladě jsme pak našli ještě jeden nebo dva kusy od tohoto modelu. Bohužel to bylo před koupí, ze které tak sešlo :-( a to šlo o hodinky za cca 100 000 Kč! Dokonce kvůli tomu psala do Švýcarska a hlásila, že našla v Praze obchod, prodávající padělky.

Setkal jsem se ale i s tím, že zákazník reklamoval, že římská čtyřka je na hodinkách jako IIII a ne IV :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sis ten číselník ani pořádně neprohlédl?

Myslím, že toto je stěžejní - pokud si je prohlédl a v důsledku toho se domníval, že jsou vodotěsné do 1000 m, mohlo by jít o "uvedení v omyl" a mohl se pokusit požadovat vrácení zboží (předpokládáme, že dané vlastnosti nemá)

Pokud si toho ale nevšiml a věděl, že vodotěsnost je "jen" 300 metrů, pak šlo o standardní opravitelnou vadu (výměna číselníku) a tu měl taky požadovat. Myslím, že tady by problém s uplatněním reklamace nebyl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sis ten číselník ani pořádně neprohlédl?

 

:suicide_anim: ach jo já bych si nafackoval na číselníku je napsáno 1000m/3281 ft, tak jak to plyne z obrázku, do příspěvku jsem to napsal špatně. K tomu jestli jsem si je prohlédl nebo neprohlédl. Já si toho prostě nevšiml. Sice se nabízí otázka jak si toho lze nevšimnout, ale jak vidno ne mém příkladu, může se to povést. Alespoň se utěšuju tím, že je lepší si nevšimnout tohohle, než si třeba nevšimnout červené na křižovatce, protože tam jsou důsledky o něčem jiném.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:suicide_anim: ach jo já bych si nafackoval na číselníku je napsáno 1000m/3281 ft, tak jak to plyne z obrázku, do příspěvku jsem to napsal špatně. K tomu jestli jsem si je prohlédl nebo neprohlédl. Já si toho prostě nevšiml. Sice se nabízí otázka jak si toho lze nevšimnout, ale jak vidno ne mém příkladu, může se to povést. Alespoň se utěšuju tím, že je lepší si nevšimnout tohohle, než si třeba nevšimnout červené na křižovatce, protože tam jsou důsledky o něčem jiném.

Takže jestli to správně chápu, ty jsi věděl, že hodinky mají vodotěsnost jen 300 metrů? V příspěvku jsem se nedočetl, jaký způsob řešení reklamace jsi požadoval, vrácení peněz, nebo výměnu číselníku? Protože výměnu číselníku by neměli odepřít. Pokud jsou hodinky ještě v záruce, zkusil bych se tam vrátit a požadovat tu výměnu číselníku, tu by jim dovozce/distributor neměl odmítnout a všichni by měli být spokojeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jist, zda bych si to ve tvem pripade vsiml a uprimne se Ti nedivim. Kdyz vybiram hodinky, prolezu cely internet, prohlizim fotky a snazim se najit co nejvice dostupnych informaci, kdyz si uz jdu hodinky vyzkouset, jsem presvedcen ze je znam zpameti a v prodejne (kde mimochodem je clovek pod ostrizim zrakem jedne az dvou prodavacek) si spise vsimam jak hodinky sedi na ruce, popr. detailu, ktere z fotej nejsou tak patrne. To co pises by me u takove znacky jako je Oris fakt nenapadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jestli to správně chápu, ty jsi věděl, že hodinky mají vodotěsnost jen 300 metrů? V příspěvku jsem se nedočetl, jaký způsob řešení reklamace jsi požadoval, vrácení peněz, nebo výměnu číselníku? Protože výměnu číselníku by neměli odepřít. Pokud jsou hodinky ještě v záruce, zkusil bych se tam vrátit a požadovat tu výměnu číselníku, tu by jim dovozce/distributor neměl odmítnout a všichni by měli být spokojeni.

 

Díky za všechna vyjádření. Ano věděl jsem, že hodinky jsou vodotěsné jen do tří set metrů, neb jsem měl za jasnou věc, že když nemají "héliák", tak to do víc jak 300m být nemůže a orientoval jsem se podle toho, zda mají héliový ventil nebo ne, na číselník jsem měl vypěstovanou jakousi provozní slepotu. Neboť jak píše Baker, měl jsem za to že je z fotek jichž jsem postahoval kvanta z internetu před koupí, hodinky znám po vizuální stránce jak své boty a u Orisů by mě taková věc fakt nenapadla. V prodejně jsem požadoval jen vysvětlení, jak se to může u tak renomované značky stát, ani jsem nevznesl, žádné požadavky na vrácení peněz a reklamaci. Naštvalo mě to, že se hned automaticky postavili do obrané pozice jakoby čekali kdoví co a trošku si mě drželi od těla. Ono kdyby mi normálně lidsky řekli něco z toho, co jsi výše napsal např. "ano i u takto renomovaných značek se to stává", "představte si i u tak drahých hodinek jako jsou ta a ty se nám stalo, že měly někde v textu na nich uvedeném chybu" atd. Já bych s tím byl nejspíš spokojen a možná bych směle vyhrnul rukáv a vyrazil svou "raritku" ukázat světu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...