Bert Odesláno 23. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2020 Myslím, že jsem právě přišel na jedno pozitivum omezení pohybu osob. Kamarád Josef není ve Francii, a tudíž pro něj nemusím jet .... :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizard-ov Odesláno 23. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2020 No ty kokso....jestli tohle bylo jejich ofiko vyjádření, tak to je maras Firma sice ujistila, že nebylo ohroženo bezpečí nabíjejících řidičů ani jejich aut, zároveň ale přiznala, že u poškozených stanic byly elektrickým obloukem propálené krycí plechy celé stanice. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adamwait4it Odesláno 23. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2020 Holandský EVbox znám, opravdu to není žádná extra technologie a ani nejsem žádný ELEKTROfanatik (spíše moto petrolhead), ale objektivně je to další novinářská ?senzace?.. Takové to moderní ?elektro nás sere, tak si kopněme si do elektromrtvoly?.Mám služební naftu i elektro a každý má svoje výhody.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 23. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2020 Tak pokud to tedy je fakt, ze odpojili dobijeci stanice a nehodlaji je opravovat, at uz z jakehokoliv duvodu, pak je neco dost spatne...Bez ohledu na jakykoliv fanatismus, kopani do mrtvol nebo senzaci... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adamwait4it Odesláno 24. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. března 2020 NO FLAME, but...Ověřoval jsem info přímo u známého v EDF a opravdu se nejedná o zastavení podpory/provozování Páteřní sítě - ta bude pokračovat dále, ale na úplně jiné technologii. Je to tedy preventivní opatření - tzn. EDF vymění EVbox za jinou technologii.O senzaci jde jen a pouze, protože jinak by se autor článku podíval na celou tiskovou zprávu.."All the quickchargers concerned will be removed according to a schedule which will be defined shortly. In addition, IZIVIA wishes to replace some of these terminals. The Corri-Door network keeps a total of 40 to 50 terminals, including the 28 terminals of another manufacturer which continue to provide their service." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 27. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. března 2020 Nemáte niekto link na tú štúdiu, z ktorej vychádza tento dementne napísaný článok?Holandskí vedci dokázali, že elektromobil je skutočne čistejšíAutá na elektrinu sú čistejšie v 95 percentách krajín. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 20. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. dubna 2020 Jen si tady odložím něco k diskusi "auta se spalovacími motory = zásadní zdroj emisí ve městech"https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-stuttgart-brno-nox-no2-dusik-limity.A200417_094059_automoto_fdv Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 20. dubna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. dubna 2020 Nemáte niekto link na tú štúdiu, z ktorej vychádza tento dementne napísaný článok?Hm, zajímavé je, že studie má být z roku 2015, ale tato stránkahttps://www.ru.nl/environmentalscience/staff/individual-staff/knobloch/byla aktualizovaná v dubnu 2017 a tu studii na seznamu (dvou) publikací nevidímNebo že by ty závěry byly součástí jedné z nich?www.ru.nl/publish/pages/784342/2016_-_policy-induced_energy_technological_innovation_and_finance_for_low-carbon_economic_growth_-_e.pdfhttps://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S2210422416300247?token=995003739417081474A3331D3F432D7C048D75765C513B48A5A89918089D74210120AE6CEA68761569EFB5C16E5E38F9 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr_cha Odesláno 10. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. května 2020 Tak to vypadá, ze si muzeme myslet o elektrickych autech co chcem, ale nakonec hlavni bude, co si o nich mysli Němci... Uz loni chteli spustit vyssi dotace na elektricka auta a nakonec diky koronaviru to fakt asi rozjedou ve velkem.. snad az 5 000 eur podpora srotovneho na elektricka auta.. a tlaky, aby srotovne bylo jen na elektricka auta a vubec ne na spalovaci motory.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 10. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. května 2020 Ještě jde taky o to, co je schopná německá ekonomika (a státní kasa) vydržet. Nezapomínejme na jižní křídlo eurozóny, které bude muset Německo zachraňovat (= nalejt jim balík peněz), pokud se má udržet Euro. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 10. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. května 2020 před 6 hodinami, petr_cha napsal: Tak to vypadá, ze si muzeme myslet o elektrickych autech co chcem, ale nakonec hlavni bude, co si o nich mysli Němci... Uz loni chteli spustit vyssi dotace na elektricka auta a nakonec diky koronaviru to fakt asi rozjedou ve velkem.. snad az 5 000 eur podpora srotovneho na elektricka auta.. a tlaky, aby srotovne bylo jen na elektricka auta a vubec ne na spalovaci motory.. Jojo, s tím mají třeba Norové úžasné zkušenosti- pak najednou jim jak mávnutím proutku všechny výhody zrušili a zůstaly jim elektrický vyjetý plečky s baterkama na likvidaci- přímo se třesou, až to budou moct prodat z druhý ruky natěšeným blbečkům z EU před 6 hodinami, petr_cha napsal: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 10. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. května 2020 Nori naozaj nezrusili vsetky vyhody pre majitelov el. aut, to ani nahodou. Naopak, kupovat tam nove vacsie auto ine ako elektro ci aspon hybrid je naozaj velmi draha zalezitost. A vlastne aj mensie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 10. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. května 2020 Bodeť by se v Germánii nešrotovalo, když má Das Konzern plná letiště neprovozuschopných baterkových jebek... Němčourům evidentně nestačí že v minulém století kvůli svému přesvědčení o neomylnosti zpunktovali (a projeli) hned 2 světové války. Teď když se jim konečně podařilo dosáhnout nejen ekonomické ale i politické dominance v EU, tak nám půjdou závazným příkladem kterak si zase prostřelit obě nohy a v silniční dopravě si pomocí dotací a zákazů ("New Green Deal" = starý známý Heydrichův "cukr a bič") vynutit kotrmelec do stále nedořešené baterkové trakce (kapacita & rychlost nabíjení), bez jakékoliv garance stability (cena & obslužnost) distribuční a dobíjecí infrastruktury... To vše jen proto že před 20 lety (v opojení z licence na turbodiesel) fatálně zaspali - a zatímco Toyotě a dalším se podařilo vyladit a uvést na trh poměrně efektivní "přechodná" hybridní řešení (se solidním potenciálem i pro plný plug-in provoz, na jehož postupné zavedení bychom tak získali čas), zakrmený konzernový management se omezil akorát na formální downsizing a ojebatelnost měření spotřeby a emisí (NEDC). A tak dnes dacani budou kvůli máslu na hlavě papežštější než papež... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr R Odesláno 11. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2020 Nedávno jsem nebo řešil v mem přechodném bydlišti a tak jsem se zeptal, jak je to s nabijenim elektromobilů ve společných garážích případně s instalaci wallboxu. Správce už to podle odpovědi řešil s CEZem, který poskytuje připojení i elektřinu a výsledek je ten, ze rezerva celého domu je cca 3 aura nabíjení ze sítě a max tři ryvhlonabijecky venku, jako veřejná sluzba( ale připojení mimo dům). Podle jejich vyjádření je příkon na dotaz bez větší rezervy a údajně je to tak ve všech domech v Praze/ČR. Takže podle nich to je slepá ulička.... co dodat? Zase někdo moc nepřemýšlel. Pro úplnost dodám, ze objekt byl postaven v roce 2009, 300 bytových jednotek + Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 11. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2020 před 16 hodinami, eskimak napsal: Nori naozaj nezrusili vsetky vyhody pre majitelov el. aut, to ani nahodou. Naopak, kupovat tam nove vacsie auto ine ako elektro ci aspon hybrid je naozaj velmi draha zalezitost. A vlastne aj mensie. To ale není zvýhodnění elektroaut, to je násilný zásah do trhu a uvalení takových cel na ostatní auta, aby to nikoho ani nenapadlo. Kde je výhoda ? Nevidím žádnou, a moji přátelé v Norsku taky ne... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 11. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2020 před 58 minutami, straspol napsal: To ale není zvýhodnění elektroaut, to je násilný zásah do trhu a uvalení takových cel na ostatní auta, aby to nikoho ani nenapadlo. Kde je výhoda ? Nevidím žádnou, a moji přátelé v Norsku taky ne... Ano, to tiez. Ale stale su tam el. auta zvyhodnene co sa tyka dialnic, obchvatov atd. Alebo inak, ne-elektroauta su znevyhodnene. V tom mas pravdu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 11. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2020 Mne v tom clanku trochu chyba nejake obvinenie, kto za to teda asi moze, ked uz teda vieme, ze nie dizle? Teplota vietor, fajn,... ked si v doma prdnem, tak urcite bude rozdiel ci si potom hned otvorim okno a vyvetram,... ale to nezmeni nic na tom, ze povodnym zdrojom zapachu bol ten prd. Skoro to vyzera ako by sa bali menovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 11. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2020 Zvýhodnění elektroaut v Norsku je stále veliké. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 11. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2020 To bude mať DavidLC radosť: Sedmimístné hybridní SUV Toyota Highlander míří do Česka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 11. května 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2020 před 38 minutami, wawrik napsal: To bude mať DavidLC radosť: Sedmimístné hybridní SUV Toyota Highlander míří do Česka. :-) vím o tom, už se to šušká dýl. To bude fajn povoz ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.