Přejít na obsah

mrazik

Členové_50
  • Příspěvky

    1 258
  • Registrace

  • Přítomen

3 sledující

O uživateli mrazik

  • Datum narození 3.6.1971

Contact Methods

  • ICQ
    411040609

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Plzeň
  • Fanoušek značky
    Rodina, MTB, muzika, dobre jidlo

Návštěvy profilu

12 115 zobrazení profilu

mrazik's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Měl jsem na CR-V Kleber Citilander a i v zimě, myšleno ani na sněhu, jsem neměl nikdy žádný problém.
  2. Používám se stejným telefonem Galaxy Watch 5Pro 45mm už skoro rok. Dva dny vydrží bez problému, notifikace z různých aplikací, včetně bankovních fungují rovněž. Volat z nich jde, jestli i diktovat to nevím, ale má to nějaký přednastavený zprávy. Při jejich dnešní ceně dávají větší smysl, než před rokem. Když si je srovnáš s těma šestkama, šel bych znovu do 5Pro.
  3. Toto je za x let jediný kousek v bazaru: Bazar motocyklů ducati ducati-scrambler-sixty2 | Motorkáři.cz (motorkari.cz) Nesehnatelná záležitost. Na blbnutí po městě bych se nebál podívat na Yamaha Tricker. Je to jen dvěpade, ale v městském provozu s tou muší váhou to bude střela. Yamaha Tricker 250 | Motorkáři.cz (motorkari.cz)
  4. Máš celou zimu na to, ujasnit si co bude pro tebe echt. Na youtube je mrtě videí a mrtě recenzí. V první řadě si vyber na jaký motorce budeš chtít jezdit a k ní si potom přizpůsob výběr hadrů. Z vlastní zkušenosti vím, že návštěva krámu je nejhorší způsob jak si nechat poradit. Když se teď budeš intenzivně věnovat studiu, tak si potom řádně rozmyšlenej koupíš i třeba dražší hadry a výbavu, ale ve finále ušetříš. Já šel taky původně cestou Bikerscrownu a Bonmota, Motozemě atp. Výsledek je, že mám plnou skříň hadrů, který vím, že už na sebe nikdy nevezmu.
  5. O víkendu jsem zkoumal Ukrajinu. Je krásná.
  6. Chrániče jdou vyndat u všech a ujišťuju tě, že ten silonovej rozkrok u Trilobitů během 5denní cesty ve vedrech po balkánských cestách není žádná výhra. Brácha měl ty PMJ, já jel v AAA Trilobitech a po třech dnech už jsem nevěděl jak si sednout. Na jednodenní vyjížďky jsou ok, ale na delší cestu bych v nich už nejel. Nejlíp si je všechny vyzkoušet a teprve potom se rozhodovat. Možná ještě zkoukni nějaký videa na trubce. Ten twaron tam hodně chválí v porovnání s kevlarem.
  7. Kevlar je prý už překonanej. Teď letí Twaron. A tuty mají AAA certifikaci: Pánské džíny PMJ Vegas - TK27 | Geneze Jen bych doporučoval vyměnit ty vložený chrániče. Ty jsou jak kdyby si člověk do kapsy zmuchlal kapesník. Jinak jsou údajně hodně pohodlný. Brácha teď v nich dal se mnou Bosnu a moc si je chválil.
  8. Pár momentek z cesty Rakouskem, Slovinskem, Chorvatskem, Bosnou, Maďarskem a ukončení na Pálavě. Zítra už mažu dom.
  9. Děkuju za pochvaly. Ještě jedna z mého mototurismu. Tentokráte Rolava.
  10. Ano, ano je to tak. O víkendu jsem podnikl spanilou jízdu na Slovensko, abych si vyzkoušel jak moc se na Svartpilenu dá či nedá cestovat.
  11. Svartpilen je generátor srandy. Motor je v rámci předpisových limitů dost čipernej a ovladatelnost je neskutečná. Suchá motorka váží 150kg a nádrž má na 9,5l, takže plně načepovaná líže 160kg. Na dálnici je to dost voser, ale na okresce je to fakt šíp ( svarpilen = černý šíp). Je to jako jízda na štice. Vzhledem k nádrži se dojezd motá kolem 200km, záleží na ruce. Chtěl jsem nějakej moped na dojíždění do práce a na blbnutí kolem komína a neumím si představit lepší volbu.
×
×
  • Vytvořit...