Přejít na obsah

Pradědečkova trofej z Mariáše-Monard Geneve 15 rubis


Sova

Doporučené příspěvky

Dobrý den, předně chci říct že jsem v podstatě laik, chci se zeptat jestli by byl zájem o tyto hodinky, případně jakou mají cenu

 

Zřejmě jsou zlaté a je na nich napsáno:

 

Remontoir

 

No 2489

 

ANGRE

 

Ligne Droite

 

15 rubis

 

Monard Geneve

 

A ted k smutné části věci :crying_anim02: Kdyby byly hodinky v 1A stavu (což byly) myslím že by se o ně lidé poprali a cena by byla velmi vysoko...

 

Nicméně K hodinkám se nedbalostí mých rodičů dostal můj bratr a celé tohle rendezvous dopadlo tak, že švýcary jsou na jednom místě trochu potlučené, a co je nejhorší, rozbil ciferník, ba dokonce ciferník ani jeho kousky nenávratně zmizely...

 

Chci se zeptat, jaká škoda se asi před 20 lety udála (osobně tuším, že velká)

 

 

Díky za reakce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez fotky je asi dost zbytečné se bavit... pokud se jedná o tyhle značky tak lze pěkné kousky pořídit za cca 1000,- velmi pěkné za 1500,- pokud mají prasklý ciferníka pomačkané pouzdro tak nelze čekat víc než řádově stokoruny, max asi cca 400-500,- ale je to jen spekulace. Pošli fotky.

Upraveno uživatelem koblih69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez fotky je asi dost zbytečné se bavit... pokud se jedná o tyhle značky tak lze pěkné kousky pořídit za cca 1000,- velmi pěkné za 1500,- pokud mají prasklý ciferníka pomačkané pouzdro tak nelze čekat víc než řádově stokoruny, max asi cca 400-500,- ale je to jen spekulace. Pošli fotky.

Počkej ale ty hodinky jsou podle mně zlaté!

 

http://www.goldbergcoins.net/catalogarchiv...0624/031794.htm

 

Je o něco takového...

 

Skočím je vyfotit...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO
Dobrý den, předně chci říct že jsem v podstatě laik, chci se zeptat jestli by byl zájem o tyto hodinky, případně jakou mají cenu

 

Zřejmě jsou zlaté a je na nich napsáno:

 

Remontoir

 

No 2489

 

ANGRE