Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

No ty kokso....jestli tohle bylo jejich ofiko vyjádření, tak to je maras  :lol2:  

 

Firma sice ujistila, že nebylo ohroženo bezpečí nabíjejících řidičů ani jejich aut, zároveň ale přiznala, že u poškozených stanic byly elektrickým obloukem propálené krycí plechy celé stanice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holandský EVbox znám, opravdu to není žádná extra technologie a ani nejsem žádný ELEKTROfanatik (spíše moto petrolhead), ale objektivně je to další novinářská ?senzace?.. Takové to moderní ?elektro nás sere, tak si kopněme si do elektromrtvoly?.

Mám služební naftu i elektro a každý má svoje výhody..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO FLAME, but...
Ověřoval jsem info přímo u známého v EDF a opravdu se nejedná o zastavení podpory/provozování Páteřní sítě - ta bude pokračovat dále, ale na úplně jiné technologii. Je to tedy preventivní opatření - tzn. EDF vymění EVbox za jinou technologii.

O senzaci jde jen a pouze, protože jinak by se autor článku podíval na celou tiskovou zprávu..

"All the quickchargers concerned will be removed according to a schedule which will be defined shortly. In addition, IZIVIA wishes to replace some of these terminals. The Corri-Door network keeps a total of 40 to 50 terminals, including the 28 terminals of another manufacturer which continue to provide their service."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Nemáte niekto link na tú štúdiu, z ktorej vychádza tento dementne napísaný článok?

Hm, zajímavé je, že studie má být z roku 2015, ale tato stránka

https://www.ru.nl/environmentalscience/staff/individual-staff/knobloch/

byla aktualizovaná v dubnu 2017 a tu studii na seznamu (dvou) publikací nevidím

Nebo že by ty závěry byly součástí jedné z nich?

www.ru.nl/publish/pages/784342/2016_-_policy-induced_energy_technological_innovation_and_finance_for_low-carbon_economic_growth_-_e.pdf

https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S2210422416300247?token=995003739417081474A3331D3F432D7C048D75765C513B48A5A89918089D74210120AE6CEA68761569EFB5C16E5E38F9

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Tak to vypadá, ze si muzeme myslet o elektrickych autech co chcem, ale nakonec hlavni bude, co si o nich mysli Němci... Uz loni chteli spustit vyssi dotace na elektricka auta a nakonec diky koronaviru to fakt asi rozjedou ve velkem.. snad az 5 000 eur podpora srotovneho na elektricka auta.. a tlaky, aby srotovne bylo jen na elektricka auta a vubec ne na spalovaci motory..

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, petr_cha napsal:

Tak to vypadá, ze si muzeme myslet o elektrickych autech co chcem, ale nakonec hlavni bude, co si o nich mysli Němci... Uz loni chteli spustit vyssi dotace na elektricka auta a nakonec diky koronaviru to fakt asi rozjedou ve velkem.. snad az 5 000 eur podpora srotovneho na elektricka auta.. a tlaky, aby srotovne bylo jen na elektricka auta a vubec ne na spalovaci motory..

 

Jojo, s tím mají třeba Norové úžasné zkušenosti- pak najednou jim jak mávnutím proutku všechny výhody zrušili a zůstaly jim elektrický vyjetý plečky s baterkama na likvidaci- přímo se třesou, až to budou moct prodat z druhý ruky natěšeným blbečkům z EU :rolleyes:

před 6 hodinami, petr_cha napsal:

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bodeť by se v Germánii nešrotovalo, když má Das Konzern plná letiště neprovozuschopných baterkových jebek... :shit:

id3s.thumb.jpg.411a1c016240ad6a41f06e82bc3fe687.jpg

Němčourům evidentně nestačí že v minulém století kvůli svému přesvědčení o neomylnosti zpunktovali (a projeli) hned 2 světové války. Teď když se jim konečně podařilo dosáhnout nejen ekonomické ale i politické dominance v EU, tak nám půjdou závazným příkladem kterak si zase prostřelit obě nohy a v silniční dopravě si pomocí dotací a zákazů ("New Green Deal" = starý známý Heydrichův "cukr a bič") vynutit kotrmelec do stále nedořešené baterkové trakce (kapacita & rychlost nabíjení), bez jakékoliv garance stability (cena & obslužnost) distribuční a dobíjecí infrastruktury... To vše jen proto že před 20 lety (v opojení z licence na turbodiesel) fatálně zaspali - a zatímco Toyotě a dalším se podařilo vyladit a uvést na trh poměrně efektivní "přechodná" hybridní řešení (se solidním potenciálem i pro plný plug-in provoz, na jehož postupné zavedení bychom tak získali čas), zakrmený konzernový management se omezil akorát na formální downsizing a ojebatelnost měření spotřeby a emisí (NEDC). A tak dnes dacani budou kvůli máslu na hlavě papežštější než papež... :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem nebo řešil v mem přechodném bydlišti a tak jsem se zeptal, jak je to s nabijenim elektromobilů ve společných garážích případně s instalaci wallboxu. Správce už to podle odpovědi řešil s CEZem, který poskytuje připojení i elektřinu a výsledek je ten, ze rezerva celého domu je cca 3 aura nabíjení ze sítě a max tři ryvhlonabijecky venku, jako veřejná sluzba( ale připojení mimo dům). Podle jejich vyjádření je příkon na dotaz bez větší rezervy a údajně je to tak ve všech domech v Praze/ČR. Takže podle nich to je slepá ulička.... co dodat? Zase někdo moc nepřemýšlel. Pro úplnost dodám, ze objekt byl postaven v roce 2009, 300 bytových jednotek + 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, eskimak napsal:

Nori naozaj nezrusili vsetky vyhody pre majitelov el. aut, to ani nahodou. Naopak, kupovat tam nove vacsie auto ine ako elektro ci aspon hybrid je naozaj velmi draha zalezitost.  A vlastne aj mensie.

To ale není zvýhodnění elektroaut, to je násilný zásah do trhu a uvalení takových cel na ostatní auta, aby to nikoho ani nenapadlo.  Kde je výhoda ? Nevidím žádnou, a moji přátelé v Norsku taky ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 58 minutami, straspol napsal:

To ale není zvýhodnění elektroaut, to je násilný zásah do trhu a uvalení takových cel na ostatní auta, aby to nikoho ani nenapadlo.  Kde je výhoda ? Nevidím žádnou, a moji přátelé v Norsku taky ne...

Ano, to tiez. Ale stale su tam el. auta zvyhodnene co sa tyka dialnic, obchvatov atd. Alebo inak, ne-elektroauta su znevyhodnene. V tom mas pravdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne v tom clanku trochu chyba nejake obvinenie, kto za to teda asi moze, ked uz teda vieme, ze nie dizle? Teplota vietor, fajn,... ked si v doma prdnem, tak urcite bude rozdiel ci si potom hned otvorim okno a vyvetram,... ale to nezmeni nic na tom, ze povodnym zdrojom zapachu bol ten prd.

Skoro to vyzera ako by sa bali menovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...