Přejít na obsah

IWC cal. 83


JHonza

Doporučené příspěvky

Jsem nový uživatel Vašeho fóra. Na stará kolena jsem propadl kouzlu mechanických hodinek (poté, co jsem zdědil níže popsané).

 

Mám IWC cal. 83, podle výr. čísla nejspíš z roku 1945. Denně nošené, mám jediný problém: samovolně ujíždí páčka regulátoru chodu (asi otřesy při běžném nošení, chovám se k nim slušně), je dost volná. Poradí mi někdo, co by s tím šlo dělat?

 

post-7426-1244107380.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Prosím některého z přítomných moderátorů, zda by mohl toto vlákno přesunout do kategorie "Vintage hodinky", kam svým obsahem patří určitě lépe. Založil jsem je v době, kdy jsem zde byl úplný nováček a ještě jsem se příiš neorientoval.

 

Předem děkuji :)

 

V blízké době se hodinky vrátí z prázdninového ozdravného pobytu, takže budu mít určitě o čem psát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím některého z přítomných moderátorů, zda by mohl toto vlákno přesunout do kategorie "Vintage hodinky", kam svým obsahem patří určitě lépe. Založil jsem je v době, kdy jsem zde byl úplný nováček a ještě jsem se příiš neorientoval.

 

Předem děkuji :)

 

V blízké době se hodinky vrátí z prázdninového ozdravného pobytu, takže budu mít určitě o čem psát.

Keď sa vrátia, napíš nakoľko ozdravný pobyt pomôhol. Mám viac-menej príbuzný kaliber 86 z roku 1937 a tiež by chceli ozdraviť.

post-871-1251463763.jpg

post-871-1251463809.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď sa vrátia, napíš nakoľko ozdravný pobyt pomôhol. Mám viac-menej príbuzný kaliber 86 z roku 1937 a tiež by chceli ozdraviť.

 

Tak včera se po prázdninách vrátily ze sanatoria (p. Frýdl). Bylo toho vcelku dost:

- celkové vyčištění, vyleštění apod. Dále:

- nové sklo (opět plast, ale kvalitnější z Němec)

- oprava páčky seřizování, oprava kamene setrvačky, zalomeného šroubku