Přejít na obsah

Čím se živíte?


Doporučené příspěvky

Mam uz dost techto korporatnich kecu a vubec vseho kolem, uz je mi z toho fakt zle. Bohuzel jsem sam v takovym prostredi. V posledni dobe si rikam ze se uskromnim, vypadnu z Prahy, ktera je takovych hajhulaku s korpoenglish slovnikem plna a budu delat treba autobusaka nebo traktoristu (proste vypnout mozek)...Je sance neco takovyho delat za 25 cistyho? (za min bych byl v minusu bo alimentx, hypo...)

 

Na autobusu MHD ano. Tam si vyděláš i 25+. Ale chce to "D". Teď tu psal YPO, že jezdí, myslím, že bude vědět více, ale jezdí co jsem pochopil na tom malém Urbinu. Na velkém se dá, ale jsi dost často v práci. 

 

Jinak k tomu co píšeš - to je přesně to, co jsem se snažil napsat nad Tebou. Prodával jsem 6 let luxusní nová auta a už mě to nějak naplnilo. Tak posléze jsem se trhnul a dnes dělám co mě baví ... udělal jsem si komplet papíry na C+E+profesák (což je mimochodem docela velká investice), dělám v obchodu, jezdím (pro zábavu) s kamionem, jako záložka, kde mj. vypínám a užívám si to. Ano otáčím se, ale nefňukám, jak musím "plnit plány" a že dělám někomu "ficku" - mám kamaráda v jedné nejmenované bance a co z toho, že vydělává ranec, když rodinu skoro nevidí. A aby mě někdo yebal za zády, na to se můžu ... no nic, takže určitě doporučuji, chce to najít odvahu se "trhnout", ale i na MHD BUS si vyděláš a ještě máš benefity. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delam v korporaci, mam anglicky nazvanou pozici a jsem spokojenej. A taky me to bavi a nechci na vesnici za 12 hrubýho a žít v přírodě. Jo a taky dělám v open spacu a mluvim korporátním jazykem a mam firemní benefity a stravenky a neprijde mi to trapný. A nejsem v praci furt a mám i čas na Chronomag. Proste tak to je a kazdej to ma jinak :-)

Mimochodem není den, kdy by nepsal nejakej "radobypodnikatel", kterej žadoní o nejakou zakazku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky napíšu YPOvi, ono to stojí cca 24 tis, to jsou jedný hodinky - stejně jich mám hodně a neunosím je a tohle je investice co se vrátí a já řídím děsně rád - je to taková meditace pro mě, duševní očista, připadám si za volantem tak trochu jako v jiném časoprostoru :-)

 

Mě fakt o ranec peněz nejde a o kariéru už vůbec ne. Realizuji se jinde, mimo práci dělám co mě baví, hraní s kapelou a mám spoustu koníčků... abych byl od nevidím do nevidím v práci, co ztoho? Hodinky už mám, dovolenou stejně nejradši v tuzemsku na chatě, jsem vděčný za každou minutu co můžu strávit se synem někde na výletě atp.

 

Mám pár kámošů co dělali manažery v Praze za balík, vykašalali se na to, teď dělají ve Spolaně za dvacet, ale jsou ve tři doma a užívaj rodinu. Ta spokojenost z nich jen září. 

 

Samozřejmě chápu lidi co jim to v korporátu vyhovuje a neodsuzuji je, protože stále jsem jeden z nich :-) 

 

Na autobusu MHD ano. Tam si vyděláš i 25+. Ale chce to "D". Teď tu psal YPO, že jezdí, myslím, že bude vědět více, ale jezdí co jsem pochopil na tom malém Urbinu. Na velkém se dá, ale jsi dost často v práci. 

 

Jinak k tomu co píšeš - to je přesně to, co jsem se snažil napsat nad Tebou. Prodával jsem 6 let luxusní nová auta a už mě to nějak naplnilo. Tak posléze jsem se trhnul a dnes dělám co mě baví ... udělal jsem si komplet papíry na C+E+profesák (což je mimochodem docela velká investice), dělám v obchodu, jezdím (pro zábavu) s kamionem, jako záložka, kde mj. vypínám a užívám si to. Ano otáčím se, ale nefňukám, jak musím "plnit plány" a že dělám někomu "ficku" - mám kamaráda v jedné nejmenované bance a co z toho, že vydělává ranec, když rodinu skoro nevidí. A aby mě někdo yebal za zády, na to se můžu ... no nic, takže určitě doporučuji, chce to najít odvahu se "trhnout", ale i na MHD BUS si vyděláš a ještě máš benefity. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vintage: já Tě nechci děsit a nevím, jak je to dnes, ale já jsem dával jen 25 nebo 28 s DPH za profesák, samostatná skupina na Déčko stála tuším kolem 18? Fakt nevím, nepamatuji si to a musíš se podívat. Tady si nejsem jistý. Ale jednu věc si rozmysli - vozit lidi taky asi nebude žádný relax :D , to zase člověk musí být totál splachovací :D. No a času bude méně, protože, abys vydělal musíš jezdit a točit fůry. Ještě mě tak napadlo - autobusáka tady dělá člen JKsro a je tam spokojený co jsem s ním mluvil. 

 

Siwi - zrovna v obchodech s hodinkami bych to rád viděl naopak - tedy spíš prodavačky, bohužel máš pravdu :( .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sphinxx:

pokud ty lidi nebudou po mě chtít analýzy, informace a timesheety tak na ně s***, jedním uchem tam druhým zpět :-) Ale nemusí to být nutně bus, nějaký malý náklaďák by byl taky OK. 

 

Na ten profesák jsem zapomněl, to je asi další nemalá investice, ale každá sranda něco stojí. Budu si muset o tom něco naštudovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teď si představ ten masakr a vír v peněžence, kdyby tam byly prodavačky. Naštěstí těch zas tolik není, já znám asi tři a pak do těch obchodů raději moc nechodím :) bývá to drahé.

To máš pravdu. Podavačky mi už ušetřily spoustu peněz. Zato u prodavačů v ChronoShopu jsem před lety koupil hodinky, ačkoliv jsem to ten den neměl v plánu :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delam v korporaci, mam anglicky nazvanou pozici a jsem spokojenej. A taky me to bavi a nechci na vesnici za 12 hrubýho a žít v přírodě. Jo a taky dělám v open spacu a mluvim korporátním jazykem a mam firemní benefity a stravenky a neprijde mi to trapný. A nejsem v praci furt a mám i čas na Chronomag. Proste tak to je a kazdej to ma jinak :-)

Mimochodem není den, kdy by nepsal nejakej "radobypodnikatel", kterej žadoní o nejakou zakazku :-)

+1 - jak jsem psal, baví mě to. Rádobypodnikatelé mi nepíšou, jsem zahrabanej pěkně "vzadu", bez kontaktu s klienty a je mi fajn. V té předchozí korporaci mě to 3 roky bavilo, pak to pár velkých zvířat na centrále pokazilo, rok jsem to zkoušel řešit a když mě nikdo neposlouchal, šel jsem jinam. Teď dělám v jiné korporaci, podobnou "zbytečnost" jako dřív, je to složitější po technické stránce (takže zajímavé a leccos nového se naučím), ale na objem toho není tolik, prostředí je úžasný, kolegové slušní, a pokud jde o pracovní dobu od nevidím do nevidím, tak do kanclu přicházím mezi 9:30 až 10:15, odcházím mezi 16:00 až 17:30, jednou za týden je videokonference do 19:00, jinak můžu taky celý den dělat z domu, aniž bych o to musel nějak složitě žádat (domluvím se s šéfem stylem "máš pro mě na zítřek nějakou prekérku, že bych jinak nepřišel?") a telekonferenci můžu vyřídit přes mobil během vyjížďky s kočárkem v parku... Přiznávám, že kdybych si na to, co dělám teď, udělal živnost a korporacím to fakturoval, patrně bych vydělával o dost víc, ale zase bych si musel shánět zakázky, networkovat (aka "otevírat si dveře", aby zdroj příjmů nevyschl), vést účto a všechnu tu byrokracii okolo, sám si řešit IT záležitosti a tak, a na to prostě nemám koule. Takhle mám každý měsíc svůj paušál, ze kterého s rodinou vyjdeme, a když udělám něco málo navíc, přistanou mi za to po pár měsících i nějaké odměny...

 

O ježdění s kamionem, potažmo busem jsem se předloni taky zajímal, a celkové náklady mi vyšly na nějakých 120 tisíc: 30k - 40k ŘP sk. C+E / D + 80k profesák. Plus doporučuju pobavit se s chlapama, co jezdí, třeba jenom blbou linku Praha - Liberec u Eurolines, nedej bože s kamioňáky, co lítají na otočku ČR - Španělsko nebo zavážejí JIT montážní linky do Německa a do Maďarska a člověku začne být jasné, proč šéf Česmadu furt brečí, že v ČR nejsou řidiči, resp. že to za ty krásný peníze nikdo nechce dělat... za mě zlatej korporátní žargon. Ale nikomu to necpu.

 

A už mlčím a jdu vytvářet další zbytečné barevné tabulky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se u mě občas uchází někdo o práci s korporátu, tak se vždycky usmívám nad tím jejich slovníkem a jejich business plánem, který mluví o tom, že první rok to budou tlačit do zákazníků a druhý rok by se to mohlo někde prodat. Sumasumárum, za náklady 2,5 mil. za 2 roky máte nějakou vyhlídku, že se něco možná, snad uskuteční :D Korporát jim to možná (dokonce velmi pravděpodobně) bude baštit, já tedy ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sphinxx:

pokud ty lidi nebudou po mě chtít analýzy, informace a timesheety tak na ně s***, jedním uchem tam druhým zpět :-) Ale nemusí to být nutně bus, nějaký malý náklaďák by byl taky OK. 

 

Na ten profesák jsem zapomněl, to je asi další nemalá investice, ale každá sranda něco stojí. Budu si muset o tom něco naštudovat. 

Jestli Ti můžu poradit, jdi spíš do toho dop. podniku, jestli Tě baví kroužit volantem a nevadí Ti pražská doprava. Teď zrovna mají nějakou nabírací vlnu :D . Myslím si, podle toho, co vidím u sebe a slyším z doslechu z malých aut "náklaďáků C", tak na náklaďáku se Ti akorát zhnusí a nebudeš doma vůbec, abys vydělal. Já už jsem to tady psal, jezdím s kamionem mezi depy a to převážně večer nebo v noci, takže mě nějaká doprava netrápí, ale kluci, co to jezdí přes den, tak už jsou frustrovaní z toho, že prakticky pořád někde stojí. A dohadování se s debilním skladníkem/security při vykládce/nakládce to jest také kapitola sama pro sebe :D . Takže pokud Ti nevadí kroužení po Práglu s autobusem, jdi k DPP.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc pane, je to víc než jsem čekal, ale není to tak strašný aby to odradilo. Teď budu chvíli vyzvídat lidi z oboru :-)

 

 

vintage: Tak jsem to zjistil a pokud máš skupinu "B", jako že asi ano, tak z této skupiny stojí rozšíření na D (autobus) + profesák (140 hodin) 39.500,-Kč. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není zač, hlavně se v klidu rozhodni, ale mysli na to, že na "C" to u nás není žádná sláva, kdy už tak C+E, ale to jsi doma pět dní v měsíci, když nemáš jinou práci. Takže "D" to asi jistí :D .Hodně zdaru!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se u mě občas uchází někdo o práci s korporátu, tak se vždycky usmívám nad tím jejich slovníkem a jejich business plánem, který mluví o tom, že první rok to budou tlačit do zákazníků a druhý rok by se to mohlo někde prodat. Sumasumárum, za náklady 2,5 mil. za 2 roky máte nějakou vyhlídku, že se něco možná, snad uskuteční :D Korporát jim to možná (dokonce velmi pravděpodobně) bude baštit, já tedy ne.

Možná se prostě jenom o práci u vás ti schopnější korporátníci nezajímají...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky napíšu YPOvi

vzhledem k tomu, že sem dostal od sibiře banán na štrnáct dní bez jasného zdůvodnění (měl bys to líp vychytat (definovat problém  - ať vím kde sem udělal chybu) wole - zřejmě to byla kombinace za toho malýho, tlustýho, zrzavýho burana co si libuje v úchylný zábavě v kombinaci s krtenkem, kterýmu chybí v niku jedno e) .... no nic stalo se .... klidně to prodluž na sto let .... skutečných webů o hodinkách je miliarda a na chronomagu svět fakt nestojí

 

 

nicméně mi přišlo pár SZ ke kterým se jářku nemůžu dostat .... což je vlastně taky asi jedno .... nicméně k věci, alá vintáž (dotaz x SZ kterou jsem nečetl)

 

vod roku 92 do 09 sem pracoval pro dvě nadnárodní firmy na různých úrovních, ale nikdy sem nebyl bohužel majitel, takže mi neustále někdo strkal prst do prd*ele .... v rámci požitků a klapek na vočích jsem to vydržel, ale zpětně bych se na to už vysral ..... loni jsem skončil i s OSVČ činností a vzhledem k tomu, že už jsem "starej" čůrák, "tak o práci nezavadíš" nep pro HR seš už dinosaurus

 

.... původní myšlenka byla, že zůstanu doma s čerstvým miminem, neb manželka vydělává ranec aby nás všecky vobstarala .... ale to mě neba .....

 

takgže konečně kauza autobus .. splnění dětskýho snu .... aneb DPP platí ze všech bus šeditérů nejlíp .... 

 

.musíš mít to správný řidičský oprávnění, který se dá obejít alá: http://dpp.jobs.cz/pd/1024696649

 

pak

 

.jízda s komisařem od dpp (jestli na skutečně máš)

.psychotesty (psychotesty od třetích stran nefungují = musíš projít těmi od DPP)

.lékář (asi to nejhorší)

 

pokud přes toto prolezeš (už jsi zaměstnanec) =

 

. kurz (cca 8dní) zakončený třemi zkouškami (když je neuděláš tak jdeš)

.zácvik 3 a více dní se starším řidičem který tě hodnotí

. noa pokud tímdle vším projdeš, tak tě ještě čeká ta zkušební doba ..... no 

 

skutečnost

 

.pracuješ standardní (týdenní) měsíční hodiny a více (vše full řádně zaplaceno v termínu)

.počítej s tím, že budeš vstávat ve 2am nebo budeš chodit domů ve 2am (dá se zvyknout)

.počítej s tím, že budeš jezdit od malýho busu až po ten osumnáctimetrovej ( máš na to oprávnění a nikoho nezajímá jak se momentálně cejtíš)

 

* benefit

nikdo ti nestrká prst do zadku a v zásadě si tě vůbec nikdo nevšímá = odjezdíš si svoje a pokud nechodíš do práce nalitej (nemáš vobden sračku, protože si nalitej) a projdeš každej rok přes doktora, tak tam dožiješ důchodu s minimální mzdou 25t netto na ruku (není to mnoho, ale pro někoho co všechno už má je do slušný kapesný)

 

to je asi všechno z mejch vobou nicků ... 

 

mějte se tu výborně vohnouti .... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...