Josef01 Odesláno 18. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Porovnejme operativní leasing na Golf u jednoho z prodejců. Je e-Golf opravdu tak drahý s pronájmem 12.500,- vč. DPH a možným nájezdem 24 tis. ročně a včetně energií v porovnání s klasickým Golfem? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lamiczka Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Porovnejme operativní leasing na Golf u jednoho z prodejců. Je e-Golf opravdu tak drahý s pronájmem 12.500,- vč. DPH a možným nájezdem 24 tis. ročně a včetně energií v porovnání s klasickým Golfem? je....24 tis ročně je 2 tis. měsíčně. Rozdíl se ale srovnává od cca 3,5 tisíce měsíčně...pokud teda neberu v potaz úsporu za parkování, ale to je hodně individuální. Mě by to neušetřilo nic... https://www.barth-operak.cz/nabidka-vozu/podnikatel/volkswagen-novy-golf/?fBrand=1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Alfa a omega je rocni najezd a garaz a nutnost mit novy auto/operak, pokud se protne operak/najezd 25 rocne a garaz a nutkani kazdy tri roky menit karu pak ano ma to smysl.ALE vetsina lidi to proste nesplnuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Kurva eskimaku, s kolikatima se znas miliardarema, ze si tady vyskakujes? Dik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lamiczka Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Alfa a omega je rocni najezd a garaz a nutnost mit novy auto/operak, pokud se protne operak/najezd 25 rocne a garaz a nutkani kazdy tri roky menit karu pak ano ma to smysl.ALE vetsina lidi to proste nesplnuje Souhlas, sice tu nešlo o srovnání provozu 10 let starýho auta vs. nový EV, ale je to tak... Pokud ale jsem v situaci, že můžu pořídit nový auto a měnit ho co 3 roky, tak to klidně může dávat smysl. V hypotetické rovině čistě dojezdu a využitelnosti (bez řešení jestli jezdím starým nebo novým atutem) bych si za těma 80% stál Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Auto za 900k. Máslo v akci a jednou za týden na kafe. dyt pise ze je nalitej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 To by byla jediná omluva. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 18. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 je....24 tis ročně je 2 tis. měsíčně. Rozdíl se ale srovnává od cca 3,5 tisíce měsíčně...pokud teda neberu v potaz úsporu za parkování, ale to je hodně individuální. Mě by to neušetřilo nic... https://www.barth-operak.cz/nabidka-vozu/podnikatel/volkswagen-novy-golf/?fBrand=1 O tom jsme už mluvili, ušetřit se dá úplně jinak. Mě baví to ticho v autě a ta technologie, pokud bych chtěl ušetřit, koupím si auto za 50 tis., nebo nové na CNG. Auto na elektřinu topí hned, mohu ho ovládat přes telefon (tedy i klima nebo topení), parkování v řadě míst zdarma atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lamiczka Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 dyt pise ze je nalitej To je fakt, ale to snad na míchání využitelnosti vs ekonomické výhodnosti nemá vliv.... Jsou lidi co si koupí na 2000 km ročně nový auto (znám jich několik), což by je v tu chvíli vyšlo levněji jezdit taxíkem... V extrému se totiž můžeme bavit o tom, že nejlepší je jezdit s tebou busem, teda pokud vím kam jedu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Jako největší problém furt vidím pořizovací cenu. Dokud se neobjeví model třeba i s najezdem kolem 200 až 300 km a bude stát do 500 tis. tak masové rozšíření moc nehrozí. Hodně se tu probírá jak jsou Češi opatrní a konzervativní ale já myslím, že je to hodně o ceně, zatím stojí ty auta jednak batoh a jednak omezený nájezd je prostě problém. Lidé co si kupují dražší auta mají většinou větší nájezd km. Lidé co jezdí po městech kupují městská vozítka kolem 300 tis. nebo ojetiny těchto vozitek do 100 tis. Za současný peníze a s omezením které to má si myslím, že je to fakt pro nadšence,kteří prostě chtějí mít neobvyklou hračku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 18. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Rozumny nazor. Hypoteku si u nas vezme asi 100 tis. lidi rocne na nekolik mil Kc, EV auto si vezme na leasing asi 1000x mene lidi, tedy je to o preferencich a pozadavcich. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McStinger Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 Hmm, a ako je riešená ochrana pred kradnutím elektriny? Ak sa elektromobily rozšíria a budú sa dať nabíjať z bežnej 230 V (alebo 400 V) zásuvky, tak kradnutie elektriny asi bude problém. Nejaké nabíjačky mobilov, rádiá, kanvice a prípadne el. ohrievače asi nikto moc nerieši, ale keď si ľudia budú v práci nabíjať autá, asi to už bude o inom. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 18. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2017 To je fakt, ale to snad na míchání využitelnosti vs ekonomické výhodnosti nemá vliv.... Jsou lidi co si koupí na 2000 km ročně nový auto (znám jich několik), což by je v tu chvíli vyšlo levněji jezdit taxíkem... V extrému se totiž můžeme bavit o tom, že nejlepší je jezdit s tebou busem, teda pokud vím kam jedu...kdyz trefis autem mel bys trefit i busem a kdo to nezvlada nemel by jezdit ani autem kazdopadne mi prijde ze vse uz tu bylo receno .... ted uz jenom cekat na ty poradny baterky a cenu pro chudy ..... takze ja to mam jasny .... umru jeste v benzinovy dobe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 19. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2017 Hodně šťastných "kilowatampérkilometrů" k svátku Josefovi :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 19. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2017 Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 19. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2017 je....24 tis ročně je 2 tis. měsíčně. Rozdíl se ale srovnává od cca 3,5 tisíce měsíčně...pokud teda neberu v potaz úsporu za parkování, ale to je hodně individuální. Mě by to neušetřilo nic... https://www.barth-operak.cz/nabidka-vozu/podnikatel/volkswagen-novy-golf/?fBrand=1 Já jsem se na to požádně podíval, pokud zvolím srovnatelný model s DSG, pak na 24 měsíců to dělá při nájezdu 25 tis. km ročně celkem 8700,- bez DPH, musíš počítat palivo 1 Kč km, tedy další 2 tis. měsíčně a už je to stejné (když nepočítám další bonusy ve prospěch e-Golfa). Je to lepší na 36 měs., ale musíš pořád brát v potaz, že to je závazek, který musíš uhradit, v pronájmu je výpověď a když nemůžeš platit, nic se neděje, vypovíš smlouvu a končíš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 19. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2017 Josef: vse nej k svatku Ti preju a kdyz uz jsme u tech prevodovek tak se zeptam jak jsou na tom soucasne DSG prevodovky? Bavil jsem se pred 3 lety s prazskyma taxkarema co jezdi na letiste a pry strasny pruser.Po 30 az 40 tis.vymena a nejen u jednoho auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 19. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2017 https://www.garaz.cz/magazin/garaz-tv/3003196-souboj-elektromobilu-vyzdimali-jsme-baterky-do-nuly-test-dojezdu-a-nabijeni-na-sidlisti?tags=elektromobil%2Chyundai%2Cmercedes-benz%2Cnissan%2Celektromobily%2Chyundai-ioniq Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 19. března 2017 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2017 Dekuji! Tak DSG opravdu neznam, s automatem mam 6 lete zkusenosti v Mercedesu, tam je to v pohode, zaklad je se o ni starat (pravidelne vymeny oleje) a v prumeru neni ani nad 300 ris. km problem, 200-300 tis. je bezny najezd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 19. března 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2017 Jestli to nebude tím, že taxikáři počítají o nulu blbě.každých 30tis. km = 300tis. km. a bude to za 280,- Kč = 2.800,- Kč Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.