Přejít na obsah

Royal Oak nová diála


Doporučené příspěvky

Ta prodejna je v podstatě taková pevná základna majitelů AP a to sebou nese další široké možnosti, v podstatě spojujeme lidi, které spojuje láska k hodinkám a je otázka, za jakou cenu to člověk kupuje jinde, třebaže o něco levněji. :)

 

Ještě se na tom spojování podílí ten mladý ruský mužik, který nepozná tohle?

 

post-6519-0-70020300-1405012225 (2).jpg

 

Nebo už si můžu jít v klidu objednat zlatou motýlovku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 166
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Neuromancere, teď nechci mluvit jako zastánce butiků, pro někoho je cena na prvním místě a dál to neřeší, to respektuju, nicméně v této třídě hodinek to určitě není jenom o nejnižší nákupní ceně a o ušetření dalších 15 % nákupem někde v dáli u šedého prodejce. V butiku sice člověk dostane pět let záruky, což je určitě fajn, ale nekončí to jen nákupem hodinek a nashledanou. Oproti nákupu mimo butik, byť za menší cenu, člověk získává určitý vztah a osobní servis, kdy je prakticky doživotně zván na všelijaké špičkové akce, představení nových hodinek na velmi exkluzivních místech a párty nejen o hodinkách ale i čistě o hodinkách i velmi seriózní večery o komplikacích a tak dále a tak dále. Někoho to jen baví a jde popít s kámošem, pro další je to možnost se potkat s dalšími lidmi z businessu, jsou tam možnosti výletů i do zahraničí, různé golfy, kdy si zahrajete s profíky a tak dále, v určitých případech i návštěvy manufaktury a možnosti setkání s lidmi z AP a mnoho dalších různých akcí. Poslední roky např. představení věčných kalendářů v planetáriu, kdy byla udělaná úchvatná velká stropní projekce přímo na míru, představení nových Diverů na střeše Rudolfína, nedávná večeře s komplikacemi v malém hotýlku v horách za účasti Olivier Audemars, kdy s ním sedíte u jednoho stolu a při osahávání top komplikovaných kusů hltáte informace, to jsou prostě věci k nezaplacení a reálně se o tohle všechno člověk připravuje (vše na náklady butiku). Ta prodejna je v podstatě taková pevná základna majitelů AP a to sebou nese další široké možnosti, v podstatě spojujeme lidi, které spojuje láska k hodinkám a je otázka, za jakou cenu to člověk kupuje jinde, třebaže o něco levněji. :)

Obávám se, že tato privilegia se nedostanou úplně všem kupujícím, ale jen hrstce vyvolených, kteří mají na kontě řádnou útratu... :) přeci jen takto nejde uspokojit všechny zákazníky, nebo se pletu? Teda je to poprvé co doufám, že se pletu... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě se na tom spojování podílí ten mladý ruský mužik, který nepozná tohle?

 

...

 

Nebo už si můžu jít v klidu objednat zlatou motýlovku?

Ach, Berte, všichni víme, že nemáš rád Bakalovo AP monobrandový obchod, ptz tam znají jen současnou produkci. A nepoznali Tvůj QP. Ale bavit se o tomto obchodu a lidech v něm stylem "mladý ruský mužík", to svědčí jen o absolutní absenci úrovně na Tvé straně, srry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info, třeba se v PRG butiku potkáme;-) P.S. Jak to vypadá s novým in-house chronografem, bude letos?

Tak dle novinek, které se představí již za pár dnů, letos ještě vlastní chrono nebude. Nejdříve se tedy dočkáme v roce 2019, tak uvidíme jak se budou dařit konečné fáze vývoje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přišel jsem tam s ženou asi 2,5 hodiny před zavíračkou, je to taková dvoupatrová nudle, dokonce jsem měl vyhrnutý rukáv, takže hodinky byly vidět. Že se jdeme podívat, prý OK, tak jsem si prošel spodní patro, kde měli jen ROO, šel jsem nahoru a za námi takovej nepříjemnej gorilák, myslím, že několikrát porušil i moji osobní zónu. Prodavač nikde, zeptal jsem se, jestli mají nějaké Jules Audemars, on že "NO" a tak jsme vypadli... když to srovnám třeba s Zurichem, kde nám rovnou rvali kafe a katalog, tak to byla fakt nepříjemná zkušenost a žena pak se mnou odmítla chodit po dalších hodinkách :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Andrew - to se ti může stát kdekoliv. Vem si že tam třeba zrovna museli vzádu něco řešit, tak prostě ochrance dali nějaké instrukce a oni se je jen snažili plnit, přičemž securiták toho o hodinkách mock neví, proto jen krátká odpověď. Příště to může být zcela naopak. :) Nikdy nejde hodnotit prodejnu podle jedné chvilkové návštěvy, je to hodně nevypovídající.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to sorry, ale myslím že v takovémto typu obchodů, kde k těmto situacím dochází, přesně tak to je že se ?vzadu? něco v soukromí řeší - což je celkem logické u hodinek za takové ceny, ale naopak by na takové situace měly být nejvíc připravený, Protože to zrovna může být ten zákazník který jde poprvé do butiku a má nějakou představu (peníze) a tohle ho může totálně zklamat a vést až definitivnímu konci. Nejlepší věci žádají nejlepší služby za jakýchkoliv okolností, můj názor... neprudím;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2JamesLurk: Sorry, ale na nějaké úrovni (AP, Rolls-Royce, Kempinski, Dior, Tiffany a další podobné v jakémkoliv oboru) není možné omluvit napatřičné jednání tím, že bylo potřeba něco řešit. Nemělo by se to stát ani v Koscomu, natož v butiku AP. Každej jsme jinej. Mě by se Andrewa zážitek nijak nedotknul, ale chápu, že někoho to může na dlouho znechutit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Andrew - to se ti může stát kdekoliv. Vem si že tam třeba zrovna museli vzádu něco řešit, tak prostě ochrance dali nějaké instrukce a oni se je jen snažili plnit, přičemž securiták toho o hodinkách mock neví, proto jen krátká odpověď. Příště to může být zcela naopak. :) Nikdy nejde hodnotit prodejnu podle jedné chvilkové návštěvy, je to hodně nevypovídající.

Clovece nestastna, to myslis vazne ???

Ta navsteva se prave proto stala chvilkovou, ze se personal zachoval naprosto neprofesionalne. A pochybuji, ze gorilak dostal instrukci, chovat se jak hulvat.

Jo pardon, ono to bylo v Parizi, tak to jo, to sorry, tam je to OK :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci já vás chápu a souhlasím, jen říkám, že občas jsou různý situace a tahle byla evidentně dost nešťastná, ale určitě bych tu prodejnu kvůli tomu nezatracoval. Všude jsou jen lidi. Dám příklad, nevím kolik tam mají prodejců, pokud by tam byli třeba dva, tak jeden třeba mohl jít odnést kousek do hotelu na recepci zákazníkovi nějaké věci k hodinkám, druhý třeba zrovna potřeboval vyměnit jinému zákazníkovi pásek nebo něco nutného udělat v kanclu, do toho někdo přijde, securiták to přežene a šlamastika je na světě. Za půl hodinky by to bylo třeba úplně v pohodě i s katalogem a kafíčkem. :) PS1: Manželce se nedivím. PS2: Prej i jejich auta nezklamou. : )))) (OT sranda, dál nerozebírat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...