Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, safi napsal:

Spíše hrozí, že pokus o večerní postelové radovánky skončí takto:

vtip.jpg

Tohle u nas uz bylo kdyz jsem ze vecer v 11 oblekl: 

"Kam ted jdes????"

"Zapojit auto..."

😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď
před 1 hodinou, safi napsal:

Dobre 🙂 Máš tepelné čerpadlo?  

Jj, velmi pohodlne je v tomhle :) hreje hnen po spusteni, na dlesi cestu nez vyjedu z mesta muzu odlozit kabat po chvili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Bert napsal:

Borci, už se zkrátka smiřte s tím, že TOHLE Vám zpod elektrického přibližovadla NIKDY nevyjede .... 🙂

 

Gone_in_60_Seconds-891587397-large.jpg

no, nelze mi to pod auto, ale do auta. A to mi tak nějak stačí. Tesla určitou skupinu žen přitahuje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Josef01 napsal:

Trochu jiný obrázek. Tenhle měsíc jsem se pěkně s ježděním flákal a projezdil cca 900 Kč na 1670 km a ušetřil 1600 Kč na parkovném v Praze.

Kia Connect.png

Jake to je auto? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Josef01 napsal:

Trochu jiný obrázek. Tenhle měsíc jsem se pěkně s ježděním flákal a projezdil cca 900 Kč na 1670 km a ušetřil 1600 Kč na parkovném v Praze.

Kia Connect.png

Z toho vyplývá, že se na takovýhle nájezdy elektrovozejk nevyplatí.

Stačí si spočítat normální auto třeba za 800k se spotřebou 8 na sto, přičíst k tomu 1600/měs. parkování a seš v prdeli 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, proč tam mají tzv. americký ukazatel spotřeby, u nás to je 100/6.37 = 16.7 kWh/100 km. Vzhledem k omu, že baterie pravděpodobně přežije životnost auta, není potřeba na nic šetřit. Za 10 let ještě bude mít kapacitu cca 80%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, Josef01 napsal:

Nevím, proč tam mají tzv. americký ukazatel spotřeby, u nás to je 100/6.37 = 16.7 kWh/100 km. Vzhledem k omu, že baterie pravděpodobně přežije životnost auta, není potřeba na nic šetřit. Za 10 let ještě bude mít kapacitu cca 80%.

Ja mam ted v zime tak 19 kWh/100 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, Josef01 napsal:

V jakém autě, já mám e-Niro 64 kWh? Záleží i na poměru dálnice/okresky/město.

Můžu se prosím tě zeptat na pár údajů? Nevím jestli jsi to tu už někde uváděl..

Kolik už máš najeto? Kolik dává Kia záruku na baterii a je to podmíněno něčím? Co obnáší servisní prohlídky a po kolika km jsou? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před Nirem jsem jezdil Soulem EV, najeto 65 tis. km, teď e-Niro najeto 34 tis. km. Servisní prohlídky jsou kontrola systému a 1x za 2 prohlídky po 15 tis. km výměna brzdovky. Prohlídka stojí 1500-3000 záleží na umístění servisu, v Praze jsou dražší, mimo Prahu levnější. Nově se u e-Nira mění po 45000 chladící kapalina, nicméně mě to budou placeně měnit až v 90 tis. km, protože mám do 45 tis. km vše zdarma. Záruka na baterii 7 let nebo 150 tis. km (většina BEV má 8 let) a nesmí klesnout pod 70% kapacity. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Josef01 napsal:

V jakém autě, já mám e-Niro 64 kWh? Záleží i na poměru dálnice/okresky/město.

Hyundai Ioniq 38kWh. Dominantne (velko)mesto, na dalnici se dostanu na 17 kWh/100km ale ja jezdim 110 vetsinou, mam to radsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...