Přejít na obsah

Vyber vysavace


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 233
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

No pointa je, že pokud by ta oprava byla drahá, tak bych se na to vykašlal a koupil bych něco nového a jiného než Miele, protože by mi to takto nic nepřineslo. No a servis to takto vyřešil, tak mám Miele stále v oblibě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Ondraj napsal:

Na servis Miele nemůžu nadávat. Řešili jsme u myčky po záruce, posrala se celá elektronika a technik pak říkal, že to bude řešeno v rámci záruky, že oni si za kvalitou stojí a tohle se nemělo rozbít. Měl s sebou ještě nové náhradní čerpadlo, tak tam i to vyměnil. 

Přesně tento profesionální přístup očekávám a pak bude vše v nejlepším pořádku. Ještě možnost poškození kabelu který klidně zaplatím, protože nikdy nevíš co se s ním kde odehrálo, třeba skřípnutí ve dveřích nebo tak i přes to, že se mi to nikdy nestalo, ale všechno musí být jednou poprvé ;) Tisícema za opravu mávat ale nehodlám.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volal mi technik z Miele, kám mám vysavač poslat a že prý budeme rádi když to bude elektrický kabel, jinak že se prý ve většině případech nevyplatí vysavač opravovat. Říkám, ale vysavač za osmičku od takové prestižní značky by měl jít relativně dobře opravit, hm servis... Miele je jako dobrá značka, ale náhradní díly a servis jsou bohužel velmi drahý...no pěkně nám to začíná. Tak že se tu modlím za vadný elektrický kabel jak mi doporučil 🤣

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mam C3, ty vysavacovy dvoulinky maj snad 5 metru (vsude) a co jsem teď koukal na svuj tak je celkem dokroucenej kdyz po nem projedu prstama (takovy ty natacky), kdysi jsem rozebiral nejakej vysavac a prurez vodice nebyl snad ani 0,75m, tak jestli se to Miele snazi delat kvalitne (a zejmena bezpecne) a davat vetsi prurez tak to muze byt kamen urazu. Na kabelu jsem zadny oznaceni nenasel. Kdybych nevedel jak vypada ten napruzenej buben co nataci ten kabel tak bych to normalne rozebral abych se presvedcil, ale u tohodle bych mel problem to dat dohromady .. a jeste je v zaruce nejspis. Tak zkus pak prosim o pricine zjistit co nejvic, jsem zvedavej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, zceyee napsal:

Taky mam C3, ty vysavacovy dvoulinky maj snad 5 metru (vsude) a co jsem teď koukal na svuj tak je celkem dokroucenej kdyz po nem projedu prstama (takovy ty natacky), kdysi jsem rozebiral nejakej vysavac a prurez vodice nebyl snad ani 0,75m, tak jestli se to Miele snazi delat kvalitne (a zejmena bezpecne) a davat vetsi prurez tak to muze byt kamen urazu. Na kabelu jsem zadny oznaceni nenasel. Kdybych nevedel jak vypada ten napruzenej buben co nataci ten kabel tak bych to normalne rozebral abych se presvedcil, ale u tohodle bych mel problem to dat dohromady .. a jeste je v zaruce nejspis. Tak zkus pak prosim o pricine zjistit co nejvic, jsem zvedavej.

Jasný, dám vědět ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z Miele psali email poslat vysavač na servis do Prahy, technik volal poslat do Prahy, prodejce v Praze mi řekl poslat k nim, teď mi volali z Prahy proč jsem k nim poslal vysavač, když je opravují v Brně. No neposlali by jste je do prdele? 🤣 Udržel jsem se, pěkně na pohodu a uvidíme co bude dál, prý to tam ochotně přepošlou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
V 16. 2. 2022 v 14:44, Oplt napsal:

Taky dobrý. Te je na facku 🙃

To je no, volal jsem tam teď co se jako děje a technik prý že se k tomu dostane v pondělí, což bude po třech týdnech, prý toho mají strašně moc celý slavný Miele. To jsem měl i Sencora doma z opravy za 14 dní 😂 A hlavně to jednání, furt technik omílá dokola že možná se nevyplatí opravit, nechápu proč když ho ještě ani neotevřel. Cítím se po delší době opět oklamán a to jsem uvažoval o pračce i sušičce, to bych si musel zrovna pár facek dát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se po mém poslední telefonátu chytli asi za rypák a vysavač nám jde opravený zpátky. Uvolnil se naviják kabelu, prý jsme za to asi moc tahali :D Prošlo mi rukama vcelku dost vysavačů už, ale všechno musí být poprvé, cena opravy 900,00 Kč. Jen tak pro srandu, když se naviják vysype, což se stává a toho se technik trochu bál, stojí krásné 4.000,- Kč, pecka 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, eskimak napsal:

A vysava dobre? :lol2:

Tak už konečně vysává dobře, ale Miele servis, to je jedna velká prdel, s tím už jsem se dlouho nesetkal 😅 Tam levá ruka, neví co dělá pravá... balík odnesli na poštu, ručně vyplnili podací lístek a složenku, to jsem viděl naposledy za krále klacka, špatně adresa, žádný telefon a hledej zákazníku, hledej, protože vysavač opravený, vyřazený ze systému a zbytek není naše starost....no ty vole, hoši, prostě masáž. Na faktuře pouze 30 minut práce + doprava 900,00 Kč. Měsíc vysavač pryč...a v záruce by ho prý stejně neuznali, protože se na tento typ závady nevztahuje.

DSC_2443.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, African napsal:

Tak už konečně vysává dobře, ale Miele servis, to je jedna velká prdel, s tím už jsem se dlouho nesetkal 😅 Tam levá ruka, neví co dělá pravá... balík odnesli na poštu, ručně vyplnili podací lístek a složenku, to jsem viděl naposledy za krále klacka, špatně adresa, žádný telefon a hledej zákazníku, hledej, protože vysavač opravený, vyřazený ze systému a zbytek není naše starost....no ty vole, hoši, prostě masáž. Na faktuře pouze 30 minut práce + doprava 900,00 Kč. Měsíc vysavač pryč...a v záruce by ho prý stejně neuznali, protože se na tento typ závady nevztahuje.

Do Miele jsem tedy nikdy nic neposílal, dvakrát jsem tu měl servisáka na pračku a moje zkušenost je přesně opačná, tedy servis lepší než produkty. Škoda že nejsou fotky toho rozbitého navijáku, ale jestli nefungoval okruh jak si předtim psal tak mi to přijde jako nesmysl, možná výrobní vada. Zajímavé no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, zceyee napsal:

Do Miele jsem tedy nikdy nic neposílal, dvakrát jsem tu měl servisáka na pračku a moje zkušenost je přesně opačná, tedy servis lepší než produkty. Škoda že nejsou fotky toho rozbitého navijáku, ale jestli nefungoval okruh jak si předtim psal tak mi to přijde jako nesmysl, možná výrobní vada. Zajímavé no.

Já jsem měl za to, že Miele servis potřebovat dlouhou dobu nebude :D Soused měl stejnou zkušenost s pračkou jako ty, se servisem maximálně spokojený, akorát že ho stál jedenáct tisíc a pračku má sedm let. Nevím no, možná jsme měli jenom peška....ale tu kravku, co mi do telefonu furt mlela do kola, ale oni to jsou supeer výrobky a když nepůjde opravit, nic se neděje, dáme Vám mega slevu na nákup dalších, tak tu uslyším ještě hodně dlouho 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl problém s vibracema (u nový pračky), jednou vyměnili pružiny za pružiny s plastovými dorazy. Podruhé znovu vibrace, přijel po záruce a vyměnil vytahanej řemen na bubnu, říkal že takhle vytahanej řemen neviděl a považuje to za výrobní vadu takže i po záruce to vyměnil zdarma (jak díl tak servis). Za příčinu vytahaného řemene považuji přítelkyni, když pračka píše max. 3 kg, je schopná to narvat tak že to má problém mokrý unést, no a těch 1600 RPM pak ten řemen samozřejmě vytahají. Pokud budu vybírat příští pračku, bude určitě s váhou hmotnosti prádla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, zceyee napsal:

Já měl problém s vibracema (u nový pračky), jednou vyměnili pružiny za pružiny s plastovými dorazy. Podruhé znovu vibrace, přijel po záruce a vyměnil vytahanej řemen na bubnu, říkal že takhle vytahanej řemen neviděl a považuje to za výrobní vadu takže i po záruce to vyměnil zdarma (jak díl tak servis). Za příčinu vytahaného řemene považuji přítelkyni, když pračka píše max. 3 kg, je schopná to narvat tak že to má problém mokrý unést, no a těch 1600 RPM pak ten řemen samozřejmě vytahají. Pokud budu vybírat příští pračku, bude určitě s váhou hmotnosti prádla.

Nevím no, mě taky řekli že jsme moc tahali za šňůru :D To jsou prostě kecy, pokud chci používat slogan "Testováno na životnost 20 let!!", tak ten produkt musí být tak postavený. Pokud dáš hodně prádla, tak nesmí pračka spustit, pokud jim odchází úchyty navijáky u vysavačů, musí být z plechu a ne z plastu, atd. atd. Todle co nám mažou kolem huby je prostě bullshit....

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, zceyee napsal:

Řešení u tý pračky to má, pravidelná výměna rozvodů jak u auta. :D Nebo to honit řetězem. :D

:D Já vidím hlavní problém v tom, že značky dnes hrají na to, že produkty které vyráběli před dvaceti lety jsou tu  dodnes a chodí bez problémů, a dle toho si je taky pěkně nacení. Ale bohužel ta kvalita je dávno pryč a koncový zákazník je pak pouze zklamaný. Třeba Honda sekačka, co lidí ji okolo mě má dlouhá léta bez problémů, já čtyři roky a byl první vážný defekt na světě, no a proč? Protože důležité díly vyměnili za levnější plastové, ale to prostě nečekáš u produktu, který je třikrát dražší než konkurence. Jo, dneska najít kvalitní značku, to je trošku nadlidský úkol...

 

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...