Přejít na obsah

Koscom


safi

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 352
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

co se tu pořád řeší?

selsky:

1. buď se sebere a půjde do obchodu požadovat nápravu, je na jeho komunikačních schopnostech jak pochodí,

2. nebo se srovná s malou chybou na kráse (ze které se ovšem může vyklubat větší potíž při eventuálním pozdějším pokusu o prodej)

 

Každý svého štěstí strůjcem. Rozhodnutí je na Catw...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně anabáze s jiným číselníkem u potápek Oris popsané v příspěvku č. 12 tohoto vlákna mohu doplnit, že jsem byl ve večerních hodinách dne 2.5.08 přes SZ kontaktován členem fóra Patrikem. Na něho se z titulu profesní známosti obrátil pan Hlaváček z KOSCOMu s prosbou o zprostředkování kontaktu na mou osobu, neboť zde není registrován, při tom Patrika požádal ještě o předání své mailové adresy. Patrik mi sdělil, že se pan Hlaváček o diskusi dozvěděl a sám z vlastní iniciativy má zájem vzniklou situaci řešit. Ještě týž den jsem panu Hlaváčkovi napsal s tím, že jako jednu z alternativ řešení vidím ve výměně číselníku. Následující den si pan Hlaváček mou zprávu přečetl. Dne 5.5 v pondělí mi okolo poledne volal. Při telefonickém rozhovoru uvedl, že již ohledně této věci kontaktoval firmu ORIS a výměna číselníku by neměla být žádným problémem, následně jsme se domluvili, jak budeme při řešení problému postupovat dále. K průběhu telefonického rozhovoru mohu uvést, že byl věcný, vstřícný a ze strany pana Hlaváčka byla zřejmá ochota problém vyřešit. Dále uvedl, že v době, kdy k události došlo o tom nebyl spraven. V případě, že by se takové potíže při vyřizování reklamací na prodejně staly, je možno se obrátit přímo na něj a vzniklou situaci bude řešit. Tímto děkuji Patrikovi, že projevil ochotu se ve věci angažovat a rovněž panu Hlaváčkovi, že poté co se o věci dozvěděl, sám projevil snahu na tom, aby byl problém vyřešen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně anabáze s jiným číselníkem u potápek Oris popsané v příspěvku č. 12 tohoto vlákna mohu doplnit, že jsem byl ve večerních hodinách dne 2.5.08 přes SZ kontaktován členem fóra Patrikem. Na něho se z titulu profesní známosti obrátil pan Hlaváček z KOSCOMu s prosbou o zprostředkování kontaktu na mou osobu, neboť zde není registrován, při tom Patrika požádal ještě o předání své mailové adresy. Patrik mi sdělil, že se pan Hlaváček o diskusi dozvěděl a sám z vlastní iniciativy má zájem vzniklou situaci řešit. Ještě týž den jsem panu Hlaváčkovi napsal s tím, že jako jednu z alternativ řešení vidím ve výměně číselníku. Následující den si pan Hlaváček mou zprávu přečetl. Dne 5.5 v pondělí mi okolo poledne volal. Při telefonickém rozhovoru uvedl, že již ohledně této věci kontaktoval firmu ORIS a výměna číselníku by neměla být žádným problémem, následně jsme se domluvili, jak budeme při řešení problému postupovat dále. K průběhu telefonického rozhovoru mohu uvést, že byl věcný, vstřícný a ze strany pana Hlaváčka byla zřejmá ochota problém vyřešit. Dále uvedl, že v době, kdy k události došlo o tom nebyl spraven. V případě, že by se takové potíže při vyřizování reklamací na prodejně staly, je možno se obrátit přímo na něj a vzniklou situaci bude řešit. Tímto děkuji Patrikovi, že projevil ochotu se ve věci angažovat a rovněž panu Hlaváčkovi, že poté co se o věci dozvěděl, sám projevil snahu na tom, aby byl problém vyřešen.

Tyjo, paráda!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem příjemně překvapen reakcí takového velkoprodejce, jakým je Koscom. Nebývá to u nás zvykem. Jak již tady psalo několik lidí přede mnou, až se budu rozhodovat, v kterém českém obchodě si budu kupovat nové hodinky, Koscom bude jasná volba. Před mnoha lety jsem si v Koscomu dokonce koupil Casia submariner-like vzhledu (tehdá jsem ještě o hodinkách nevěděl prakticky nic, ale vysloveně se mi libily). Tak jen doufejme, že se tak chovají i v případech, které nedojdou zveřejnění na internetu, mezi komunitou potenciálních i stávajících zákazníků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

poslal sem do Koscom dotaz, rychlost s jakou reagovali, dovoz od dodavatele, umožnění nezávazné prohlídky, ... telefonát... prostě parada... Jen ty ceny jsou klasicky česky napálené, proto si dražší věci kupuju jinde. Tady jde o Longines Lindbergh... koupě menší varianty je tady pro mně možná, ale tu velkou, tu si koupím "venku"...

Upraveno uživatelem Onion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Na KOSCOM nemohu říci nic špatného - ochtní(tím myslím nevtíraví) prodavači, s kterými lze prodiskutovat i odborné detaily :thumbsup_anim:, doporučí i ochotně předvedou.

(na rozdíl od slečny v Kotvě, kde má být jedna z autorizovaných prodejen CERTINA v Praze a po dvou dotazech jsem raději tuto značku paušálně zavrhl!!!!! :giljotiini:)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Několikrát jsem kontaktoval KOSCOM v souvislosti s dostupností některých modelů a servisními možnostmi.

Odpověď jsem obdržel vždy do deseti minut a to je přímo blesková rychlost.

Rovněž při několika osobních návštěvách přímo v prodejně jsem se nesetkal s nějakou vyhýbavou odpovědí nebo slovem nevím.

Jen tak dál.O hodně "honosnější" prodejci by si u KOSCOMu mohli vzít příklad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po měsících...

Po asi 5 návštěvách za účelem zkrácení tahu, koupě řemenu apod., vždy vstřícné a profesionální jednání a to přesto, že většinou šlo o položky za pár korun. A při poslední návštěvě jako bonus pohled na krásnou prodavačku zkracující tah :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Tak som sa tam posilneny pol roka starou pozitivnou skusenostou dnes vratil a to co som zazil ma uplne rozsekalo.... rozhodol som sa ze je cas na nove Gcka a ako uvedomely obcan rozhodol sa podporit miestneho dealera nehladiac na cenu..... vrazil som do koscomu ukazal na model a vyhlasil ze budem platit kartou na co ten pan vyslal kolegu aby pohladal krabicku... ten sa chvilu vrtal v skrinke a na koniec polozil na stol lesklu hlinikovu krabicku rady Edifice (co mi prislo divne kedze som kupoval mudmany) ale ocakaval som ze si toho vsimne ten druhy.... lenze ten mi zacal mudmany veselo balit do krabicky a ked som vyhlasil ze si nie som tak uplne isty ci je krabicka spravna jal sa prehrabavat skrinku znova..... na to vytiahol krabicku inu tento krat uz ozaj od Gcok ale bola to proste len prva G krabka na ktoru narazill.... ked som vyhlasil ze k tomu patri este aj cierna papierova krabka kde sa pise nazov modelu tak sa ma pytal ci mi na nej tak zalezi? a ked ja na to ze hej, tak ze nema a ze mi moze vratit peniaze (medzi tym uz bolo zaplatene) ale ze to bude trvat lebo to bude posielat na ucet......

 

hodinky som na koniec zobral.... cesky navod som si musel este vyziadat extra a anglicky som nedostal vobec..... viac ma tam neuvidia... zlate ebay :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...