Dobrý den všem,
omlouvám se, že nereagujeme na Vaše příspěvky ihned po zveřejnění, budeme se snažit postupně odpovídat v nejbližším možném termínu.
Zároveň bychom byli neradi, kdybychom porušovali nějaká pravidla tohoto fóra (i když po jejich prostudování si nejsme vědomi jejich porušení) a protože víme, že umístění našeho loga do Avataru bylo pro mnohé z Vás problémem, raději jsme přistoupili k jeho odstranění.
Všem děkujeme za ohlasy a těšíme se na další.
S pozdravem
Michaela Jetmarová
Dobrý den,
servis Klenotnictví Dušák čítá 5 hodinářů a 3 zaměstnace starající se o
komunikaci se zákazníky a s centrálami značek (vesměs dodávky náhradních dílů, řešení konkrétních
problematických zakázek, odborné školení atd.).
O rozšíření kapacit v servisu neuvažujeme, servis je přidanou hodnotou.
K dnešnímu datu jsme od prvního ledna tohoto roku vyřídili 3 429 zakázek.
Poskytujeme záruční a pozáruční servis pro následující značky - Breguet,
Blancpain, Breitling, Zenith, Omega, Rado a částečně Rotary.
K Vašim dotazům:
ad 1/ Dvouměsíční lhůta se může zákazníkům zdát dlouhá, pro náš servis až
příliš krátká.
Náhradní součástky nevyrábíme a jsme závislí na švýcarských dodavatelích.
Věříme, že se jednoho dne odbourá celní administrativa, pak budeme schopni
vyhovět zákazníkům
a nabídnout přijatelnější termíny.
ad2/ Pokud bychom měli "Vaše" tlačítko skladem (a velmi často se to stává,
že konkrétní náhradní díl standardně držíme skladem)
jsme samozřejmě schopni provézt opravu "na počkání".
Ovšem termín "na počkání" je opět odvislý od složitosti modelu hodinek.
Navíc existuje řada modelů, které nemůžeme opravovat vůbec (dle pokynů
centrál značek) - a někdy může jít opradu jen o výměnu tlačítka či baterie -
- ale složitost modelu nám to neumožní. Proto je důležité nezobecňovat a
posuzovat případ od případu.
ad3/ k této Vaší stížnosti je bohužel nemožné se zpětně vyjádřit jinak, než
že se omlouváme.
To, že vyjádříte svůj názor a adresátovi je to nepříjemné, ještě neznamená,
že jste notorický stěžovatel.
Přestože píšete, že s našimi službami opravdu nejste spokojen, ráda Vás
přivítám u nás v obchodě na kávu
nebo si dovolím Vám učinit nabídku, abyste s námi strávil jedno odpoledne na
prodejně či na servisu.
Jen tak bude možné Vás přesvědčit, že až na vyjímky (špatný den má čas od
času každý) se snažíme dělat svou práci co nejlépe.
S úctou
Michaela Jetmarová
Marketing