Josef01 Odesláno 1. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Mnohokrát do roka jezdím i po téhle žluté silnici, bez brzd to nejde ani omylem, kdybych tam měl elektro auto, tak naprosto v pohodě bez dotknutí brzd. Ten brzdný účinek rekuperace je tak silný, že to vypadá jako když člověk šlápne na brzdu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 No ale to, že si lidi "stoupnou" na brzdu na kopci a dole ji pak sundají ještě neznamená, že to nejde jinak, ale na druhou stranu se s tím při konstrukci tak trochu počítá a ony to ty brzdy vydrží...jinak autem jezdím a brzdím minimálně, i v tom Rakousku a i u Nové Paky (tam nebrzdím vůbec) a je mi jedno, jestli jedu dieselem, nebo benzinem, jen to nemá ten efekt, jako u elektro auta, tam se dá při delším sjezdu naspořit energie na desítky kilometrů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Tak ji zase spotřebuješ cestou do kopce :-) a jde to pořád dokola, jako tady :-))Vlastně kdybych to auto vytlačil do prvního kopce ručně, tak přejedu Alpy zadarmo :-)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madmaxx Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Ta rekuperace opravdu funguje dobře a mě se právě líbí ze dvou důvodů. Při klesání a brždění se dobíjí baterie, která by se u normálního auto spálila v kotoučích..na trase do práce, kde jedu pár kilometrů klesání se mi díky tomu dobije baterie do plna a pak následující vesnici projedu čistě na tuto rekuperovanou energii. Další pozitivum je životnost kotoučů a desek, které jsem měnil po cca 150tis. km a spíš zreznou než se opotřebují bržděním a to je auto s váhou necelé 2tuny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Ano v servise. Nedávno som absolvoval jednu nepríjemnosť...Ozaj, nechceš sa rozpísať? Lexus, resp. obecne Toyota, má povesť celkom ústretového servisu, tak by ma opačné skúsenosti zaujímali. A ak náhodou išlo o niečo v súvislosti s hybridným pohonom, tak obzvlášť. Edit: prípadne do SZ, ak to nechceš písať verejne (čo chápem). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 1. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Tak ji zase spotřebuješ cestou do kopce :-) a jde to pořád dokola, jako tady :-))Vlastně kdybych to auto vytlačil do prvního kopce ručně, tak přejedu Alpy zadarmo :-))Jednou jsem měřil tu rekuperaci na delší trase a ve shodě s ostatními to vychází zhruba 20% projeté energie je z rekuperace. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Ozaj, nechceš sa rozpísať? Lexus, resp. obecne Toyota, má povesť celkom ústretového servisu, tak by ma opačné skúsenosti zaujímali. A ak náhodou išlo o niečo v súvislosti s hybridným pohonom, tak obzvlášť. Edit: prípadne do SZ, ak to nechceš písať verejne (čo chápem). Ja som nemyslel nepríjemnosť so servisom. Ja som myslel nepríjemnosť s autom Mal som nepriechodný odtokový kanál v batérii pod autom, takže elektronika vo vodnej lázní a začalo mi to blbnúť. Takže kompletná rozborka, všetky diely na radiátory, do rána sa sušili a ráno zase zložiť. Našťastie sa podarilo a všetko funguje ako má... :tlap: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Aha, takto. Si si to robil sám? Dá sa ten odtokový kanál skontrolovať užívateľsky? Verím, že všetci, čo máme hybridy, teraz budeme utekať do garáže pozrieť, či sa to neupchalo aj nám Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Chce to taky měnit tu kapalinu, tuším co 150 tis.km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Jednou jsem měřil tu rekuperaci na delší trase a ve shodě s ostatními to vychází zhruba 20% projeté energie je z rekuperace.Však jo, proto bych rád Plug-in, to by mi asi vyhovovalo nejvíc. Možná zatím... :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado74 Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 za týždeň idem zobrať novú Hondu CRV -Hybrid, elektrocentrála na kolesách. Recenzie a užívateľské testy pozitívne, uvidím aká bude vlastná skúsenosť. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prowler Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Doporučuji přečíst...https://www.autoforum.cz/predstaveni/smutne-konce-nizozemske-elektricke-pohakdy-lide-uz-nyni-nemaji-kde-tankovat-/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 1. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2020 Každopádně některé webové portály (autoforum.cz) jsou svými články vyloženě zaměřeny proti této technologii a speciálně proti Tesle. Stačí si zadat do vyhledávání článků Tesla a uvidíte, jak tendenčně zaměřené informace podává. Doporučuji přečíst...https://www.autoforum.cz/predstaveni/smutne-konce-nizozemske-elektricke-pohakdy-lide-uz-nyni-nemaji-kde-tankovat-/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetuK výše postovanému článku bych souhlasil s Josefem, tento web je velmi tendenční. Asi chtějí být protiváhou taktéž velmi tendenčním informacím třeba na stránkách samotné Evropské komise ohledně elektroaut, respektive obhajující přísnější emisní normy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 2. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 Jak se asi tohle bude hasit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 To že na zemi hoří denně stovky spalovacích aut, nikde se o tom ani nepíše, tak stačí aby chytla jedna Tesla a je z toho humbuk Tohle pro vás musí být úplný pitomec, který chce něco změnit...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madmaxx Odesláno 2. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 parkování vedle tesly má určitá rizika ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 jojo já zase nerad parkuju vedle spalováků, stačí otevřit víčko nádrže a škrtnout Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 2. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 parkování vedle tesly má určitá rizika ;-)Myslím, že "žiarivú" slávu Citroenu XM už nikto tak ľahko neprekoná Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 2. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 Ted jsem se bavil s nasim ridicem na Sri Lance o hybridech a rikal ze jsou tady z toho zklamany, jezdi tady spousta malych toyot, suzuki apod. Spousta divnych modelu urcenych jen pro asii. Pry zhruba po 5 letech provozu klesa kapacita baterii na uroven zhruba 40% a spolu s tim se zveda spotreba. Vymena baterie stoji zhruba jako uspora paliva za tech 5 let provozu. Takze v teplych krajinach EV je nepouzitelny protoze baterie ve vysokych teplotach zrejme rychle degraduji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 V teplých krajinách dostávají baterie zabrat, zvláště tam, kde teploty dosahují až 40°C, např. v Californii se o tom na fórech píše, baterie podstatně rychle degradují. Samozřejmě někteří lidé nabíjí velmi často na DC rychlých nabíječkách a tak tu degradaci rychle prohlubují. Výhoda je, že výrobci poskytují záruku na baterii 7-8 let a záruka se uplatní když má baterie (podle typu výrobce 66-69%). Já nabíjím jak se má, tedy převážně doma na AC, mám najeto necelých 60.000 km a baterie má 97.8%. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.