Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

Porovnejme operativní leasing na Golf u jednoho z prodejců. Je e-Golf opravdu tak  drahý s pronájmem 12.500,- vč. DPH a možným nájezdem 24 tis. ročně a včetně energií v porovnání s klasickým Golfem?

 

 

post-11110-0-67247800-1489873624_thumb.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Porovnejme operativní leasing na Golf u jednoho z prodejců. Je e-Golf opravdu tak  drahý s pronájmem 12.500,- vč. DPH a možným nájezdem 24 tis. ročně a včetně energií v porovnání s klasickým Golfem?

 

je....24 tis ročně je 2 tis. měsíčně. Rozdíl se ale srovnává od cca 3,5 tisíce měsíčně...pokud teda neberu v potaz úsporu za parkování, ale to je hodně individuální. Mě by to neušetřilo nic...

 

https://www.barth-operak.cz/nabidka-vozu/podnikatel/volkswagen-novy-golf/?fBrand=1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alfa a omega je rocni najezd a garaz a nutnost mit novy auto/operak, pokud se protne operak/najezd 25 rocne a garaz a nutkani kazdy tri roky menit karu pak ano ma to smysl.

ALE vetsina lidi to proste nesplnuje

 

Souhlas, sice tu nešlo o srovnání provozu 10 let starýho auta vs. nový EV, ale je to tak...

 

Pokud ale jsem v situaci, že můžu pořídit nový auto a měnit ho co 3 roky, tak to klidně může dávat smysl. V hypotetické rovině čistě dojezdu a využitelnosti (bez řešení jestli jezdím starým nebo novým atutem) bych si za těma 80% stál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je....24 tis ročně je 2 tis. měsíčně. Rozdíl se ale srovnává od cca 3,5 tisíce měsíčně...pokud teda neberu v potaz úsporu za parkování, ale to je hodně individuální. Mě by to neušetřilo nic...

 

https://www.barth-operak.cz/nabidka-vozu/podnikatel/volkswagen-novy-golf/?fBrand=1

 

O tom jsme už mluvili, ušetřit se dá úplně jinak. Mě baví to ticho v autě a ta technologie, pokud bych chtěl ušetřit, koupím si auto za 50 tis., nebo nové na CNG. Auto na elektřinu topí hned, mohu ho ovládat přes telefon (tedy i klima nebo topení), parkování v řadě míst zdarma atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dyt pise ze je nalitej

 

To je fakt, ale to snad na míchání využitelnosti vs ekonomické výhodnosti nemá vliv....

 

Jsou lidi co si koupí na 2000 km ročně nový auto (znám jich několik), což by je v tu chvíli vyšlo levněji jezdit taxíkem...

 

V extrému se totiž můžeme bavit o tom, že nejlepší je jezdit s tebou busem, teda pokud vím kam jedu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako největší problém furt vidím pořizovací cenu. Dokud se neobjeví model třeba i s najezdem kolem 200 až 300 km a bude stát do 500 tis. tak masové rozšíření moc nehrozí. Hodně se tu probírá jak jsou Češi opatrní a konzervativní ale já myslím, že je to hodně o ceně, zatím stojí ty auta jednak batoh a jednak omezený nájezd je prostě problém. Lidé co si kupují dražší auta mají většinou větší nájezd km. Lidé co jezdí po městech kupují městská vozítka kolem 300 tis. nebo ojetiny těchto vozitek do 100 tis. Za současný peníze a s omezením které to má si myslím, že je to fakt pro nadšence,kteří prostě chtějí mít neobvyklou hračku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, a ako je riešená ochrana pred kradnutím elektriny? Ak sa elektromobily rozšíria a budú sa dať nabíjať z bežnej 230 V (alebo 400 V) zásuvky, tak kradnutie elektriny asi bude problém. Nejaké nabíjačky mobilov, rádiá, kanvice a prípadne el. ohrievače asi nikto moc nerieši, ale keď si ľudia budú v práci nabíjať autá, asi to už bude o inom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

To je fakt, ale to snad na míchání využitelnosti vs ekonomické výhodnosti nemá vliv....

 

Jsou lidi co si koupí na 2000 km ročně nový auto (znám jich několik), což by je v tu chvíli vyšlo levněji jezdit taxíkem...

 

V extrému se totiž můžeme bavit o tom, že nejlepší je jezdit s tebou busem, teda pokud vím kam jedu...

kdyz trefis autem mel bys trefit i busem a kdo to nezvlada nemel by jezdit ani autem

 

kazdopadne mi prijde ze vse uz tu bylo receno .... ted uz jenom cekat na ty poradny baterky a cenu pro chudy ..... takze ja to mam jasny .... umru jeste v benzinovy dobe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je....24 tis ročně je 2 tis. měsíčně. Rozdíl se ale srovnává od cca 3,5 tisíce měsíčně...pokud teda neberu v potaz úsporu za parkování, ale to je hodně individuální. Mě by to neušetřilo nic...

 

https://www.barth-operak.cz/nabidka-vozu/podnikatel/volkswagen-novy-golf/?fBrand=1

 

Já jsem se na to požádně podíval, pokud zvolím srovnatelný model s DSG, pak na 24 měsíců to dělá při nájezdu 25 tis. km ročně celkem 8700,- bez DPH, musíš počítat palivo 1 Kč km, tedy další 2 tis. měsíčně a už je to stejné (když nepočítám další bonusy ve prospěch e-Golfa). Je to lepší na 36 měs., ale musíš pořád brát v potaz, že to je závazek, který musíš uhradit, v pronájmu je výpověď a když nemůžeš platit, nic se neděje, vypovíš smlouvu a končíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Josef: vse nej k svatku Ti preju a kdyz uz jsme u tech prevodovek tak se zeptam jak jsou na tom soucasne DSG prevodovky? Bavil jsem se pred 3 lety s prazskyma taxkarema co jezdi na letiste a pry strasny pruser.Po 30 az 40 tis.vymena a nejen u jednoho auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji! Tak DSG opravdu neznam, s automatem mam 6 lete zkusenosti v Mercedesu, tam je to v pohode, zaklad je se o ni starat (pravidelne vymeny oleje) a v prumeru neni ani nad 300 ris. km problem, 200-300 tis. je bezny najezd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...