Přejít na obsah

Dušák

Členové
  • Příspěvky

    9
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Návštěvy profilu

3 117 zobrazení profilu

Dušák's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Dobrý den, za Klenotnictví Dušák se nejprve chci omluvit za nepříjemnou zkušenost a zároveň si dovoluji zareagovat. Celou věc jsem osobně probral s personálem, který si je vědom svého pochybení. Zjednal jsem nápravu, aby se podobná věc jiz neopakovala a budu velmi rád, pokud se budeme moci s klientkou / tem osobně potkat u nás, at máme šanci ukázat, že motto "Výjimečný obchod pro vyjímečné lidi" není jen větou na papíře. Budu se těšit na setkání. S pozdravem Zdeněk Kverka
  2. Vyloupení obchodu Klenotnictví Dušák v obchodním centru Arkády Pankrác V noci z 31.1.2010 na 1.1.2011 došlo ke vloupání do obchodu Klenotnictví Dušák v obchodním centru Arkády Pankrác, Praha 4. Neznámí pachatelé vnikli do objektu centra rozbitím výlohy obchodní jednotky jiného nájemce. Rozbitím skleněných vchodových dveří i přes bezpečnostní zařízení, jímž bylo klenotnictví vybaveno, poničili a odcizili zboží a další věci značné hodnoty. Společnost oznámila vloupání orgánům činných v trestním řízení a uplatnila nárok na pojistné plnění vůči svému pojišťovacímu ústavu. Po ukončení vyšetřování je firma rozhodnuta zveřejnit seznam odcizených hodinek a šperků.
  3. Dobrý den, bohužel poptávaný model jsme do ČR, SR nikdy nedovezli, čili není v těchto zemích nikde k dispozici. V současné době jej bohužel nelze ani objednat na centrále ve Švýcarsku. Je nám to líto, nicméně velmi rádi Vás přivítáme v našich obchodech, kde se můžete podívat a vyzkoušet si hodinky z naší produkce a snad Vám tím usnadníme rozhodování. S pozdravem Klenotnictví Dušák
  4. Dobrý den, o správnosti našeho rozhodnutí vstoupit aktivně do komunikace se členy fóra Chronomag nikdo z našeho vedení včetně mne ani jednou nezapochyboval. Veškeré ohlasy (pokud nám výjimečně neuniknou) slouží jako reflexe našeho působení navenek, konkrétně nám umožňují pojmenovat a řešit problémy, které třeba z důvodů "provozní slepoty" sami nevidíme. Skutečnost je taková, že spousta dotazů byla zodpovězena či vyřešena v počátku, dotazů či kritických komentářů ubývá a většinou se následně řeší individuálně přímo s tazatelem bez další publikace veřejnosti. S provozovatelem serveru byla domluvena spolupráce, v rámci které například pomáháme zajistit některé obtížně sehnatelné podklady pro redakční články, propagujeme server Chronomag u hodinářských značek, které pak poskytují větší podporu při psaní redakčních článků. Na titulní stránku serveru jsou zase publikovány naše tiskové zprávy a materiály. Všichni členové i čtenáři fóra Chronomagu jsou samozřejmě vítání v našich dvou prodejnách. Nebojte se našim kolegům říci odkud jste. Vážíme si spolupráce se členy fóra Chronomag, jakožto i s redakcí. S úctou Míša Jetmarová
  5. Dobrý den, děkujeme za vaše názory. Spousta z nich nás ujišťuje, že naše rozhodnutí se vydat "na stezku odvahy" bylo správné. Že to nebude snadné bylo naprosto zřejmé. Avatar i podpis již jsou na svém místě. K našemu prohřešku z příspěvku č.11 v tomto vlákně: karta Ulysse Nardin - to co se stalo je naprosto nepřípustné a neomluvitelné. S každým prodavačem bude pan ředitel osobně mluvit a najdeme autora "díla". Navíc vyjišťujeme na centrále značky možnost vystavení karty nové. Od úterý příštího týdne do 7. října se z důvodu mé dovolené na krátko odmlčíme. Do té doby jsem k dispozici. S úctou Míša Jetmarová
  6. Dobrý den všem, omlouvám se, že nereagujeme na Vaše příspěvky ihned po zveřejnění, budeme se snažit postupně odpovídat v nejbližším možném termínu. Zároveň bychom byli neradi, kdybychom porušovali nějaká pravidla tohoto fóra (i když po jejich prostudování si nejsme vědomi jejich porušení) a protože víme, že umístění našeho loga do Avataru bylo pro mnohé z Vás problémem, raději jsme přistoupili k jeho odstranění. Všem děkujeme za ohlasy a těšíme se na další. S pozdravem Michaela Jetmarová Dobrý den, servis Klenotnictví Dušák čítá 5 hodinářů a 3 zaměstnace starající se o komunikaci se zákazníky a s centrálami značek (vesměs dodávky náhradních dílů, řešení konkrétních problematických zakázek, odborné školení atd.). O rozšíření kapacit v servisu neuvažujeme, servis je přidanou hodnotou. K dnešnímu datu jsme od prvního ledna tohoto roku vyřídili 3 429 zakázek. Poskytujeme záruční a pozáruční servis pro následující značky - Breguet, Blancpain, Breitling, Zenith, Omega, Rado a částečně Rotary. K Vašim dotazům: ad 1/ Dvouměsíční lhůta se může zákazníkům zdát dlouhá, pro náš servis až příliš krátká. Náhradní součástky nevyrábíme a jsme závislí na švýcarských dodavatelích. Věříme, že se jednoho dne odbourá celní administrativa, pak budeme schopni vyhovět zákazníkům a nabídnout přijatelnější termíny. ad2/ Pokud bychom měli "Vaše" tlačítko skladem (a velmi často se to stává, že konkrétní náhradní díl standardně držíme skladem) jsme samozřejmě schopni provézt opravu "na počkání". Ovšem termín "na počkání" je opět odvislý od složitosti modelu hodinek. Navíc existuje řada modelů, které nemůžeme opravovat vůbec (dle pokynů centrál značek) - a někdy může jít opradu jen o výměnu tlačítka či baterie - - ale složitost modelu nám to neumožní. Proto je důležité nezobecňovat a posuzovat případ od případu. ad3/ k této Vaší stížnosti je bohužel nemožné se zpětně vyjádřit jinak, než že se omlouváme. To, že vyjádříte svůj názor a adresátovi je to nepříjemné, ještě neznamená, že jste notorický stěžovatel. Přestože píšete, že s našimi službami opravdu nejste spokojen, ráda Vás přivítám u nás v obchodě na kávu nebo si dovolím Vám učinit nabídku, abyste s námi strávil jedno odpoledne na prodejně či na servisu. Jen tak bude možné Vás přesvědčit, že až na vyjímky (špatný den má čas od času každý) se snažíme dělat svou práci co nejlépe. S úctou Michaela Jetmarová Marketing
  7. Dobrý den, v rámci zkvalitnění poskytovaných služeb našim zákazníkům jsme se rozhodli zaregistrovat na Vaše fórum a byli bychom velmi rádi, kdyby tento krok pomohl ke zlepšení komunikace a zpětné vazby od zákazníků. Poskytovat služby v naší zemi není opravdu snadné. Zvláště když jste závislí na zahraničních dodavatelích a hlavně je to každodenní mravenčí práce se zaměstnanci a jejich neustálá kontrola. Ale my u Dušáků, se opravdu snažíme býti profesionály a na úroveň servisu dbáme. Jsme malá, rodinná firma. Neříkáme, že jsme bezchybní, každý z nás má jistě někdy svůj den, ale proti neoprávněnému nařčení se jednoduše musíme ohradit. Přestože je pisatel příspěvku anonymní, podle popsaných skutečností není pro nás problém případ vyhledat a prověřit. Skutečnosti jsou následující: - datum převzetí zakázky bylo 29. července - zákazník byl informován o 2 měsíční lhůtě (ta vyprší 29. září), dnes je středa 23. září - hodinky jsou k dnešnímu dni připraveny k vyzvednutí a zákazník byl toto pondělí zapsán na týdenní seznam zákazníků z obvolání Budeme očekávat odpověď zákazníka. V případě jakéhokoli dotazu nebo upřesnění, nás neváhejte kontaktovat buď zde na fóru, nebo na kontaktech, jež jsou uvedeny na našich webových stránkách. Michaela Jetmarová Marketing Klenotnictví Dušák
×
×
  • Vytvořit...