Přejít na obsah

Auta na alternativní pohon


Josef01

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 3,5tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Půl metru hlubokou kaluž jsem "v zemi kde už včera sežrali to co měli na zítřek" svého času zažil i v žigulíku, to není žádné brodění...  :whistling:

RX (tak jako jiné SUV, včetně novějších kRAVek) jsou přežrané silniční leštěnky a ne teréňáky - nepočítá se u nich s odíráním spodku a odtokem bahna z dutin při brodění nad světlou výšku (7,3", tj 18cm, u modelů s aktivním řízením světlé výšky 25cm, bez ohledu na přítomnost HSD), proto se žádná "hloubka" neuvádí. 

Jestli trváš na brodění v teréňáku s logem LEXUS, hledej LandCruiser brandovaný jako řada LX. U něj máš garantovaných 700mm - a Gretu z tebe jebne  :smoke:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úvod do brodenia úplne nepotrebujem, ale ďakujem. Moja otázka smerovala k hybridným/elektrickým špecifikám, napríklad utesneniu alebo odvodneniu batterypacku, prudkému schladeniu rozhorúčených elektromotorov vodou a podobne. Keď výrobca neudáva brodivosť, naznačovalo by to, že tieto veci nerieši, na rozdiel od benzínových modelov konkrétne u tej staršej RAVky. Landcruiser mám, ale na ten som sa veľmi nepýtal, ak sa medzičasom nezačal robiť aj v hybride.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@wawrik: Uvědom si že i ty elektromotory a baterky za provozu potřebuješ chladit a ne ohřívat - a že v dešti/sněhu se (často i slaná) vodní tříšť beztak dostává všude kde jí v tom nebrání příslušná izolace. A než si začneš na základě Jaroonova nadšení z trakce jeho RX na trávě dělat iluze o terénních schopnostech nových modelů, běž se sám do autosalonu podívat z čeho a jak jsou na nich dělané podběhy, spodek a ta přední radlice, ať se vrátíš za Yardou do reality. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si také žádné iluze nedělám, už jsem jednou skončil bokem na stromech a museli mě tahat traktorem z polní rozmáčené cesty. Ale stejně na něj nedám dopustit.

Dokud se rovina pode mnou nenakloní, projedu téměř všude. Ale to bych po 35 letech za volantem s nájezdem přes 3 milióny kilometrů projel i s Trabantem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Chceš nenápadně lovit ryby elektrikou, viď :D

:) Ani nie, len ako mi učaroval ten hybrid, rozmýšľam, že časom by som ako normálne auto nejaký zobral namiesto Subaru. Všelijaké Forestery, Dustery či Ravky tu brodia bez väčších problémov, tak keby to zvládol aj hybrid, asi by som do toho šiel. A z kila by som urobil ľahké obytné auto s islandským podvozkom do vnútrozemia a na ľadovce... Žiarivá budúcnosť :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyzkoušej Ravku a uvidíš ;-) Je to dospělý auto, myslel jsem si to i o té minulé, ale tahle je lepší :-) A ty dráty vysoký ho napětí jsou na motoru,shora, tak to vyjde :-))

Mě teď zase, po nějakém čase, žena dovolila jezdit kilčem (Prius je na voskové kůře) a zase mám svůj klid, že není co vymýšlet :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

no, jezdit petiletym, sedmiletym nepojistenym elektroautem bude chtit odvahu ..

 

citace : ?Pokud se auto odpojit od proudu nepodaří, hasit se nemůže. V takovém případě se nechá auto vyhořet a hasiči chrání okolí.?

 

 

https://www.google.co.uk/amp/s/www.seznamzpravy.cz/clanek/v-nastupu-elektromobilu-se-skryva-utajena-hrozba-hasici-uz-trenuji-pojistovny-pocitaji-79914%3famp=1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Přesně- v Praze bych mohl parkovat zadarmo a po malé úpravě (dieselový agregát v kufru) by se dalo řešit běžné  ježdění... ale neboj, oni už to nějak zkazej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.


×
×
  • Vytvořit...