wawrik Odesláno 2. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 Po koľkých rokoch? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 Vyrobeno prosinec 2015. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRooN Odesláno 2. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 Aha, takto. Si si to robil sám? Dá sa ten odtokový kanál skontrolovať užívateľsky? Verím, že všetci, čo máme hybridy, teraz budeme utekať do garáže pozrieť, či sa to neupchalo aj nám Sám by som si na to netrúfol, robil mi to Hazmi v Táboře, jeden z najväčších machrov na Lexus v ČR... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 2. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. února 2020 Tak ji zase spotřebuješ cestou do kopce :-) a jde to pořád dokola, jako tady :-))Vlastně kdybych to auto vytlačil do prvního kopce ručně, tak přejedu Alpy zadarmo :-)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 3. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Borci, jakkoli se to tady jmenuje Auta na alternativní pohon, a já za jedinej normální alternativní pohon považuji, když místo 98 oktanů natankuji 95, přesto sem hodím téma: Co tohle, pokud to dopadne, udělá se současným IMHO úplně nesmyslným trhem elektroaut? https://www.autoweb.cz/vodikova-auta-ceka-slibna-budoucnost-vodik-roku-2025-zlevni-az-50/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 3. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Stejně zůstaneme u benzínu a nafty. Životnost EV 150tis. km vs. normální auta . . . pch Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 3. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 3. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Borci, jakkoli se to tady jmenuje Auta na alternativní pohon, a já za jedinej normální alternativní pohon považuji, když místo 98 oktanů natankuji 95, přesto sem hodím téma: Co tohle, pokud to dopadne, udělá se současným IMHO úplně nesmyslným trhem elektroaut? https://www.autoweb.cz/vodikova-auta-ceka-slibna-budoucnost-vodik-roku-2025-zlevni-az-50/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetuOsobně tyhle cestě já fandím. Mnohem víc než elektroautum. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prowler Odesláno 3. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Doma jsme si slíbili, že dokud to bude možný tak si elektroauto nakoupíme... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 3. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Stejně zůstaneme u benzínu a nafty. Životnost EV 150tis. km vs. normální auta . . . pchAko si prišiel na tú 150-tisícovú životnosť? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 3. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Borci, jakkoli se to tady jmenuje Auta na alternativní pohon, a já za jedinej normální alternativní pohon považuji, když místo 98 oktanů natankuji 95, přesto sem hodím téma: Co tohle, pokud to dopadne, udělá se současným IMHO úplně nesmyslným trhem elektroaut? https://www.autoweb.cz/vodikova-auta-ceka-slibna-budoucnost-vodik-roku-2025-zlevni-az-50/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Ten článek mě pobavil, zvláště tohle "Do karet hraje i skutečnost, že konkurenční technologie, zejména elektromobily s bateriovým pohonem, jsou příliš drahé na to, aby se staly životaschopnou alternativou" - elektroauta jezdí po silnicích 10 let, vodíková auta podobně a přesto to nikdo nechce. Vodíkové auto typu Toyota Mirai (reálný dojezd 400km) stojí 80 tis. EUR, Hyundai Nexo stojí 80-90 tis. EUR (reálná dojezd 550 km). To je pro elektro auta teda konkurence, kterých dnes jezdí po silnících 5 milionů, v celém USA se prodá 1500 Mirai ročně a klesají prodeje každým rokem. To prodá jenom Tesla za 2-3 dny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sch7 Odesláno 3. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Škoda superb iv sportline. Mám ho na 3 dny, tak uvidíme. Zatím to docela překvapuje. A přemýšlím ze bych ho vzal. ( teď škoda kodiq. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 3. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2020 Ještě pro celou představu dodám, že jedna vodíková stanice stojí 50 mil. Kč a denně tam může natankovat až 60 aut...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 4. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2020 Škoda superb iv sportline. Mám ho na 3 dny, tak uvidíme. Zatím to docela překvapuje. A přemýšlím ze bych ho vzal. ( teď škoda kodiq. V čem překvapuje PHEV? Pokud se auto pravidelně nabíjí a většina cest je město a okolí, spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100km. Samozřejmě záleží i na noze řidiče, dva kolegové v práci mají prakticky identické auto, Corolla Hybrid, jeden jezdi za 7,5 l druhý za 5 l, oba mají ty jízdy město/okreska/dálnice podobné, pouze je mezi nimi věkový rozdíl 25 let Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 4. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2020 Zajímavý rozhovor s CEO Volkswagen AG. Mimo jiné zmiňuje, že elektro auta je jednoznačně budoucnost. Nakonec se podívejte kam letí akcie Tesly, od května minulého roku, kdy byly 180 USD jsou dnes na 700 USD a některé odvážnější odhady mluví i o vystoupání na 1000 USD za akci. Je to tím, že hospodářské výsledky Tesly se stále zlepšují, stoupá výroba aut a začíná se stavět továrna u Mnichova. Navíc vidí, že ti největší hráči to začali myslet s elektro auty vážně a budou investovat stovky miliard EUR do vývoje a výroby. Volkswagen má elektromobilitu jako téma číslo jedna a plně se soustřeďuje na ni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmx Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Tesla neumi vydelat penize na vyrobe a prodeji aut. Dostavaji cash za prodej eko-odpustku ostanim automobilkam a kdyz prijde deadline na splaceni dluhu, splaceji dluh novym dluhem. Hodnota akcie Tesly uz davno nema nic spolecneho s jejimy hospodarskymi vysledky, jedna se spise o velke prani investoru, ze Musk zmeni svet. Shodnem se urcite na tom, ze Musk zmenil a dal bude menit svet... ale jestli na tom Tesla vydela, o tom me osobne zatim nepresvedcil. Jenom seka dluhy a vsechno mu to prochazi. Je take otazkou, jak dopadne VW a jejich marze pri prechodu na ev, CEO do medii musi byt samozrjeme pozitivni, co cekas... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 5. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Tesla neumi vydelat penize na vyrobe a prodeji aut. Nejsem zrovna vyznavač Tesly, každý vydělává jak umí a jim každý peníze cpe, než aby je chtěl zpět. Myslím, že tenhle business, kdy je potřeba investovat obří částky do výroby není hned o zisku. Jsou větší břídilové, nemusíme se dívat daleko, babišovo království drží pohromadě jen díky dotacím a dluhy vesele narůstají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 17. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2020 Co s tím? https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/dobiti-e-auta-muze-vyjit-draz-nez-benzin-40313691?seq_no=3&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null Jo, a abych elektrikáře jenom neprudil, tak jsem si koupil hybrida. N95/LPG. Cítím se strašně eko, a zelenej jak salám v týden staré svačině. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 17. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2020 ... ta anketa pod článkem vypadá celkem jednoznačně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.