Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Díky za odpověď, to je dost dobrý. Nedávno jsem si nechal utéct moc pěknou 2009 Rx450h, protože jsem se bál stáří auta, ale asi neopodstatněně.

Já se toho bál taky. Odpověď od výrobce mě trochu uklidnila a risknul jsem to. Prý to nemám řešit, životnost baterie je prý u Lexusu stejná jako životnost auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, Tesla se jen směje, staví už čtvrtou megatovárnu a nestačí vyrábět. Je smutné, že měli "Teslaři" pravdu, zkostnatělý autoprůmysl si myslel, že to zvládne levou zadní a najednou se ukazuje že umí kulový a musí se ještě hodně učit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom je ten vtip (vyrábí 300 tis. aut), Tesla díky akciím je asi 10x hodnotnější než Škoda, vlastně hodnotnější než celý koncern VW. Dnes po zveřejněných výsledcích letí akcie opět nahoru od května minulého roku +300%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je ale taky potřeba říct, že tržní hodnota Tesly byla ještě před třemi měsíci méně než poloviční. K tomu, že její akci vyletěly, výrazně pomohlo, že za Q3 2019 vykázali zisk a samozřejmě to především odráží aktuální víru akcionářů a investorů v budoucnost elektromobility. Akcie Tesly obecně lítají nahoru a dolů v podstatě každou chvíli. Stačí, že za Q4 2019 vykáží ztrátu (což se může stát celkem jednoduše - ostatně za pár dní se uvidí), že Čína a Amerika zruší nebo výrazně sníží dotace, že se ukáže nějakej bug, že představí nějakou uchylárnu jako cybertuck.. a akcie poletěj dolů jak namydlený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom je ten vtip (vyrábí 300 tis. aut), Tesla díky akciím je asi 10x hodnotnější než Škoda, vlastně hodnotnější než celý koncern VW. Dnes po zveřejněných výsledcích letí akcie opět nahoru od května minulého roku +300%.

Omlouvam se, ze reaguju zas na tvůj příspěvek... Ale napadá me jedine.. it is called a bubble ;-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, Kvasiny vyrobí 300 tis.aut ročně, Tesla 160? :D

Skoda se pokoušela o milion aut.. VW se tahalo s Toyotou o nejvetsi automobilku svete.. z hlavy si vybavuju, ze se tahali o cca 10 mio aut rocne... Tesla dela 300 tisic aut..

 

Je to totalne zadluzena spolecnost dlouhodobe ve ztrátě, ktera ma ale cool zvuk.. :-o) 46x vice dluhu nez vlastniho kapitalu...

 

Mne to trochu pripomina hysterii kolem bitcoinu, nez relevatni ekonomickou diskusi...

 

post-15480-1580338211,43.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ale řada velkých společností je taky ve ztrátě. Postupně se Tesla staví na nohy, má největší nabíjecí síť aut na světě, což nemá žádná automobilka a mohou nabíjet nejen na svých nabíječkách, ale i na těch ostatních. Jim stačí vyrábět ročně cca 2 mil aut do 3 let, to je to co trh v těchto cenách zatím pobere. Na druhou stranu klasické automobilky propouští ve velkém a zavírá továrny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo, na jednu stranu souhlas.. soucasny trh automobilek prochazi krizi.. hleda novou tvar... Opel.. GM.. ale na druhou, ty jsi ale docela poblazneny verozvest.. to jsou hrozne fraze :-)

 

a bohuzel tihle pohadkari zatizili soucasne automobilky takovými predpisy a tlakem, za ano, jsou lehce v prdeli... Z tech predpisu a nerelistickych ocekavani...

 

EU se jednou bude divit, kdyz bude tak dlouho vymyslet, az zjistí, ze je na druhe nebo třetí koleji...

 

By to nedopadlo jak VHS vs Betamax.. casto kvůli fanatismu nevyhraje ten nejrozumnejsi ;-)

 

Dobrou.. dopito, cas se ulozit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...