wawrik Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 JaRooN: Ako to zisťuješ? Či len v servise? Na Nissane Leaf sa mi páčilo, že kapacitu batérie ukazuje priamo na prístrojovej doske, hneď vedľa úrovne nabitia. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 JaRooN: Ako to zisťuješ? Či len v servise?Ano v servise. Nedávno som absolvoval jednu nepríjemnosť a v rámci toho prebehlo aj meranie batérie... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Zajímavé, minimálně k zamyšlení .... https://www.autoforum.cz/predstaveni/audi-vyrobu-elektrickeho-suv-zastavilo-zcela-145-lidi-bylo-propusteno/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Me se Etron libi, ale podle me dve mega zaklad je dost mimo misu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Mate nekdo pristup k tomu clanku, o co ten nazor opira ? Během dvou let se ukáže praktická neudržitelnost elektroaut, prohlašuje bývalý šéf Škody Auto Kulhánek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p3k Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Zajímavé, minimálně k zamyšlení ....a stejný zdroj, když se to přežene Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizard-ov Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 No, nejhorší na tom je, že to není nic přehnaného... pořád jen jednotky procent. A už takové problémy....kde asi udělali Oranjes chybu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 R.v. 2006 a baterie cca 82% kapacity...Díky za odpověď, to je dost dobrý. Nedávno jsem si nechal utéct moc pěknou 2009 Rx450h, protože jsem se bál stáří auta, ale asi neopodstatněně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p3k Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Co mi to připomíná..."Tak co jak to funguje?!""Jo dobrý, akorát to nejezdí.." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Díky za odpověď, to je dost dobrý. Nedávno jsem si nechal utéct moc pěknou 2009 Rx450h, protože jsem se bál stáří auta, ale asi neopodstatněně.Já se toho bál taky. Odpověď od výrobce mě trochu uklidnila a risknul jsem to. Prý to nemám řešit, životnost baterie je prý u Lexusu stejná jako životnost auta... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 29. ledna 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Nojo, Tesla se jen směje, staví už čtvrtou megatovárnu a nestačí vyrábět. Je smutné, že měli "Teslaři" pravdu, zkostnatělý autoprůmysl si myslel, že to zvládne levou zadní a najednou se ukazuje že umí kulový a musí se ještě hodně učit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 A že maj ty Američani zájem zrovínka o oblast krušných hor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Hmm, Kvasiny vyrobí 300 tis.aut ročně, Tesla 160? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 29. ledna 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 V tom je ten vtip (vyrábí 300 tis. aut), Tesla díky akciím je asi 10x hodnotnější než Škoda, vlastně hodnotnější než celý koncern VW. Dnes po zveřejněných výsledcích letí akcie opět nahoru od května minulého roku +300%. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Ono je ale taky potřeba říct, že tržní hodnota Tesly byla ještě před třemi měsíci méně než poloviční. K tomu, že její akci vyletěly, výrazně pomohlo, že za Q3 2019 vykázali zisk a samozřejmě to především odráží aktuální víru akcionářů a investorů v budoucnost elektromobility. Akcie Tesly obecně lítají nahoru a dolů v podstatě každou chvíli. Stačí, že za Q4 2019 vykáží ztrátu (což se může stát celkem jednoduše - ostatně za pár dní se uvidí), že Čína a Amerika zruší nebo výrazně sníží dotace, že se ukáže nějakej bug, že představí nějakou uchylárnu jako cybertuck.. a akcie poletěj dolů jak namydlený. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_cha Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 V tom je ten vtip (vyrábí 300 tis. aut), Tesla díky akciím je asi 10x hodnotnější než Škoda, vlastně hodnotnější než celý koncern VW. Dnes po zveřejněných výsledcích letí akcie opět nahoru od května minulého roku +300%.Omlouvam se, ze reaguju zas na tvůj příspěvek... Ale napadá me jedine.. it is called a bubble ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 29. ledna 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Je pravda, že volalita akcií Tesla je vysoká, nicméně takový růst a hodnota jejich akcií je zcela výjimečná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_cha Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Hmm, Kvasiny vyrobí 300 tis.aut ročně, Tesla 160? Skoda se pokoušela o milion aut.. VW se tahalo s Toyotou o nejvetsi automobilku svete.. z hlavy si vybavuju, ze se tahali o cca 10 mio aut rocne... Tesla dela 300 tisic aut.. Je to totalne zadluzena spolecnost dlouhodobe ve ztrátě, ktera ma ale cool zvuk.. :-o) 46x vice dluhu nez vlastniho kapitalu... Mne to trochu pripomina hysterii kolem bitcoinu, nez relevatni ekonomickou diskusi... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 29. ledna 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Ano, ale řada velkých společností je taky ve ztrátě. Postupně se Tesla staví na nohy, má největší nabíjecí síť aut na světě, což nemá žádná automobilka a mohou nabíjet nejen na svých nabíječkách, ale i na těch ostatních. Jim stačí vyrábět ročně cca 2 mil aut do 3 let, to je to co trh v těchto cenách zatím pobere. Na druhou stranu klasické automobilky propouští ve velkém a zavírá továrny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_cha Odesláno 29. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. ledna 2020 Pepo, na jednu stranu souhlas.. soucasny trh automobilek prochazi krizi.. hleda novou tvar... Opel.. GM.. ale na druhou, ty jsi ale docela poblazneny verozvest.. to jsou hrozne fraze :-) a bohuzel tihle pohadkari zatizili soucasne automobilky takovými predpisy a tlakem, za ano, jsou lehce v prdeli... Z tech predpisu a nerelistickych ocekavani... EU se jednou bude divit, kdyz bude tak dlouho vymyslet, az zjistí, ze je na druhe nebo třetí koleji... By to nedopadlo jak VHS vs Betamax.. casto kvůli fanatismu nevyhraje ten nejrozumnejsi ;-) Dobrou.. dopito, cas se ulozit :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.