Wanderer Odesláno 24. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. března 2014 Na anglickém fóru týpek píše, že si na webu výrobce našel distributora pro jeho zemi, tomu napsal a on mu jich poslal několik zdarma... Pro čechy je ofiko distrubutor tento, tak mu zkus napsat: www.bikerscrown.com Objednáno, díky za info. U nás sice za 150,- + pošta, ale jsem rád, že si budu moct zase sklopit plexi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coolidge Odesláno 23. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2014 po rachote bylo potreba vycistit hlavu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2014 warann - co má Steve na té fotce za hodinky netuším, ale tyhle asi poznáme... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2014 U nás doma už motorkářská sezóna vypukla naplno. Předminulý týden přijelo pár kamarádů (do baráku se jich vešlo nakonec 13!) na Monkey a Gorillách, udělali jsme tedy zajímavou vyjížďku doplněnou o stejně netradiční bavorské skůtry... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2014 No a Velikonoce jsme jeli s přítelkyní Drákulou (má BMW 1150GS) na Slovensko. Na GS jsem letos seděl poprvé, ale 600 km na Šariš bylo na rozježdění příjemných. Navštívili jsme příbuzné, zámek a ZOO Bojnice a nakonec přespali v hotelu Maměnka na Pustevnách, 10 metrů od vyhořelého Libušína. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2014 Tak konečně...letos mi to ale trvalo, už jsem myslel, že se snad při jaru ani nesvezu nebo co:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2014 Vidělo to někdy terén? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2014 Jojo, přes týden super stroj do města a v neděli za město do lesa a do pole. I když přiznávám, že jen rekreačně:-). No a před uložením k zimnímu spánku mám ve zvyku motorky pořádně umejt, abych z nich měl větší radost, když je na jaře vytáhnu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilario De Meo Odesláno 25. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. dubna 2014 Přidávám taky jednu do klubu. Vyjel jsem už před měsícem, ale minulý týden byla pauza, tak teď to musím dohonit :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 25. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. dubna 2014 Přidávám taky jednu do klubu. Vyjel jsem už před měsícem, ale minulý týden byla pauza, tak teď to musím dohonit :-) Nádherná Californie, až na tu opěrku přesně můj styl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 Mám dilemat- CO za pneu na HD Glajdu rozhodně chci bíle bočnice tak mám na výbeř buďto Dunlop(prej origo HD guma) a nebo cenově trochu lepší Avon - něaka zkušenost atd? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 Tak konečně...letos mi to ale trvalo, už jsem myslel, že se snad při jaru ani nesvezu nebo co:-)Neuvažovals o motárdovejch kolech? Do města to nemá chybu. Měl jsem je na TTRu a nemělo to chybu. Do terénu jsem nejezdil, páč to bylo moc těžký. Jo, a Leo Vinci jsem měl taky. Na nejkratší koncovku to dělalo strašnej bordel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 Dneska celej den v sedle. Prima kolona. Když jsme to naštosovali za sebe, takřka samej boxer, moc dobře to vypadalo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 To jsou Dněpry nebo BMW? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 Ani jedno. Jestli jsem dobře počítal, celkem 7 motocyklů, 4x M-72, 2x Zündapp KS 600, 1x DKW 350. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 Aha. Takže všechno němci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 M-72 je sice licenční výroba BMW, k bavoráku má mnohem blíž než Dněpr, ale je to Rus. Tady si dovolím trochu osvěty: Těžký vojenský motocykl se sidecarem M-72 vyráběný v Sovětském svazu od roku 1941. Jednalo se takřka o identickou kopii motocyklu BMW R71 a vlastně licenční výrobu. Prvních 5 kusů bylo zakoupeno společně s kompletní dokumentací při spolupráci s Německem ještě před válkou. První kusy byly vyrobeny v Moskvě v létě 1941 poté byla výroba přerušena, evakuovány stroje a kompletní zařízení do Irbitska a dalších měst. Během války bylo vyrobeno 10 000ks a v průběhu výroby byla konstrukce vylepšována. Výroba tohoto motocyklu pokračovala i po válce až do šedesátých let, později i pro civilní trh. Jedná se o třímístný motocykl, s dvouválcovým motorem o obsahu 750ccm s výkonem 22ks. Pohotovostní hmotnost 350kg, maximální rychlost s přívěsným vozíkem 85km/h. Motocyklu se v RKKA používalo k nejrůznějším přepravním a spojovacím účelům, nejčastěji byl osazen kulometem DP27 nebo bez něj. Několik těchto motocyklů používal i 1. československý armádní sbor v rychlé průzkumné motoskupině. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010013108 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 26. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. dubna 2014 Diky za objasneni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 27. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. dubna 2014 Neuvažovals o motárdovejch kolech? Do města to nemá chybu. Měl jsem je na TTRu a nemělo to chybu. Do terénu jsem nejezdil, páč to bylo moc těžký. Jo, a Leo Vinci jsem měl taky. Na nejkratší koncovku to dělalo strašnej bordel. No právě že občas se do terénu vydám, takže jsem zvolil tyhle velký. Ve městě mě neomezujou, ale motardový v terénu trochu jo. Než jsem tuhle motorku koupil, zkoušel jsem obě varianty a velký kola u mě vyhrály;-). Vejfuk mám normálně s homologační vložkou, ta krátká fakt dělá strašněj bordel. Když někde jedu lesem-polem, nechci budit moc pozornost, takže pěkně potichu. Laďák jsem dával hlavně kvůli tomu, že odpadne "ekologická" přívěra ve svodu, poměrně dost ten motor dusí v nižších otáčkách. A taky kvůli váze, nepamatuju se přesně, ale rozdíl byl myslím 4kg, což je u takový motorky docela dost.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jungle Odesláno 14. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. května 2014 Ahoj, zacinam jezdit na moto, zatim mam konopnici v paradnim stavu, shanim prilbu. Doporucite nejakou?Integralku nejspis nechci, otevrenou taky ne, takze asi odklapeci?Urcite by se mi libila slunecni clona.Nejsem zadnej manekyn, ale nechci aby helma, s ostatnim vybavenim, jako kozena bunda nebo v kombinaci stare motorky, primo nebila do oci cena do 3500??Napr http://www.aspshop.cz/ls2-ff386-ride-matt-black-m/d-97320/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se