Přejít na obsah

nope

Členové
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

nope's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Pokud máte problém a neumíte německy, doporučuji nejprve zadat požadavek přes web Hermesu. Sice jsem to do jiného jazyka nepřepnul, ale stále je to lepší než zkoušet někam volat, kde na vás začne mluvit plechová huba německy. V překladu se ztratí i nejmíň věcí. Chat jsem nerozhodil, vždycky mi odpověděl, že tomu jazyku nerozumí. Nevýhodou je, že to není moc rychlé, takže klidně skončí doba uložení balíku, který pak bude v trapu a vy si to můžete celé zopakovat. U mě byl problém, že v balíku bylo jiné číslo na mobil. Proč se tak stalo, je pro mě nezjistitelné. Jeden říká, „bylo tam toto“ a další „my tam máme zadané tohleto,“ prostě si to žije v IT světě vlastním životem. Každopádně pak se balíček k vám vůbec nedoručuje a je rovnou odvezen na nějaký parcelshop v obvodě. Zde vzniká již první nedorozumění v překladu. Pokud budete volat, použijí obecný slovo na poštu, takže se dozvíte, že balíček máte na „poště“ + PSČ a máte si ho vyzvednout. Takový chybný význam překladu mě nenapadne. Už se mi sice stalo, že v balíku bylo jiné číslo, ale třeba InTime doručoval normálně na adresu a jiný dopravce nechal lístek. Dále budou mluvit o tom, že se posílá nějaká notifikace, ať to řešíte z těch informací. Tím je ovšem myšleno, že PPL pošle SMS na ten cizí mobil, na email nic nepřišlo, takže vám to taky nepomůže. Zůstává zjisti ID pro PPL, které musí dodat Hermes. Zde mohou dodat nějaké číslo mezi Rakouskem a PPL, což není ono. Doporučuji je rovnou požádat při první komunikaci, ať vám pošlou odkaz na sledování zásilky do PPL. Nebude to hned, ale nějak se s tím dokáží propasovat. Nyní již víte vše a můžete kontaktovat PPL. Zůstává pouze otázka, zda ten neznámý člověk mohl balík vyzvednou.
  2. U mě ale trvali na jejich čísle, na ostatní nereflektují a že si to musím případně řešit s rakouskou poštou. Následovala obtížná komunikace do Rakouska a nakonec mi zjistili, že zásilka je už naložená v nějakém kamiónu a míří zpátky do Německa, takže mi s tím nepomůžou. Nechápu, co je to za dementní systém.
  3. Těm jsem také volal, musím nejdřív zjistit jejich číslo a pak se ozvat. Další den telefonování a výsledek nula. Sice jsem vyzískal nějaké číslo, ale to tady nezná vůbec nikdo.
  4. Můj odesílatel kousek od Hamburku poslal zásilku místo domluvené DHL přes Hermes, což byla pěkná lumpárna. Asi po týdnu se to dostalo přes Vídeň k nám a hned se objevila hláška, že příjemce nebyl k dispozici. Nikdo nezvonil, nenechal lísteček ani nevolal, přitom zde vždycky někdo je. Zatím mi všechny zásilky i od stejného odesílatele došly, akorát tam nebyl Hermes. Následovalo telefonování, kdo tu zásilku tady má, ale bez jejich značení se se mnou odmítají dál bavit a adresa doručení je nezajímá. Kontaktuji odesílatele i Hermes, ale mají podobnou názor. Chyba je u příjemce, zásilka je uložená na poště a mám si jí vyzvednout. Jakou poštu myslí ani číslo zásilky mi nedali. Až po další urgenci odesílatel dodá, že to bude Česká pošta. Když se jdu ale zeptat na naší poštu, tak tam nic nemají. Opět urguji, ať mi dodají číslo zásilky a stále jsem bez odpovědi. Nevím, v čem je problém dodat základní věci k dohledání. Obvykle stačí 2-3 telefony a dá se problém vyřešit, ale toto je na mě moc. Pokud nemáte nikde garanci vrácení peněz, dopředu hlavně nic neplaťte. Já bohužel tratit budu a ještě mě to bude stát hodně hodně času.
×
×
  • Vytvořit...