Jump to content

Xenomorfus

Member_50
  • Content Count

    3,640
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About Xenomorfus

  • Rank
    Linguafoeda acheronsis

Contact Methods

  • MSN
    Email: dart.chemik(at)seznam.cz

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Ostrava
  • Fanoušek značky
    Traser, G-Shock, Amfibija, Seiko, Deep Blue, Aragon

Recent Profile Visitors

6,394 profile views
  1. Tak vyreseno jinde. Kazdopadne diky za prostor ;-).
  2. Zdar Magove, Nemate nekdo nejakou "paku" na urade - dopravce v ramci severomoravskeho kraje? Potrebuju zapsat tazne zarizeni do technicaku, "z ulice" prijit nelze a objednavkove systemy jsou budto vypnute uplne a nebo v radech mesicu. Potrebuju to zapsat do 15.6., to jedu mimo CR s vozikem. Diky za prostor. Xeno.
  3. Dalsi nas spolecny obchod. Krasa strida nadheru, tam neni co dodat. Ja dekuji srdecne a kdykoliv a kdekoliv zase!
  4. No jooo, jenže tahle Tvoje kráska bude stále jezdit za dalších dvacet let, zatímco dnešní "mladoši" s tří a čtyřhrnkama už budou deset let ve šrotu
  5. Stavim se do rady spokojenych parchantu po obchodu s Honzou. Nabidl mi co sem poptaval za bezva cenu. Komunikace jak se na gentlemana slusi a patri, baleni a odeslani na jednicku. Neni co dodat, vse na 130%. Dekuji, doporucuji a kdykoliv zase!
  6. antitomas: Srovnávám TDI vs. Volvo. Takže v tomto srovnání Volvo nebrat. A D5-ky když k nám přijdou (hlavy), je tam klasický problém u komor hydroštelů. Ale to vzniká z 99-ti % při tom, když se to potká. Je to dobrý motor, z mnoha dalšími je to super volba. Ve srovnání s TDI to má navrch "jen" kultivovanost chodu, spotřebu a výkon... A jak to píšeš, jeden, ne-li nejspolehlivější u P2 , P3... Dneska se číňanům od Volva o této spolehlivosti ani nezdá
  7. zceyee: I. a II. gen má odlišné podvozkové díly, ramena, těhlice, brzdiče,... 850-ka a I. gen to má shodné. Samozřejmě vím, co mám za motor a nikde sem nepsal o Volvo motoru ;-). Psal sem, že nebrat Volvo motory II. gen, tedy myšleno D5. Není to špatný motor, ale na koncernovou D2525t to samozřejmě "nemá". (v robustnosti a spolehlivosti). A jak již sem psal, přes Vida/Dice si nastavím vše potřebné ;-). A co se nádrže týče, tak si někdy zkus ji natlačit opravdu po hrdlo. Né do vypnutí pistole. Nevím, do jaké míry přecházeli při výrobě, každopádně 850-ka má 73 litrů, ale řekl bych, že nádrž je shodná, jen došlo k přepočítání bezpečnostní vzduchové mezery. M3maniac: přesně, jak píšeš. Motor "z dodávky" v osobáku. Radosti z velké životnosti a za mně i úžasně "starého traktorového" projevu. Miluji, když to ráno nastartuju a probudím půl ulice a pořádně to zahulí z výfuku
  8. M3maniac: "V podstate" ano. Je to V70 I. gen. TDI. Takže víceméně kosmetika oproti 850-ce. Až pak druhá generace V70 měla výraznější změny, hlavně na podvozku a Volvo motory. II. gen nebrat ;-).
  9. Murphy: Přesně tak, taky se o auta starám. U tohodle auta si vše dělám sám. zceyee: Já nacpu do nádrže 75 litrů (vyzkoušeno). Spotřeba (jezdím vcelku dle předpisů, navíc mám natrénováno z těžkých náklaďáků) je lehce přes 5 litrů. Teď sem jel dálkovku 900km - 1/3 dálnice (120-130 km/h), 1/3 silnice I. třídy (90-100 km/h), 1/3 silnice II. a III. třídy a obce (50-55 km/h), klimatizace zapnutá 80% cesty. Dva lidi + 80kg nákladu. Spotřeba 5,56 litru / 100 km. Tedy když pojedu sám a bez klimy a budu to šetřit, dá se zajet za 5 litrů. Co se oprav týče, naprosto vše si dělám sám. Teď už mám doma i Volvo Dice diagnostiku, takže to je to poslední, co chybělo. Nastavení úhlu předvstřiku, dávky paliva a seřízení váhy vzduchu (tři nejdůležitější parametry pro optimální chod motoru) si poladím taky. U váhy vzduchu mám totiž pocit lehkého problému. Palubák mi ukazuje 4,2 na 100, tomu se nedá věřit. Důvod koupě Mobydicka byl právě ten, že nepotřebuju jej svěřit nějakému šlendriánu. Umím opravit mnohem složitější stroje, než je tenhle. Co se mulčovačky týče, tak 50 litrů váží přibližně 10 kg. Takže tohle mělo lehce přes 3 metráky. Vladino125: Upřímně ani nevím, kolik je v papírech se sklopenýma sedačkama. Bez sklopených sedaček je to nějakých 960 litrů. sibiř: Většina, tedy 1500 litrů ;-). a jak píšeš, není to tak těžké. cca 3 metráky. Bylo znát i při jízdě, že má ještě rezervy.
  10. Mého "Mobydicka" už znáte, dneska sem převezl 1500 litrů mulčovací kůry (25 pytlů á 60 litrů) + 75 litrů substrátu. Kdybych pytle uložil úsporněji, ještě by se dva - tři pytle vešly... . Když ho miluješ, není co řešit. Jo a někdo se někde ptal, co mám za auto, že ujedu na jednu nádrž 1500km... tak tady je ;-).
  11. No, barvit plexi (PMMA) je trochu problem. Osobne mi nejvic fungovalo opiskovat, odmastit, plnic na plast, prebrousit, odmastit, vrchni barva na plast a pak lak. Ale i tak to nebylo uplne ono.
  12. Ano, píšu to v předchozím příspěvku, že to kámoška koupila v obchodě s názvem "House"
  13. Že jste to vy, kluci, tak přikládám foto trička a detail "štítku". Vypadá to na původ z ruska. Teda ne, že by si to nenechali dělat v číně, ale je tam ruská adresa.... Víc už nepomůžu...
  14. Tak to tady napisu verejne. Kamoska triko koupila v nejakem obchode "House". Pry to byla nejaka "sezonni nabidka". Takze ho nemaji bezne. Ale urcite to pujde nekde z Ciny sehnat (jak pise Nikolas)
×
×
  • Create New...