Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

Jaroone, promiň ale s tímhle rebrandingem mi připomínáš řepáky z okolních dědin, co si své diskotékové škodivky (vypolstrované kovralem a osazené zahnutou rourou z komína namísto vejfuku) na přelomu tisíciletí "tunili" kradenýma logama Volkswagen, Mercedes a BMW, snad v domění že se v tom kousku pokoveného plastu skrývá bájný "kundolap". Akorát s tím drobným rozdílem že přelepovat logo LEXUS na cokoliv jiného (brandy Toyoty nevyjímaje - coby letitý Lexusák vím ze kterých modelů jednotlivé řady vycházejí) je u mě nejen zbytečný fejk, ale jednoznačný downgrade...  :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Radku, prominu, nezlobím se.

Já to prostě vidím jinak a nestydím se za své rozhodnutí. Vždy jsem šel jinou cestou, než zbytek světa a i když mám drobné pochyby, tak se mi to prostě líbí a to je pro mne to hlavní...

 

Jo a logo není přelepené. Je to originální Lexus náhradní díl v originálním balení. Dokonce je přímo určené pro typ RX400h. Takže tento "rebranding" nabízí přímo Lexus...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že plechovka vychází ze stejného podvozku jako (výhradně japonská) Toyota Harrier - jde o to že LEXUS=Luxury EXports for the US, zatímco pro Japonsko se tenhle "exportní" brand nehodil kvůli "nevyslovitelnému" písmenku "L" (transkripce zní "Rekusasu"). Proto se v Toyopet obchodech na výbavově osekané levoruké kousky určené pro místní trh osazovaly tyhle "cize znějící ale s japonštinou kompatibilní" názvy, jako třeba "Toyota Celsior" namísto "Lexus LS" a nebo tebou zmiňovaný "Toyota Harrier" pro "Lexus RX". Paradoxní výjimkou potvrzující pravidlo byl dávný model Toyota Altezza z roku 1998, po zavedení brandu LEXUS prodávaný ve zbytku světa coby "LEXUS IS". V posledních letech tahle schíza dospěla do stavu kdy jsou na většině trhů k dispozici oba sesterské modely se stejnou motorizací - a znatelný sešup z výbavy LEXUSu do standardů Toyoty si můžeš "pod jednou střechou" vyzkoušet třeba při přesednutí z NX300h do kRAV4h  :cool02:

 

PS: Kolik hrdých majitelů Bentley by si kvůli kompatibilitě s Phaetonem (takový "větší Passat") dobrovolně změnilo logo svého aristokrata na "sprostý" Volkswagen?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju že mě bereš s rezervou - ona spousta názorů vyjádřená písemnou formou vypadá "hádavěji" než jsou ve skutečnosti.  :cheers:

Co se RXka týče, beru to možná víc osobně než bych sám měl, protože jsem jej chtěl svého času pořídit manželce coby "dětivoz" (později už jen Ct200h). Celé jsem to měl shora dolů naštudované, X-krát projeté a prolezlé se známým technikem - ale naštěstí opakovaně prokázala víc soudnosti a předvídavosti než já, takže za prašule ušetřené "prodlužováním životnosti" její stárnoucí nákupní kabely zbylo nejen na pár hodinek (které cenu téměř neztrácejí), ale nakonec i na lepší bydlení bez hypotéky... 

 

PS: ať to není úplně offtopic, v Japonsku, v USA i v Rusku se díky čachrování s koncernovýma brandama dají sehnat i jiné obskurnosti ...a já furt jaké logo mi ten Tvůj fógl v oválu vzdáleně připomínal :speak_cool:

a.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Ono ještě existuje něco jako "Lexus Surprise"? Mě teda ta páně Fukuičiho divize od roku 2012 "překvapuje" výhradně negativně - odpuzující rozšklebený design, nesmyslný downsizing u pseudosporťáků i nepříliš užitečných "SUV", pro metrouše kompenzovaný všudypřítomnou koženkou a (Carplay&Alexa Ready!!) imitačním "sound-systémem"  :yucky:

A UX (coby vulgárnější a výkonově ojebanější klon NX, oficiálně teda na podvozku z CH-R) do uvedeného vzorce bohužel přesně zapadá...  -_-

 

PS: Ale berte mě dál s rezervou - vždyť já vlastně "nemusím" ani ROLEX...  :smoke:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ještě existuje něco jako "Lexus Surprise"? Mě teda ta páně Fukuičiho divize od roku 2012 "překvapuje" výhradně negativně - odpuzující rozšklebený design, nesmyslný downsizing u pseudosporťáků i nepříliš užitečných "SUV", pro metrouše kompenzovaný všudypřítomnou koženkou a (Carplay&Alexa Ready!!) imitačním "sound-systémem"  :yucky:

A UX (coby vulgárnější a výkonově ojebanější klon NX, oficiálně teda na podvozku z CH-R) do uvedeného vzorce bohužel přesně zapadá...  -_-

 

PS: Ale berte mě dál s rezervou - vždyť já vlastně "nemusím" ani ROLEX...  :smoke:

design GS a LS za me nejvic (spolecne s nekolika malo auty italske produjce) ... co mne odpuzuje je Audi a co mne nechava v klidu je MB a BMW.

Downsizing je bohuzel fakt, se kterym se taky smirit nehodlam. Dalsi GS (nebo ES) uz nebude. LS nechci. Ale podobne tristni nabidka V6 je u vsech znacek :(

Souhlas, UX a NX tez nechapu. To bych radeji koupil RAVku nez tohle. I designem to je mimo to, co byval Lexus (stejne jako ES).

 

GS 460h s Mark Levinson zvukem...doufam, ze u me jeste chvili vydrzi, nastupce nema :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Davide, už ho nějaký pátek mám doma ;)

Najeto má přes 300k.

Mě se to fakt líbí a jak píše madMax, alespoň budu odlišitelný :)

K tomu nájezdu se pomalu taky blížím...máš u toho tvého nějaký servisní zásah co se týká hybriddrive nebo stále vše původní?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...