Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Hmm, já tak nějak obecně začínám inklinovat k Japoncům. Nic takovýho jsem neplánoval, ale nějak se to tam nasměrovalo. Auto tedy první, moto/skůtr dlouhodobě a teď vlastně i hodinky - kromě vintážek mám aktuálně jen GS a géčka, zatímco Marky jsou právě na cestě k novýmu majiteli. A pokud něco budou přikupovat, budou to na 99 % další GS. Ale dost OT, původně to mělo bejt zapojení do vlákna s takovou entry level vstupenkou do světa alternativního pohonu. Tím spíš mě převapilo, jakej má ta rekuperace vliv na spotřebu. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Haha. To je for. Rok im to nedorobene stoji na slnku a nakoniec to nedorobene aj predaju. A zakaznici za odmenu ze si to kupia nedorobene mozu "zdielat svoje skusenosti" v klube, cize budu robit beta testerov.

Ufff. S VW to ide dole vodou, toto je fail ako prasa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 1. 2020 v 10:40, dawe009 napsal:

Josef: ID.3 nemá ?problém? a ví se kdy bude. V červenci u prvních zákazníků. Dle plánu, který VW deklaruje od loňska. V květnu se bude do všech již vyrobených aut (výroba běží od listopadu) nahrávat finální SW (takto plánovalno od začátku). Jenom pro info, media z toho zas dělaj aféru, ale jde o plánovaný proces..

Je to všechno plánovaný, a dobře zorganizovaný a do detailu promyšlený... ;-) 

Nemyslím to nějak zle, jen jsem si na ten příspěvek vzpomněl. No, a asi bych vzal radši Golfa s blbuvzdorným, lehce anachronickým benzínem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen body.

- První ID bude nakonec v Praze za necelý měsíc, tedy červenec, ne červen, ok


- Nepovedlo se dle plánu, je to pravda, stává se celkem běžně i u obyčejných modelů, ale zkrátka ano, zákazníci dostanou o dva měsíce později, než se od začátku čekalo, velkou roli v tom sehrál i Covid, nový Tiguan bude dtto

- Nedodělaný, ano, je to nešťastný, nejsem s tím osobně ok, komunikačně to není žádná hitparáda. Jde o app connect (řeší se bezpečnost aplikace) a plánovač tras (řeší se licence). ID má úplně nový infotainment, který bude první nabízet služby on demand, vzdálené aktualizace a spoustu dalších veci a jeho vývoj trval déle a byl více problémový, než vývojáři předvídali, případně byli možná příliš ambiciózní, nevím.

- zákazník si muže vzít buď auto bez těchto dvou funkci infotainmentu a bude mu to poměrně štědře kompenzováno (v některých zemich mu budou odpuštěny splátky leasingu dokud nebude auto 100%, u nás to bude zřejmě jiná kompenzace, ovšem v podobné hodnotě) nebo převzít v Q4 2020 až po flashi

To je tak zhruba vše, souhlasím, že to není ideální, ale nepřijde mi to ani jako disaster. Naštěstí ani eskimak ani Radek nejsou mezi prebookery, takže je to nemusí trápit. Kvóty pro 2020 jsou u nás vyprodané a zemegula se točí dál ;)

Víc k tomu psát určitě nebudu, žádné obavy.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, dawe009 napsal:

Naštěstí ani eskimak ani Radek nejsou mezi prebookery, takže je to nemusí trápit. 

Nestava sa to casto, ale suhlasim s Tebou. Ako vravis, nastastie.

Btw, ak som to spravne pochopil, tak objednavku budu ti "prebookeri" este len robit. Osobne tipujem ze sa na to 2/3 z nich vyprdnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Nemá tu niekto hybridnú Camry? Naozaj sa s tým dá jazdiť mimo diaľnic za 4 litre? Bol som na garančke a chlapík vedľa priviezol Camry, chvíľu sme sa rozprávali. Spotrebu má vraj 3,5-4 l/100 km pri štýle zdravý priemer, čo mi na auto tejto kategórie príde ako scifi, veď toľko nemá ani náš mammacar Yaris...

Tak som si sadol do jazdenej Camry, čo u dealera predávajú, a tam bol na palubnom počítači priemer 4,1 l, ale neviem, pri akom nájazde. Mi to hlava neberie. Nejaké osobné skúsenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...