Přejít na obsah

Black Friday po cesku, 12%


beeman

Doporučené příspěvky

Já třeba s mall.cz neměl problém,dokud jsem nezakoupil pračku,kterou jsem musel hned po rozbalení reklamovat.Je mi jasný,že Ace84 už teď lituje,že se takhle odkopal,ale jestli potkáš na Vánočním vecirku paní/ slečnu Bochníčkovou z oddeleni reklamací,kup jí prosim tě nějaký děsný bolehlav (Jelzin atd.), ať je jí druhý den aspoň trochu blbě. Tak jako ona mi hnul žlučí jen Zeman s Ovčáčkem dohromady. Piti ti pak samozrejme proplatim,myslim to vazne,dik moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 120
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Presne z takovych duvodu kupuju pracky, lednicky, vysavace a dalsi zbozi nezanedbatelne ceny, velikosti a hmotnosti v kamennym obchode. Mam v Brne oblibeny elektro, normalni malej obchod. Uz jsem u nich nakoupil mnohokrat a mam jistotu, ze kdyz se vyskytne problem, jeho reseni bude nepomerne snazsi, nez kdybych kupoval v anonymnim megaeshopu s vidinou usetreny tisicikoruny. Oni uz me taky znaji a neverim, ze by se na me kdy pokusili hrat levou. To jim za zmarenej budouci kseft nestoji.

Upraveno uživatelem skalis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze statistik je vidět, že zákazníci jsou rok od roku línější a objemy zboží nakoupeného po netu "až pod nos" prudce rostou. Já docela umím pochopit, že s tak rostoucím množstvím objednávek poroste i chybovost (procento možná zůstane stejné, ale na množství je to daleko víc) a stejně tak se to musí projevit i u přepravců. Nevím co by lidi ještě chtěli. Tak si pro to dojeďte sami.

Stejně tak ceny - jak píše třeba Skalis - cena je taková, chceš - nechceš, nikdo nikoho nenutí kupovat. Jenže slovo akce udělá lidem tmu v hlavě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem taky jeden z těch neuspokojitelných. Po přibližně 3 podobných excesech jako popisuje Radek jsem se úspěšně na mall taky vykašlal...

 

Největší fuck up byl v prosinci 2014 s objednávkou televize

  • 7.12 objednal TV jako dárek s plánovaným předáním někde v polovině (aby babička stihla mít TV před svátkama), takže dost dopředu. Na stránkách kecy o tom, jak doručíme s garancí odeslání do druhého pracovního dne nebo 500,- cashback
  • 8.12 mail, že zboží bylo expedováno, tak jsem se těšil a pak doprava týden nikde, tak zjišťuju, co se jako děje a 17.10 zjistím, že objednávka je v systému stornována, aniž by mi někdo zavolal nebo poslal aspoň posranej mail - prostě zákazníku naser si. Dopravce mi sdělil, že doprava objednána byla, ale zboží nikdy nedostal k přepravě
  • 17.12 následoval můj nasraný telefon na reklamace , kde mě cca to stejné přiznala operátorka do telefonu, že jako to zboží nějak neodešlo a asi problém ve skladu etc, že si mám TV objednat znova a poslat popis situace do mailu a že to budou řešit, slevy cashbacky, .... TV se sice už dodat podařilo (20.12), ale na samotnou stížnost nikdo nidky nereagoval. Na moji urgenci po novém roce mi jiná kočka odpověděla, že vidí, že ta druhá objednávka byla dodaná a ta první prý vrácena z důvodu poškození zboží a že neví, co po ní tedy chci (popis měla v přeposlaném mailu), tak jsem se na to raději vykvákl.

Podotýkám, že tohle můžu doložit mailovou komunikací.

 

To jak nepřeceňujete zboží kvůli "slevě až" v akci se na mě nezlob, ale věřit nemůžu vzhldem k tomu, že to tu zažil asi každej a případně bych tedy čekal vysvětlení, že u té zmiňované vrtačky v odkazu to tak nebylo a ten report kecá...

 

 

Jinak souhlas se Skalisem, důležitá je cena a ne výše slevy, bohužel to je pro spoustu lidí, co si neumí ověřit skutečnost (např moji rodiče), docela velkej argument a to prodejci moc dobře ví. Krmí lidem hlavy o čistkách skladů a slevách, přitom realita je jiná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne z takovych duvodu kupuju pracky, lednicky, vysavace a dalsi zbozi nezanedbatelne ceny, velikosti a hmotnosti v kamennym obchode. Mam v Brne oblibeny elektro, normalni malej obchod. Uz jsem u nich nakoupil mnohokrat a mam jistotu, ze kdyz se vyskytne problem, jeho reseni bude nepomerne snazsi, nez kdybych kupoval v anonymnim megaeshopu s vidinou usetreny tisicikoruny. Oni uz me taky znaji a neverim, ze by se na me kdy pokusili hrat levou. To jim za zmarenej budouci kseft nestoji.

 

Bohužel já si kolikrát vyberu něco, co v tom lokálním elektru nemají a z pravidla navíc nemám čas se tam dostat v jejich otvírací dobu :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze statistik je vidět, že zákazníci jsou rok od roku línější a objemy zboží nakoupeného po netu "až pod nos" prudce rostou. Já docela umím pochopit, že s tak rostoucím množstvím objednávek poroste i chybovost (procento možná zůstane stejné, ale na množství je to daleko víc) a stejně tak se to musí projevit i u přepravců. Nevím co by lidi ještě chtěli. Tak si pro to dojeďte sami.

Stejně tak ceny - jak píše třeba Skalis - cena je taková, chceš - nechceš, nikdo nikoho nenutí kupovat. Jenže slovo akce udělá lidem tmu v hlavě.

Tak já nechci pouze hanit eshopy, nekalé praktiky jsou na denním pořádku i mezi kamennými obchody. Před chvilkou jsem koukal v OK Elektro na nějakou pračku zlevněnou z dvacetidvou na dvanáct tisíc, obrovská neonová cedule. Na heurece nejdražší obchod ji má za třináct, ale prodává se i za osm tisíc. Dobře, my řekneme, to jsou ale šmejdi a jdeš pryč, ale přijde důchodce a nadšený tam nechá celý důchod za podpory prodavače jak koupil dobře. To mě prostě štve, tyhle praktiky proti kterým je už třeba něco dělat a nevěřím v žádné chyby v systému :-) Jinak Mall jsem měl vcelku rád a ještě tam mám myslím vip profil, ale už už to občas předhánějí, nakupuji tam zřídka. Určitě je ovšem neřadím mezi ty nejhorší, jsou daleko větší střelci. Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neuspokojitelných bude spousta. Shoří pračka, v baráku dvě malé děti - taťkové budou mít představu, co je to za průšvih. Mall skladem. Další email byl "díky za platbu". Další už jenom "změna termínu doručení na základě změny skladové dostupnosti zboží". Hezká suchá formulace.

 

O pár let později jsem zkusil koupit ledničku. Místo zboží jsem dostal po nějakém tom týdnu přednášku na téma "víte, my si tady instalujeme SAP, to se stává" a slevový kupón. Koupil jsem jinde.

 

Uplynulo dalších pár let, člověk skoro zapomene. Než ho dorazí mail na téma:  "no tak jsme na serveru nešifrovali hesla, to se může stát, ne?".  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já nechci pouze hanit eshopy, nekalé praktiky jsou na denním pořádku i mezi kamennými obchody. Před chvilkou jsem koukal v OK Elektro na nějakou pračku zlevněnou z dvacetidvou na dvanáct tisíc, obrovská neonová cedule. Na heurece nejdražší obchod ji má za třináct, ale prodává se i za osm tisíc. Dobře, my řekneme, to jsou ale šmejdi a jdeš pryč, ale přijde důchodce a nadšený tam nechá celý důchod za podpory prodavače jak koupil dobře. To mě prostě štve, tyhle praktiky proti kterým je už třeba něco dělat a nevěřím v žádné chyby v systému :-) Jinak Mall jsem měl vcelku rád a ještě tam mám myslím vip profil, ale už už to občas předhánějí, nakupuji tam zřídka. Určitě je ovšem neřadím mezi ty nejhorší, jsou daleko větší střelci.

Nekalé praktiky? Jaké? A co bys s tím chtěl dělat? Jako že každý obchod je povinen prodávat za ceny jako všichni ostatní? Nebo pro důchodce nejdřív udělat cenové srovnání s internetovými obchody? To mi připomíná Gustu, který si sám dal něco do košíku a pak si na to chtěl stěžovat. Pro mě je tohle už trochu na hranici nesvéprávnosti. Aneb opět souhlas se Skalisem - bláboly o slevě nic neznamenají, platná je jen cena a já se svobodně rozhoduju jestli na ni přistoupím, nebo ne. A pokud u tohohle někdo potřebuje vést za ručičku, tak je to jeho problém a ať nechodí nakupovat.

 

A nebo jinak - co když tu pračku v tom obchodě ráno vystaví za 22 a druhý den to změní a sleví z 22 na 12?

Pořád nekalá paktika? Nebo je jen jejich věc za kolik co prodávají?

A jak vlastně víš, že ji opravdu neměli původně za těch 22?

A za 8 na netu taky klidně může být jen vějička k nalákání. Objednáš a přijde ti automatická odpověď litujeme, vyprodáno, ale máme tu pro vás tuhle, lepší :)

Upraveno uživatelem Karlos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud uvadeji, ze sleva je xx%, pricemz lzou jak v uvedene "puvodni" cene, tak potom i v samotnych procentech, tak je to svinarna a zaslouzili by povesit za koule :-)

nekala praktika je jeste mirny vyraz pro takove praktiky

resil jsem to parkrat s babickou (budiz ji zeme lehka), takovy lidi proste jinym veri a nejsou podeziravy a necekaji podraz, vidi megaslevu, veri, koupi. tezko se jim to pak vysvetluje

 

Nekalé praktiky? Jaké? A co bys s tím chtěl dělat? Jako že každý obchod je povinen prodávat za ceny jako všichni ostatní? Nebo pro důchodce nejdřív udělat cenové srovnání s internetovými obchody? To mi připomíná Gustu, který si sám dal něco do košíku a pak si na to chtěl stěžovat. Pro mě je tohle už trochu na hranici nesvéprávnosti. Aneb opět souhlas se Skalisem - bláboly o slevě nic neznamenají, platná je jen cena a já se svobodně rozhoduju jestli na ni přistoupím, nebo ne. A pokud u tohohle někdo potřebuje vést za ručičku, tak je to jeho problém a ať nechodí nakupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) takže o cenu vůbec nejde.

 

Je to sice drahé a ani to nepotřebuju, ale je to ve slevě, tak to musím koupit :)

Už chápu, že takovým lidem nelze nic vysvětlovat.

 

A se šmejdy to srovnávat nejde, rozdíl je zásadní - tihle lidé sami lezou do prodejen, aby něco koupili.

Upraveno uživatelem Karlos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

Vlastní spedice není řešení. Problém PPL je ten, že si ukrojila příliš velký krajíc zakázek, který teď není schopna skoro měsíc před Vánoci zvládnout. Pokud tady někdo psal, že je jednoduché očerňovat dopravce, tak já říkám, že pokud vlastní logistika funguje až do doby předání zboží PPLku a pak to jde do .....e, tak co na to říct?

co se týká vlastní spedice, tak si myslím totéž

 

co se týká vlastní funkční logistiky a následných procesů, které nefungují si myslím také totéž .... já bych z toho jako obchodník tvořící si dobré jméno a povědomí měl inkfarkt, protože to hází špatné světlo v první řadě na obchodníka, který za neschopnost přepravce nemůže, ale JÁ jako zákazník jsem si objednal u obchodníka a problémy s přepravou mě nezajímají = to si řešte spolu, že jo ? 

 

no a co s tím ? .... změnit dopravce ? ..... existuje vůbec nějaký špeditér, který funguje na 100% ? ...... já si myslím, že ne a pokud ano, tak by cena dopravy zřejmě vzrostla a zákazník by to neakceptoval (koneckonců by se doprava dala promítnout potichu do ceny výrobku,nebo někam jinam)

 

otázka je proč tedy u nás (myšleno obecně) ta doprava nefunguje? 

 

a na to by měl zajímal názor kohokoli kdo půjde okolo .... schválně jestli se někdo trefí do názoru mého, který si zatím nechám pod pokličkou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekalé praktiky? Jaké? A co bys s tím chtěl dělat? Jako že každý obchod je povinen prodávat za ceny jako všichni ostatní? Nebo pro důchodce nejdřív udělat cenové srovnání s internetovými obchody? To mi připomíná Gustu, který si sám dal něco do košíku a pak si na to chtěl stěžovat. Pro mě je tohle už trochu na hranici nesvéprávnosti. Aneb opět souhlas se Skalisem - bláboly o slevě nic neznamenají, platná je jen cena a já se svobodně rozhoduju jestli na ni přistoupím, nebo ne. A pokud u tohohle někdo potřebuje vést za ručičku, tak je to jeho problém a ať nechodí nakupovat.

 

A nebo jinak - co když tu pračku v tom obchodě ráno vystaví za 22 a druhý den to změní a sleví z 22 na 12?

Pořád nekalá paktika? Nebo je jen jejich věc za kolik co prodávají?

A jak vlastně víš, že ji opravdu neměli původně za těch 22?

A za 8 na netu taky klidně může být jen vějička k nalákání. Objednáš a přijde ti automatická odpověď litujeme, vyprodáno, ale máme tu pro vás tuhle, lepší :)

 

Takže když někdo lže o tom jaký je skutečný vývoj/pohyb ceny zlevněné věci, je to ok?

Tak pak je to to samé jako když na parkovišti koupíš od pravého itala mosazný prstýnek ze 14k zlata.

Vše je ok nikdo tě nenutil to kupovat a ty se svobodně rozhoduješ jestli na to přistoupíš, nebo ne, že jo ;)

Upraveno uživatelem Sergej Vasilijev
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluky znám, je to spíš ukázka, jak se dá využít jejich produkt .) 

 

 

Tato cenová strategie se využívá celý rok(týdenní akce, víkendové akce, regionální akce apod.), občas je umocněna hypem (vánoce, velikonoce, BF, valentýn apod.) .  Moc čechů si zboží co není v akci nekoupí..., jsme hold akcema "zdegenerovaní", "chudí" a "šetřivý" . 

 

Pokud nevíš nákupku a nemáš informaci od catmana, za jakých podmínek jí docílil, tak vlastně nezjistíš zda jde o reálnou akční cenu, nebo jen "akční cenu"

Upraveno uživatelem j3ykobim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...