Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Ja v tych parkovacich zonach napriklad na prahe 6 zacinam vidiet iste pozitiva.

1) je to dobry dovod jazdit do prace na motorke

2) mas istotu ze vzdy zaparkujes (pravda priplatis si) ale pri neplanovanej jazde napriklad s deckami k doktorke dodavkou je to vyhoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slusnej pocin, jen jsem zvedav, co se stane, az tam nekdo zaparkuje s klasickym benzinakem a odejde? Na tohle se ma myslet predem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a vo tom to je. Plno keců o budoucnosti elektromobility, trhání fyziky na cucky v propagandě, fantasmagorie o superhyperultramega rychlonabíjení ale ty obyčejný praktický věci nikdo neřeší. Už máme značku pro přebíhající hady, žáby a kdejakou havěť, přidali značky jaký asi většina lidí vůbec v praxi nepotká. Proč nemůže být značka pro nabíjení elektroaut? Platná a vymahatelná? Zatím je to tak že jim tam klidně může zaparkovat kdejaká oktávka se zadkem černým jak raketa Falcon. Před časem se tím chlubil i jeden motoristický novinář.

To nabíjení je taky atrakce. Ze sítě to nestojí za řeč a u rychlovek se ještě ani výrobci nedokázali dohodnout na jednotném systému. A že by někdo začal řešit nějaký jednoduchý bezobslužný způsob dobíjení právě pro takovéhle obchoďákové zastávky, o tom už vůbec nemůže být řeč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako ze je to kovove, ci?

Jo, potreboval bych posuvnou zabranu a tohle je idealni ( a nebudu sam ). Ale do Ostravy nejedu.

A presne jak pise Pepa vys - komedie s vyhrazenim mist, ktere nema nikde oporu a bude porusovana ( myslenka dobra, ale provedeni, jako obvykle, nanic ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.......

Už máme značku pro přebíhající hady, žáby a kdejakou havěť, přidali značky jaký asi většina lidí vůbec v praxi nepotká. Proč nemůže být značka pro nabíjení elektroaut? Platná a vymahatelná? Zatím je to tak že jim tam klidně může zaparkovat kdejaká oktávka se zadkem černým jak raketa Falcon. ......

.......

 

Mrkni do vyhlasky, resi to znacka IP12, "Parkoviste reserve". Staci dodatkova tabulka "Pouze elektromobily", "Pouze pro nabijeni elektromobilu" (nebo neco takoveho, to me ted jen napadlo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle už tesla (a ne jen ta) dnes běžně v produkci umí. Není to 100%, ale to není ani člověk....

 

Budoucnost chtě nechtě spěje k autonomii. Strojový učení je dnes v IT asi nejrychleji roztoucí obor a do 2 let bude asi i nejpoptávanější specializací. Vznikají tím ale zajímavý problémy hlavně v morální rovině - kdo nese odpovědnost za nehodu - provozovatel, výrobce, ... a hlavně etika v rozhodování strojů (jsou modelový situace, kde je nevyhnutelné, že někdo zemře a otázka je, jak se rozhodnout...)

arton23706.jpg

Zdrojů je hodně, například zde se dá zapojit do posuzování situací, ze terých se pak vytváří model pro rozhodování počítače...

http://moralmachine.mit.edu/

 

Ony ty metropole pak taky budou vypadat dost jinak a spousta z toho si dnešní optikou neumíme vůbec domyslet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrkni do vyhlasky, resi to znacka IP12, "Parkoviste reserve". Staci dodatkova tabulka "Pouze elektromobily", "Pouze pro nabijeni elektromobilu" (nebo neco takoveho, to me ted jen napadlo).

logiku by to mělo ale vzhledem k tomu že se to neděje, asi v tom bude nějakej háček. Tipuju nějaká byrokracie, něco jako že parkování není nabíjení a že elektromobil není žádná zvláštní kategorie vozidel aby to šlo oddělit.

Ono teda má logiku prostě ostatním nepřekážet. Normální člověk na benzince taky nenechá auto u stojanu když jde na kafe, ikdyž to žádný předpis neřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikde jsem zde nevidel zminku ohledne aut na elektrolyt, takze bych rad pridal odkaz QUANT 48VOLT. Planovany dojezd cca 1000km, coz uz mi prijde hodne zajimave. Principem jsou dva druhy proprietarnich elektrolytu, ktere se mixuji na specialni membrane, kde dochazi k uvolneni elektricke energie. Uvadeji nehorlavost, ekologickou nezavadnost a prakticnost reseni (proste dojedes na pumpu a dotankujes). Za sebe jsem velmi zvedav, jestli se jim podari tento koncept dotahnout do svetoveho meritka... fandim tomu vice nez baterkam.

 

http://nanoflowcell.com/

 

https://www.youtube.com/user/nanoflowcell

 

post-37946-0-71981000-1502015930_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

logiku by to mělo ale vzhledem k tomu že se to neděje, asi v tom bude nějakej háček. Tipuju nějaká byrokracie, něco jako že parkování není nabíjení a že elektromobil není žádná zvláštní kategorie vozidel aby to šlo oddělit.

Ono teda má logiku prostě ostatním nepřekážet. Normální člověk na benzince taky nenechá auto u stojanu když jde na kafe, ikdyž to žádný předpis neřeší.

Neni v tom hacek, v dodatkove tabulce muzes mit treba jmeno firmy pro kterou (pro jejiz auta) je stani (parkoviste) rezervovano, apod. Jde spise o to, ze konkretne v podzemnich garazich vyhlaska o provozu na pozemnich komunikacich neplati. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni v tom hacek, v dodatkove tabulce muzes mit treba jmeno firmy pro kterou (pro jejiz auta) je stani (parkoviste) rezervovano, apod. Jde spise o to, ze konkretne v podzemnich garazich vyhlaska o provozu na pozemnich komunikacich neplati. 

Plati, plati, nestaci vse oddelit zavorou.

Jen ta vymahatelnost stoji za pendrek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...