Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

První dojmy jsou skvělé. Mašina jede jako z praku, a když je potřeba, chová se i klidně. Vzhledem k podmínkám jsem vyzkoušel jízdní režimy voda, silnice, terén. Voda: skvěle organizovaná nuda, musel bys být hodně velkej kretén, aby sis rozbil hubu. Silnice: hm, zajímavé. Ve 130 na 6, stačí trochu zabrat, a 4300 ot se změní na 6000. Mašina Tě zatlačí, a naráz tam máš 180. Na předjíždění na dálnici, když se ti nechce brzdit a čekat, ale chceš to tam poslat, zkrátka ideál. Terén: mašina se poctivě snaží to vše přečíst, odřadit a vyrovnat. Docela jí to jde. Ale i tady vítězí fyzika. Takže bez drapáků na navlhlé louce proti kopci jsem přemýšlel, jestli mne zadek předběhne zprava, nebo zleva. V terénu se skvěle řídí nohama. konec konců i na silnici. V rámci simulované rozcvičky jsem si párkrát ve stoje pustil řidítka, a nebyl problém, ani nejistota. ...... Atd, samá chvála. Těch recenzí je hafo.

Co za mne rozhodně měnit:

1. Stojánek - málo vyčnívá, moc prudký úhel při nakopnutí, špatně se skládá k zemi. Na piču, do roka a do dne je tady kit.

2. Plégo - Klepe se víc, než číňan za 20 dolarů na Elektře.

3. Páka řazení - příliš malá, jde málo do strany, cenťák navíc by to sneslo a ještě pořád by nezavazela.

Co asi změním:

1. Doplním Head Shields

2. Zdrsním (lepení) nádrž na ovládání stehny.

3. Doplním ochranu světla a chladiče. Ale nějakou custom, ne ten řídkej plastovej bazmek co nabízí HD.

4. Doplním spodní bodovky na díry v noci.

5. Jasně že kufry. Jen bočáky. HD má dodání v listopadu. ... hm, tak to zkusím jinde.

Co už nikdy:

1. Jízda s batůžkem. Má drahá žena je sice vzornej pasažér, ale z: Springer, Electra, Trike, Pan Am, je Pan Am s batůžkem suveréně nejvíc na houby.

 

Upozornění: tenhle letmý nástřel je psán po pouhých 600 km v režimu zajíždění. A také: já mám max výbavu, co šla v paketech koupit, takže některé věci neřeším, protože tam už jsou.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se na HD Pan Am projel před 14 dny a raději jsem nic nepsal, abych nedostal od Berta ban... :D Podotýkám, že jsem jel na HD poprvé a nejsem žádnej zkušenej motorkář, proto jsem své "postřehy" raději nepostoval. Najel jsem minimum, bylo to jen na odzkoušení, navíc to byla základní verze na půjčování. Vzhledově se mi líbí moc. Ale některé věci mne zaskočily - policajt (nejdřív jsem měl strach, že HD padne), plexi (chrastilo už při malé rychlosti), ovladač blinkrů (v rukavici se špatně nahmatává), na enduro nekrytý velký chladič s baterií, nechráněná sahara a spousta drátů. No a jako velká lama jsem u HD čekal spíše "hlubší zvukový projev" a menší "ohřev" od motoru. A zasmál jsem se při snižování sedačky pro prcky...

Ale i přes některé výhrady je to super stroj, Bertovi gratulace!

HD1.jpg

HD2.jpg

HD3.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 7. 2021 v 12:35, Wanderer napsal:

Kamarád chtěl Enfielda taky kupovat. Vybral peníze,  připojil vlek a vyrazil. Když viděl stroj z blízka, tak se zase otočil a jel domů. Údajně žádná výjimka. Mizerné chromy, co brzo slezou, mizerné zpracování, svary hrůza. Je to prý o třídu lepší, jak indická Jawa, ale pořád mizérie.

Tak to jen tak na utěšení, něco o hroznech. 😄

ja som to tu minuly rok spominal, ako ma to mizerne spraacovanie prekvapilo. level polska lodenica rok 1932.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono my hovorime o Bullete a ty asi o Interceptore.. ten vyzera celkom k svetu, aj ked podla mna to nestoji za tie peniaze  ale tak kazdy mame na to iny nazor. mne je 50koni malo aj v skutri

ale ked uz sme pri tom, toto je ciganska verzia kabelaze v motorke za 7 tisic eur (toto mas v svetlomete). plastove blatniky na tomto type motorky su podla mna tiez fail. proste lacne vsetko co nie je zvonku vidiet, zistis o par rokov.

image.thumb.png.610e3433a03fb077f4390e7c4f6dd332.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, instant napsal:

tak ono my hovorime o Bullete a ty asi o Interceptore.. ten vyzera celkom k svetu, aj ked podla mna to nestoji za tie peniaze  ale tak kazdy mame na to iny nazor. mne je 50koni malo aj v skutri

ale ked uz sme pri tom, toto je ciganska verzia kabelaze v motorke za 7 tisic eur (toto mas v svetlomete). plastove blatniky na tomto type motorky su podla mna tiez fail. proste lacne vsetko co nie je zvonku vidiet, zistis o par rokov.

image.thumb.png.610e3433a03fb077f4390e7c4f6dd332.png

Mi to příjde na indii jako velmi kvalitni prácička. Kabely obalené bužírkou v konektorech. V jiných strojích to vedou asi vzduchem nebo co. Aspoň si to v budoucnu spravíš sám za pár minut.

Kupo s Interceptorem sem ještě nejel ale uplně mi stačí jak se k němu vyjadřuje Jindra (jednoustopou).

Máš to v záruce a vůbec bych se toho nebál. Naopak oceňuju volbu. Šupni sem pár fotek až ho budeš mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já už to sem kdysi psal... Ale byl jsem jednou v Praze na servise a viděl tam, tuším to byl hymalaian, jak to vytahujou z krabic (asi tři kusy)... Mno .... Všechno bylo tak nějak nakřivo, že to tam na sílu rovnalo (blatníky, světlo a i sedák)... Kvalita svárů ... Mno to i já umí svařovat líp (jakože neumím) a lak na nich taky opryskal... 

Jeden na tom byl teda líp, ale že bych se uvolil za to utratit nějaké peníze... To asi teda ne.

I když, ruku na srdce, montovali mi tam na muj HD výfuky v ceně poloviny toho motocyklu... Tak co taky čekat, že.

Upraveno uživatelem mAra_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bude kus od kusu. Já viděl na nějakým srazu Bulletta v dieselu, pochopitelně jsem se o takovou raritu zajímal. Dovezeno z Německa jako cca tříletá ojetina, další 3 roky už to tenkrát majitel provozoval tady. Na pohled vypadal moc dobře, podle vyjádření majitele absolutně bezproblémovej provoz, cituji "festovní jak barák".

Ono taky aby ne, když do té motorky zamontovali motor z bahenního čerpadla, který musí v Himalájích vydržet daleko horší podmínky 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Som si tak snoril po motorkari.cz a je tam sekcia "porovani modelu"... a podsekcia "Lide nejcasteji porovavaji" mi ponukla sama od seba CB1100 vs KawaW800 vs MG_V7 vs Interceptor ... takze nie som prvy koho to napadlo. (za mna je stale vitazom CB aj cez hmotnost a pocet valcov :D )

Inak to dielenske zpracovanie asi moze trapit viac niekoho, kto to parkuje vonku, alebo jazdi viac v sajrajte(Anglani) U nas (kratka sezona, garaze a ked prsi idem autom) sa to nebude mat sancu az tolko prejavit v zaruke a mozno este ani po 5 rokoch, ale skor az tak po desiatich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bude kus od kusu. Já viděl na nějakým srazu Bulletta v dieselu, pochopitelně jsem se o takovou raritu zajímal. Dovezeno z Německa jako cca tříletá ojetina, další 3 roky už to tenkrát majitel provozoval tady. Na pohled vypadal moc dobře, podle vyjádření majitele absolutně bezproblémovej provoz, cituji "festovní jak barák".
Ono taky aby ne, když do té motorky zamontovali motor z bahenního čerpadla, který musí v Himalájích vydržet daleko horší podmínky
Diesel se vyrabel snad nekdy do 2000 tusim. Mel to na znackach?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Vladar91 napsal:

Diesel se vyrabel snad nekdy do 2000 tusim. Mel to na znackach?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 

Jo, na značkách, bůhví, je možný, že jsem to blbě pochopil a ten předchozí majitel to měl 3 roky. Ale v Německu je podstatně jednodušší přihlásit motorku nebo auto, i když nemá původní papíry. Akorát to stojí víc peněz.

U nás se nesmyslné předpisy řeší třeba systémem vývoz motorky bez papírů do Polska (třeba Těšín), přihlášením v Polsku a dovozem motorky už s papírama zpět k nám. Úplně zbytečná buzerace, díky níž je mimo provoz fůra pěkných veteránů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Foundryman napsal:

Není, EU papíry mají naše ouřady povinnost akceptovat.

U nas to tak celkom nieje. Dokonca aj motorka z GB mala problem, ked este boli v EU. O americkych autach ani nehovorim. Nikoho tu nezaujima, ze uz boli prihlasene v inom state EU. Dokonca US auta, co uz maju SK SPZ, teraz neprechadzaju cez STK koli "eckam" a dochadzaju o papiere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, cali napsal:

 Je take prihlasenie motorky na polskych papieroch velky problem? Vela dneprov sa tak predava, cas od casu ich na bazosi okukujem.

Osobně bych Dněpr nekupoval. Jestli po nečem takovém pošilháváš, tak bych koukal spíš po Uralech, pokud toužíš po OHV. Nebo po spodových motorech, ideálně klasika M-72. Ale těch je stále méně. Dněpr je podle mě z těchhle strojů asi nejhorší volba...

...a jinak počítej, že to bude takřka vždy na kompletní repas nebo aspoň revizi vnitřku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Gombo napsal:

U nas to tak celkom nieje. Dokonca aj motorka z GB mala problem, ked este boli v EU. O americkych autach ani nehovorim. Nikoho tu nezaujima, ze uz boli prihlasene v inom state EU. Dokonca US auta, co uz maju SK SPZ, teraz neprechadzaju cez STK koli "eckam" a dochadzaju o papiere.

Jojo, doklady z USA starší 8 let nepřihlásitelné, nutnost opatření VIN na karoserii... U dokladů ať z USA nebo z EU je třeba nějakým způsobem doložit všechny potřebné hodnoty do TP, jinak se přihlášení nekoná. Třeba takové chuťovky, jako zatížení na nápravu (u motocyklu!), hluk stojíciho a jedoucího vozidla apod., což někteří výrobci třeba nikdy neřešili. V TP je třeba jen pár čísel a tohle nikdo nikde nechtěl, až u nás. A shánějte to u padesát let staréh stroje, byť s platnými EU doklady....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...