Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Dlouho uvažuji o nové motorce. Manželka má Kawu Z900RS Café a je to prima stroj. Jenže pak vždycky sednu na griso, které je objektivně ve všem horší motorka a mám na tlamě rohlík, jako blázen. Takže nic, udělám si servis a hurá do další sezóny! 0bed0efa0b3bd3654df693c1fd9bfb1b.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oživeno po zimě, můžeme vyrazit. Třeba do práce, je skvělé se nestrojit a nemuset si brát helmu.. Nebo na nákup, kufr toho pobere hodně. Klidně i na víkend, zkušenosti s kempingovou výbavou v kufru C1 už mám. A nebo jen tak na výlet - neprší, nefouká, slyšíte ptáčky, co kdo komu říká (" Ty vole, co to bylo...????"), vykružujete si zatáčky, kocháte se krajinou, pustíte si k tomu hudbu .. :-).

IMG_20230519_173347.jpg

IMG_20230520_181701~01~01~01.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Snekofon napsal:

Grisa bych se nevzdával - já ho mám s MT01 na seznamu - jedno nebo druhé - oboje krásné stroje s charakterem.

Na MG jsem nejel, ale MT01 jsem měl v hledáčku taky, vždycky se mi moc líbila, do tý doby, než jsem se svezl... Je to jak oktávka s 1.9 SDI, nuda nuda, šeď šeď. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, (Miloš) napsal:

Na MG jsem nejel, ale MT01 jsem měl v hledáčku taky, vždycky se mi moc líbila, do tý doby, než jsem se svezl... Je to jak oktávka s 1.9 SDI, nuda nuda, šeď šeď. 

Je pravda že jsem na tom nikdy nejel, ani nemám v okolí nikoho od koho bych si to mohl půjčit. Ale na vypuštění páry a řev 4V mám Blade, na turistiku ve dvou bramboru R1150R, na blbnutí kolem komína v zatáčkách Duke 640. A MT01 by měla být takový exot na občasné projetí - sliboval jsem si od 150Nm že to bude tahat s pořádnou dunivou kulisou - sliboval jsem si projev T815 - TOP speed, ani odřené kolena nehledám, na to mám jiné stroje :) ale brambora je uhlazená

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak bylo řečeno, Griso má všechno pohromadě. Jedinečnej vzhled, charisma i jízdní projev s koulema. Kardan-letmák-dráty, kombinace k sežrání. A když se barevně poladí motor, nevíš kam s očima. Nadčasová nezaměnitelná ikona. To se o eMTéčku zdaleka nedá říct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, shewcza napsal:

Já bych do toho bez helmy nevlezl ani za zlatý prase.

 

před 27 minutami, TomTomTom napsal:

Do tohohle bych prostě vůbec nevlezl...

Dá se jezdit i s helmou, ale není to třeba. Rám motocyklu, včetně nástavby, je tuhý svařenec. Motocykl prošel crashtesty a pokud dostal homologaci pro jízdu bez helmy, tak si ji zasloužil. Vypadnout z C1 moc dobře nejde. Je vybaven křížovými bezpečnostními pásy a dalšími prvky, které mají zabránit kontaktu jezdce s vozovkou, pokud on sám nevystrkuje ruce a nohy. Bohužel, vývoj C1 byl tak drahý a podepsal se na jeho ceně, že to byl nakonec neúspěšný koncept. K neúspěchu přispěla i hmotnost cca 180 kg, manipulace na místě a větší citlivost na boční vítr (i když jsem to čekal horší) a turbulence při jízdě za většími vozidly. BMW mělo s C1 velké plány, v mnoha zemích sloužily C1 u policie, hasičů, jako záchranka, kurýři, rozvoz pizzy. Jezdí to parádně a vždy si jízdu moc užívám.

4951923518_e2ee0f6299_b.jpg

BMW-C1-Nomade-2000-01.jpg

BMW-C1-Bond-Street-2000-01.jpg

8190738722_981582ba9d_o.jpg

2upactionweb_5854-1582.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 5. 2023 v 13:16, Ivan Lelák napsal:

 

Dá se jezdit i s helmou, ale není to třeba. Rám motocyklu, včetně nástavby, je tuhý svařenec. Motocykl prošel crashtesty a pokud dostal homologaci pro jízdu bez helmy, tak si ji zasloužil. Vypadnout z C1 moc dobře nejde. Je vybaven křížovými bezpečnostními pásy a dalšími prvky, které mají zabránit kontaktu jezdce s vozovkou, pokud on sám nevystrkuje ruce a nohy. Bohužel, vývoj C1 byl tak drahý a podepsal se na jeho ceně, že to byl nakonec neúspěšný koncept. K neúspěchu přispěla i hmotnost cca 180 kg, manipulace na místě a větší citlivost na boční vítr (i když jsem to čekal horší) a turbulence při jízdě za většími vozidly. BMW mělo s C1 velké plány, v mnoha zemích sloužily C1 u policie, hasičů, jako záchranka, kurýři, rozvoz pizzy. Jezdí to parádně a vždy si jízdu moc užívám.

 

0:07 .. ty končetiny vystrčila figurína schválně

0:19 .. helmu netřeba

 

Já myslim že s helmou z toho musi bejt strasne spatne videt. Jinak to snad kombinuje vsechny nevyhody auta a motorky. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...