Roland Sands Odesláno 13. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2023 Nový projekt Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hirsch Odesláno 16. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2023 Vydařená nedělní projížďka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kairos Odesláno 17. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. května 2023 Planujete nekdo navstevu BMW Days v Berline nebo Garmischi? Jestli bude pocasi, tak bych chtel videt obe akce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yeager Odesláno 22. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2023 Zajímavý zvuk.. tenhle stroj předemnou, včera při cestě na konzert Van Morrisona zaparkoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pebe Odesláno 22. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2023 to je pěkný, našel jsem TADY Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
organic Odesláno 22. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2023 Dneska na pravidelné servisní prohlídce. Hezký to tam maj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 22. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. května 2023 Dlouho uvažuji o nové motorce. Manželka má Kawu Z900RS Café a je to prima stroj. Jenže pak vždycky sednu na griso, které je objektivně ve všem horší motorka a mám na tlamě rohlík, jako blázen. Takže nic, udělám si servis a hurá do další sezóny! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snekofon Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 Grisa bych se nevzdával - já ho mám s MT01 na seznamu - jedno nebo druhé - oboje krásné stroje s charakterem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 Oživeno po zimě, můžeme vyrazit. Třeba do práce, je skvělé se nestrojit a nemuset si brát helmu.. Nebo na nákup, kufr toho pobere hodně. Klidně i na víkend, zkušenosti s kempingovou výbavou v kufru C1 už mám. A nebo jen tak na výlet - neprší, nefouká, slyšíte ptáčky, co kdo komu říká (" Ty vole, co to bylo...????"), vykružujete si zatáčky, kocháte se krajinou, pustíte si k tomu hudbu .. :-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
(Miloš) Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 před 7 minutami, Snekofon napsal: Grisa bych se nevzdával - já ho mám s MT01 na seznamu - jedno nebo druhé - oboje krásné stroje s charakterem. Na MG jsem nejel, ale MT01 jsem měl v hledáčku taky, vždycky se mi moc líbila, do tý doby, než jsem se svezl... Je to jak oktávka s 1.9 SDI, nuda nuda, šeď šeď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snekofon Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 před 2 minutami, (Miloš) napsal: Na MG jsem nejel, ale MT01 jsem měl v hledáčku taky, vždycky se mi moc líbila, do tý doby, než jsem se svezl... Je to jak oktávka s 1.9 SDI, nuda nuda, šeď šeď. Je pravda že jsem na tom nikdy nejel, ani nemám v okolí nikoho od koho bych si to mohl půjčit. Ale na vypuštění páry a řev 4V mám Blade, na turistiku ve dvou bramboru R1150R, na blbnutí kolem komína v zatáčkách Duke 640. A MT01 by měla být takový exot na občasné projetí - sliboval jsem si od 150Nm že to bude tahat s pořádnou dunivou kulisou - sliboval jsem si projev T815 - TOP speed, ani odřené kolena nehledám, na to mám jiné stroje ale brambora je uhlazená Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
(Miloš) Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 No já si jí taky představoval jako takovou aspoň trochu zlou motorku pro velký kluky a to to prostě není, byť vypadá pořád parádně. Ale to si musí srovnat každej sám, třeba Ti to sedne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 Jak bylo řečeno, Griso má všechno pohromadě. Jedinečnej vzhled, charisma i jízdní projev s koulema. Kardan-letmák-dráty, kombinace k sežrání. A když se barevně poladí motor, nevíš kam s očima. Nadčasová nezaměnitelná ikona. To se o eMTéčku zdaleka nedá říct. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 Před hodinou, Ivan Lelák napsal: Já bych do toho bez helmy nevlezl ani za zlatý prase. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomTomTom Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 Do tohohle bych prostě vůbec nevlezl... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 23. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2023 před 2 hodinami, shewcza napsal: Já bych do toho bez helmy nevlezl ani za zlatý prase. před 27 minutami, TomTomTom napsal: Do tohohle bych prostě vůbec nevlezl... Dá se jezdit i s helmou, ale není to třeba. Rám motocyklu, včetně nástavby, je tuhý svařenec. Motocykl prošel crashtesty a pokud dostal homologaci pro jízdu bez helmy, tak si ji zasloužil. Vypadnout z C1 moc dobře nejde. Je vybaven křížovými bezpečnostními pásy a dalšími prvky, které mají zabránit kontaktu jezdce s vozovkou, pokud on sám nevystrkuje ruce a nohy. Bohužel, vývoj C1 byl tak drahý a podepsal se na jeho ceně, že to byl nakonec neúspěšný koncept. K neúspěchu přispěla i hmotnost cca 180 kg, manipulace na místě a větší citlivost na boční vítr (i když jsem to čekal horší) a turbulence při jízdě za většími vozidly. BMW mělo s C1 velké plány, v mnoha zemích sloužily C1 u policie, hasičů, jako záchranka, kurýři, rozvoz pizzy. Jezdí to parádně a vždy si jízdu moc užívám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiřina Odesláno 24. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. května 2023 Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zceyee Odesláno 24. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. května 2023 V 23. 5. 2023 v 13:16, Ivan Lelák napsal: Dá se jezdit i s helmou, ale není to třeba. Rám motocyklu, včetně nástavby, je tuhý svařenec. Motocykl prošel crashtesty a pokud dostal homologaci pro jízdu bez helmy, tak si ji zasloužil. Vypadnout z C1 moc dobře nejde. Je vybaven křížovými bezpečnostními pásy a dalšími prvky, které mají zabránit kontaktu jezdce s vozovkou, pokud on sám nevystrkuje ruce a nohy. Bohužel, vývoj C1 byl tak drahý a podepsal se na jeho ceně, že to byl nakonec neúspěšný koncept. K neúspěchu přispěla i hmotnost cca 180 kg, manipulace na místě a větší citlivost na boční vítr (i když jsem to čekal horší) a turbulence při jízdě za většími vozidly. BMW mělo s C1 velké plány, v mnoha zemích sloužily C1 u policie, hasičů, jako záchranka, kurýři, rozvoz pizzy. Jezdí to parádně a vždy si jízdu moc užívám. 0:07 .. ty končetiny vystrčila figurína schválně 0:19 .. helmu netřeba Já myslim že s helmou z toho musi bejt strasne spatne videt. Jinak to snad kombinuje vsechny nevyhody auta a motorky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 28. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. května 2023 Vysocina Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gombo Odesláno 28. května 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. května 2023 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se