Přejít na obsah

Hodinářství Hanák, Brno


Foundryman

Doporučené příspěvky

Nedávno jsem tu popisoval mé peripetie s touto "exkluzivní" firmou. Před týdnem jsem vyzvedl už poněkolikáté mé Omegy, které u Hanáků napřed "generálkovali", ačkoli problém byl v přeskakování data. No nic, řekl jsem si, že servis jim neuškodí. Tragicky jsem se mýlil, už jsem tam byl 4x na reklamaci nátahu (malá rezerva chodu), zítra jdu po páté. Minulý týden (po čtvrté reklamaci) mi hodinky předala osobně paní šéfová s komentářem, že jim nic není (= vymýšlím si blbosti), že na revizi osobně dohlížela a že nechápe, co po nich pořád chci.

Nuže, hodinky jsem nosil 3 dny, pak jsem je odložil. Zastavily se po 8 hodinách a když jsem je chtěl natáhnout korunkou, rozvibrovaly se mi v ruce. Korunka totiž roztočila rotor. Telefonicky jsem konzultoval Mechana, který závadu hbitě diagnostikoval jako nefunkční západku pera, osobně bych se nedivil, kdyby tam po kvalifikovaném zásahu "speciálně školených odborníků" chyběla úplně.

Jsem rozhodnut žádat zpět peníze, hodinky jdou v pátek k Mechanovi.

 

Berte to jako varování a servisu Hanák v Brně na Rašínově ulici se vyhýbejte co největším obloukem. Nekoupil bych si u nich ani budík, neboť si nedovedu představit případnou záruční opravu. Tedy vlastně už dovedu :giljotiini: :crying_anim:

Upraveno uživatelem Foundryman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 235
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Nedávno jsem tu popisoval mé peripetie s touto "exkluzivní" firmou. Před týdnem jsem vyzvedl už poněkolikáté mé Omegy, které u Hanáků napřed "generálkovali", ačkoli problém byl v přeskakování data. No nic, řekl jsem si, že servis jim neuškodí. Tragicky jsem se mýlil, už jsem tam byl 4x na reklamaci nátahu (malá rezerva chodu), zítra jdu po páté. Minulý týden (po čtvrté reklamaci) mi hodinky předala osobně paní šéfová s komentářem, že jim nic není (= vymýšlím si blbosti), že na revizi osobně dohlížela a že nechápe, co po nich pořád chci.

Nuže, hodinky jsem nosil 3 dny, pak jsem je odložil. Zastavily se po 8 hodinách a když jsem je chtěl natáhnout korunkou, rozvibrovaly se mi v ruce. Korunka totiž roztočila rotor. Telefonicky jsem konzultoval Mechana, který závadu hbitě diagnostikoval jako nefunkční západku pera, osobně bych se nedivil, kdyby tam po kvalifikovaném zásahu "speciálně školených odborníků" chyběla úplně.

Jsem rozhodnut žádat zpět peníze, hodinky jdou v pátek k Mechanovi.

 

Berte to jako varování a servisu Hanák v Brně na Rašínově ulici se vyhýbejte co největším obloukem. Nekoupil bych si u nich ani budík, neboť si nedovedu představit případnou záruční opravu. Tedy vlastně už dovedu :giljotiini: :crying_anim:

 

To mě vážně mrzí, co tě potkalo, ale rozhodně nejsi jediný, od kterého jsem slyšel něco podobného. A pokud ti ještě na něco remcali, tak to je na "přátelské upozornění" minimálně u Dušáka, coby oficiálního distributora Omega hodinek v ČR. Tímto totiž Hanák kazí pověst i jim (a to v lepším případě).

Už jsem taky několikrát na různých fórech četl, že si je lidé nechávají opravit přímo ve Švýcarsku. Zkus se s nimi domluvit (stačí mailem). Pozor akorát při posílání - pojisti je a taky si nechej potvrdit od celníků, že se jedná o věc, která jde na garanční opravu (bezplatnou) a že se opět bude vracet zpět do ČR. Naši skvělí celníci by totiž měli při zpáteční cestě tendenci opět hodinky proclívat (osobní zkušenost).

 

Hodně štěstí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Portorico díky, Omegu se chystám kontaktovat přímo, udělám to na základě zdokumentování (pokud bude ochoten vč. fotografií) závady Mechanem. Pak jim tam pošlu kompletní materiály. U Hanáka mě tedy nasrali neskutečně. Sám se živím obchodem, se zákazníky jsem ve styku každodenně, ale něco takového je nemyslitelné. Už dvě reklamace opravy jsou vysoko nad limit, ale tohle ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem tu popisoval mé peripetie s touto "exkluzivní" firmou. Před týdnem jsem vyzvedl už poněkolikáté mé Omegy, které u Hanáků napřed "generálkovali", ačkoli problém byl v přeskakování data. No nic, řekl jsem si, že servis jim neuškodí. Tragicky jsem se mýlil, už jsem tam byl 4x na reklamaci nátahu (malá rezerva chodu), zítra jdu po páté. Minulý týden (po čtvrté reklamaci) mi hodinky předala osobně paní šéfová s komentářem, že jim nic není (= vymýšlím si blbosti), že na revizi osobně dohlížela a že nechápe, co po nich pořád chci.

Nuže, hodinky jsem nosil 3 dny, pak jsem je odložil. Zastavily se po 8 hodinách a když jsem je chtěl natáhnout korunkou, rozvibrovaly se mi v ruce. Korunka totiž roztočila rotor. Telefonicky jsem konzultoval Mechana, který závadu hbitě diagnostikoval jako nefunkční západku pera, osobně bych se nedivil, kdyby tam po kvalifikovaném zásahu "speciálně školených odborníků" chyběla úplně.

Jsem rozhodnut žádat zpět peníze, hodinky jdou v pátek k Mechanovi.

 

Berte to jako varování a servisu Hanák v Brně na Rašínově ulici se vyhýbejte co největším obloukem. Nekoupil bych si u nich ani budík, neboť si nedovedu představit případnou záruční opravu. Tedy vlastně už dovedu :giljotiini: :crying_anim:

 

 

Dej vědět jak jsi dopadl s vrácením peněz. Docela by mě to zajímalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dej vědět jak jsi dopadl s vrácením peněz. Docela by mě to zajímalo...

 

Mám svoj osobný tip ako to dopadne: Nijak :crying_anim02: Pochybujem, že by sa do toho vracania peňazí nejako hrnuli... Ale aj tak ti budem držať palce.

Upraveno uživatelem uns
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem tedy navštívil firmu Hanák, předvedl jsem hodinky, dokonce i ten trouba, co do nich dříve sahal, uznal, že něco není v pořádku, nicméně paní šéfová je na dovolené, čili další pokračování v pondělí.

Onen hodinářský génius mě naprosto dostal, když po konstatování závady prohlásil "Bůhvíco jste s těma hodinkama dělal" - podotýkám, že v údajně perfektním stavu jsem je vyzvedl před týdnem a na ruce měl 2 dny v kanceláři. Nemluvě o tom, že o závadě nátahu se s nimi bavím už půl roku. Po zmíněné replice se mi začal zvedat tlak, načež mi ještě sdělil, že on je Hodinář Proškolený Omegou. K tomu jsem jen poznamenal, že je pěkným příkladem zbůhdarma vyhozených peněz.

Slečnu za šaltrem jsem slušně požádal, aby hodinky do návratu paní šéfové držela od onoho Školeného Specialisty co nejdál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak u Hanáka dělal strašně dlouho šikovný hodinář, jmenoval se Petr, příjmení nevím. Dokonce jeho certifikát od Omegy je pověšen na zdi.

Každopádně tam po strašně dlouhé době před cca rokem skončil a má nějaké svoje hodinářství v Ivančicích, sice nevím kde, ale dá se to zjistit.

Upraveno uživatelem here
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem tedy navštívil firmu Hanák, předvedl jsem hodinky, dokonce i ten trouba, co do nich dříve sahal, uznal, že něco není v pořádku, nicméně paní šéfová je na dovolené, čili další pokračování v pondělí.

Onen hodinářský génius mě naprosto dostal, když po konstatování závady prohlásil "Bůhvíco jste s těma hodinkama dělal" - podotýkám, že v údajně perfektním stavu jsem je vyzvedl před týdnem a na ruce měl 2 dny v kanceláři. Nemluvě o tom, že o závadě nátahu se s nimi bavím už půl roku. Po zmíněné replice se mi začal zvedat tlak, načež mi ještě sdělil, že on je Hodinář Proškolený Omegou. K tomu jsem jen poznamenal, že je pěkným příkladem zbůhdarma vyhozených peněz.

Slečnu za šaltrem jsem slušně požádal, aby hodinky do návratu paní šéfové držela od onoho Školeného Specialisty co nejdál.

 

To je neskutečné. Člověk tam utratí desítky tisíc korun za relativní zbytečnost a oni se takto chovají. Být tebou, už bych dopis spisoval, alespoň bych si jej připravil.

Je mi tě vážně líto, protože jsi určitě chtěl mít radost z krásných a poměrně drahých hodinek (jakože ani nejlevnější nové Omega hodinky nejsou levné), ale skutek utek'. Ani bych se ti nedivil, kdybys už nikdy nechtěl Omega hodinky, byť samotná Omega ani hodinky za toto nemohou. Je naprosto normální, že zboží může vykazovat nějakou vadu (lidé nejsou dokonalí, jejich výrobky už tuplem ne), ale je "chlapské" se k takovým problémům postavit čelem a zjednat nápravu.

Fuj, to je ostudný příklad, jak zabít velmi kvalitní a vysoce hodnocenou značku. V Bienne skutečně nebudou rádi, když toto uslyší.

Sám mám Omega Aqua Terra a jsem s nimi více než spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak u Hanáka dělal strašně dlouho šikovný hodinář, jmenoval se Petr, příjmení nevím. Dokonce jeho certifikát od Omegy je pověšen na zdi.

Každopádně tam po strašně dlouhé době před cca rokem skončil a má nějaké svoje hodinářství v Ivančicích, sice nevím kde, ale dá se to zjistit.

 

Petr Blazek, znam ho osobne. Delal mi asi 4 hodinky, ale moc spokojeny jsem nebyl. U Hanaka bych si nenechal opravit nikdy nic, to je vyhazovani penez a niceni si nervu. Zlaty Mechano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr Blazek, znam ho osobne. Delal mi asi 4 hodinky, ale moc spokojeny jsem nebyl. U Hanaka bych si nenechal opravit nikdy nic, to je vyhazovani penez a niceni si nervu. Zlaty Mechano.

Ale mechano nemá ten certifikát. Nevím, jestli bych mu svěřil hodinky!

 

:smile_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník RaGe
Ale mechano nemá ten certifikát. Nevím, jestli bych mu svěřil hodinky!

 

:smile_anim:

No je pravda, že Mechana sice neznám osobně, nicméně z vyprávění členů tohoto fóra vím, že je to opravdu PAN HODINÁŘ !!!!

Jen kdyby takových bylo víc !!! :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmmm... Tak to me celkem sere hosi ze jsou to takovy hajzlove dneska jsem tam koupil omegy za 70 litru planet ocean a nevim jestli bych radsi nezvazil cestu k dusakovy do prahy abych udelal kseft spis tam kde se chovaj slusne paneboze kdyz prodavam zbozi za desitky ci stovky tisic a jeste se jedna o vylozene zbytecnosti tak se staram o zakazniky jako v bavlnce ne ?! Co toje sakra za zacházeni ???? Boze budu se modlit aby moje omegy nepotrebovaly zadnej servis ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tady tak pročítám, tak mne napadlo, jestli se spíše nevyplatí zařizovat servis ve Vídni - pro moraváky. Přece jen mám pocit, že je zde kapitalismus delší dobu a tak slušné chování a určitá úcta k zákazníkovi je tu samozřejmostí. Pokud se u nás v Česku lidé nedovedou chovat profesionálně a nejsou schopni změnit své myšlení, tak ať jdou někam. :gun_bandana:

Kolega z práce má Breitling Hercules, měl problémy s Heliovým ventilem a jel to řešit do Vídně, kde vše proběhlo k plné spokojenosti hned napoprvé: Juweliere Ellert - Donauzentrum, servisují i Omegy. A prý se tam dokonce domluvil s prodavačkou česky. :speak_cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já mám zase jenom dobré skušenosti mechana znám osobně a musím říct že lepšího neznám a s petrem blažkem se může směle rovnat já jenom doporučuji o chvále se nemluví ale jak se něco stane tak to hned řve každej a myslím že neprávem ty jsi taky už neco přehlíd a nebo pos..l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...