Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

No jestli tohle je výsledkem jízdy v šortkách, tak máš velké štěstí. Víc se odřu, když jdu a zakopnu :)

 

Fuj, chtěl jsem najít jeden obrázek na googlu, ale radši jsem to zavřel ...brrrr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tam nandal toho Zarda. Zvuk dobrej, akorát to budu muset zase překopat, dostává se to s ním víc do moderny a takhle to zůstat nemůže. Takže předělám sedlo, ještě víc zkrátím zadní blaťák a místo toho country bordelu jen jednoduchý světlo a malý blinkry na strany. Dopředu řidítka s hrazdou, z broušené oceli a odpovídající zrcátka a jiný blinkry. Práce tak na tři doutníky, vč. závěrečného zevlingu.

post-13313-0-19158600-1434375834_thumb.jpg

post-13313-0-56567500-1434375844_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Zmizík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to, jakej je to relativně futura tvar, tak to vypadá dobře...

Stejně jako ty, jsem chtěl navrhnout zadek okuchat a vyhodit to mega svetlo, dát něco kompaktního + blinkry, jak píšeš..toho sedla je škoda, ta barva je pěkná..Co třeba nejdřív zkusit omotat svody a ty kryty vejfuku hodit do černýho matu, to by nemuselo vypadat zle...?A ty zrcátka třeba jen podvěsit? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli tohle je výsledkem jízdy v šortkách, tak máš velké štěstí. Víc se odřu, když jdu a zakopnu :)

 

Já bych řekl, že to je spíš klasický "razítko" od rozpálenýho výfuku..? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem si objednal novou kokosku na svou čízu... odkaz jenom pro obrázek http://www.ebay.de/itm/Bell-Custom-500-Solid-matte-Black-Flake-Open-Face-Helmet-/331513120388?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item4d2fb8c684 objednal jsem si jí u českýho prodejce tzn. 5 let záruka a homologace pro EU. Na ebay není o moc levnější a z USA nemá homologaci pro EU.

 

Ale teď nevím co k tomu mám pořídit za hledí, vidim to asi na klasiku černou bublinu, možná i chromovou. Co myslíte?

http://www.ebay.com/itm/Ships-Same-Day-Bell-Custom-500-Shield-Visor-Retro-510-520-Bubble-Flip-/261448661496?var=560331360880&hash=item3cdf8df9f8&vxp=mtr

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Já bych řekl, že to je spíš klasický "razítko" od rozpálenýho výfuku..? ;)

Tak tak je to "razitko":) Toto konkretne z akcie /kupim cigo a za 5 min. som doma / z 5 min. je hodina cigo sa kupuje asi v 7 dedinke (vesnici) a to už má výfuk tu správnu teplotu :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FEJK?!?!?!?! Tohle by byla jen hnusná napodobenina, nebýt blbečků a majitelů této dvojice (pracovní název Sodoma a Gomora), kteří na TO nalepili znaky BMW a postavili na zákaz zastavení.

Když jsem to viděl< chtělo se mi zvracet. Pro srovnání dávám i foto originálu.   :helpsmilie:  :helpsmilie:

...tak tady tě musím poopravit. Rozhodně se nejedná o fejk BMW. Tyto skůtry vyrábělo Benelli, s BMW nemají nic společného, střecha je sundavací jako u kabria... Benelli je teď Čínská a obnovili výrobu i těchto skůtrů. Jinak je to původní Benelli ADIVA. Ty znaky BMW si tam ty dva šašci mohli ušetřit.

 

post-38015-0-68849300-1434458166_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiez cumim ze niekto vidi prvykrat Adivu a prepada vasni.. na rozdiel od c1 nebola adiva homologovana na jazdu bez prilby, bol to proste skuter s batohom na skladaciu strechu. Clovek to rozlozil len ked prsalo a nemusel s tou plachetnicou saskovat stale.

Kazdopadne slepa cesta vo vyvoji rovnako ako c1. To zaujimavejsi je ten koncept kapotovaneho elektroskutra s gyroskopom - tomu davam istu sancu. Aj ked by som nerad aby to za mna rozhodovalo pri jazde. Ale asi v buducnosti nebude moc na vyber..

 

edit: LIT motors.. C-1 :)

 

 

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem si objednal novou kokosku na svou čízu... odkaz jenom pro obrázek http://www.ebay.de/itm/Bell-Custom-500-Solid-matte-Black-Flake-Open-Face-Helmet-/331513120388?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item4d2fb8c684 objednal jsem si jí u českýho prodejce tzn. 5 let záruka a homologace pro EU. Na ebay není o moc levnější a z USA nemá homologaci pro EU.

 

Ale teď nevím co k tomu mám pořídit za hledí, vidim to asi na klasiku černou bublinu, možná i chromovou. Co myslíte?

http://www.ebay.com/itm/Ships-Same-Day-Bell-Custom-500-Shield-Visor-Retro-510-520-Bubble-Flip-/261448661496?var=560331360880&hash=item3cdf8df9f8&vxp=mtr

 

Letecké brýle, nejlépe asi Halcyon. Řeším teď to samé, hlavně ty brýle, včetně toho, kde to objednat. Uvítal bych kontakt na prodejce helmy. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KankX - díky, vím, o co jde i že to nemá s C1 nic společného, musí být helma, je to zcela jiná konstrukce atd. V té firmě byl služebně můj tchán a protože ví, že mám C1, vyfotil mi to. Jinak, ono víc výrobců zkoušelo skůtry zastřešit..

"FEJK" jsem použil POUZE kvůli znakům BMW a vím, že to slovo pokulhává, logo tam nedal výrobce, ale majitel a rád bych věřil, že jen z recese. 

 

Pro Instanta - vášni nepropadám, důvodem byla pouze loga BMW, ak jsem zmínil. C1 za slepou uličku nepovažuji, je to zajímavá, progresivní konstrukce, ale zájem veřejnosti nebyl velký. Určitě by nám to místní C1 odborník Cyril vysvětlil lépe, ale C1 byla drahá a těžká, což byl možná důvod nerozšíření, zejména mezi dámy, které na C1 mohly jezdit v sukýnce, lodičkách a beze strachu o účes. Mám dvě C1, s přítelkyní jezdíme na výlety i do práce a je to skvělý stroj. Když jsem projížděl naposledy Mnichovem, potkal jsem 4 C1 a tolik jiných motorek stejného typu jsem nepotkal:-). C1 stále jezdí a jsou využívány. A  nejen soukromníky, ale  i policií, hasiči, zdravotníky, messengery... Cena ojeté C1 je příznivá, s hmotností problém nemám (ani přítelkyně) a proto C1 používám. Žádnou slabinu jsem nenašel, naopak spoustu předností - nefouká, neprší, topí (+ vyhřívané rukojeti i sedlo), větrá, brzdí, výborně svítí, málo žere, je bezpečný - rám, pásy, ABS. A vliv těžiště a bočního větru je menší, než jsem myslel, nijak to neomezuje. Mám v garáži několik dalších motocyklů, ale nikdy bych na nich nejezdil do práce - na C1 ano a velmi rád. A koneckonců, jak je vidět, C1 má následovníky (aspoň pokusy) a samo BMW chce C1 oživit.  

PS: A u nás ve vesnici už je další C1 a denně jezdí 50 km do práce. A v nedalekém Hradci Králové vím minimálně o 3 C1 a to je na "slepou uličku" a počet celkově vyrobených kusů poměrně dost, co říkáte? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Letecké brýle, nejlépe asi Halcyon. Řeším teď to samé, hlavně ty brýle, včetně toho, kde to objednat. Uvítal bych kontakt na prodejce helmy. :-)

No nevim ty sou spíš na dvouplošník a ten já nemám  :) . Ale ještě je omrknu, myslím že jsme je na fotkách k bellce viděl. Já už jsem si objednal černý plexy bublinu a ještě jsem si objednal černej štítek na střídačku kdybych měl krosový choutky ;) . Prodejce je http://www.motovsem.cz/ 

 

edit:  zrovna ten prodejce tam má fotku s těma Halcyonama a není to úplně nejhorší... ty vole neserte mě , zase mám brouka v hlavě  :cheers:

 

 

foto orientační já nebudu mít matovku, ale ty matný třpitky

post-26998-0-33333000-1434529394_thumb.jpg

post-26998-0-44404100-1434529405_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KankX - díky, vím, o co jde i že to nemá s C1 nic společného, musí být helma, je to zcela jiná konstrukce atd. V té firmě byl služebně můj tchán a protože ví, že mám C1, vyfotil mi to. Jinak, ono víc výrobců zkoušelo skůtry zastřešit..

"FEJK" jsem použil POUZE kvůli znakům BMW a vím, že to slovo pokulhává, logo tam ...... A vliv těžiště a bočního větru je menší, než jsem myslel, nijak to neomezuje. Mám v garáži několik dalších motocyklů, ale nikdy bych na nich nejezdil do práce - na C1 ano a velmi rád. A koneckonců, jak je vidět, C1 má následovníky (aspoň pokusy) a samo BMW chce C1 oživit.

PS: A u nás ve vesnici už je další C1 a denně jezdí 50 km do práce. A v nedalekém Hradci Králové vím minimálně o 3 C1 a to je na "slepou uličku" a počet celkově vyrobených kusů poměrně dost, co říkáte?

Mne sa c1 vzdy pacil, aj som ho chcel kupit, ale vzorec kubatura vs hmotnost vs cena proste nefungoval. Ostatne benefity isli mimo mna, zjavne mi neslo o zachovaly uces :). ochrana pred dazdom ma zmysel v nizkych rychlostiach / pri postavani v zapche, a to je u mna vzacny scenar. (Kdesi v Sheffielde bude vytrvaly dazd asi omnoho castejsi).

 

Ako slepu cestu som to myslel hlavne tym ze predbehol dobu a marketingovo jednoducho zlyhal. Plus vsetky nedokonalosti vyplyvajuce z technologie v kombinacii s marketingom ho predurcili ku komercnemu neuspechu. Co je aj dovod preco ho bmw prestal vyrabat. A ze preco ich tolko jazdi dodnes - jednak si tu silenost nejde nevsimnut :) takze ma clovek pocit ze ich je vela, a hlavne to bola draha hracka nato, aby ju clovek len tak zahodil. Je to proste unikatny koncept. Aj u nas na ulici jeden jazdil, uz ho chlapik predal a kupil si nieco vacsie, ale stavim sa, ze ta c1 este jazdi niekde inde.

 

Ja som fanda skutrov, denne na tom jazdim do prace atd, ale s tym znovu uvedenim im teda uprimne drzim palce. Zvlast ak nahodou rozmyslaju o spalovacom motore, zacieleni na nemotorkarov a 5 miestnou cenovkou v eurach, ako maju v poslednej dobe vo zvyku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten stitek je pecka. A helma s ,,bublinou´´ taky. 

Toto je moje ,,svatecni´´ kombo. Ty slunecni brejle jsou taky od Davidy, jsou k nim jeste zluty a bily skla a nozky se daj vyndat a nahradit gumou.

tl

 

post-26281-0-13070900-1434530178_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako nevypadá to špatně ba dokonce i dobře :) teď na to koukám i na googlu na kolik tě tenkrát vyšli ted koukám s poštovným z UK bajvoko 1600. Ty skla to je plast a daj se měnit, případně jestli prodávaj variantu ztmavený nebo jenom čirý ?

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty skla me prijdou jako sklo:) Uplne neco jineho nez plego na integrale, nebo slida na mtx brejlich. Tenkrat to bylo okolo 1200czk??? ( uz je to davno), a u nas je nekdo prodaval tesne pod 3litry. 

Kupoval jsem tady

http://www.openfacehelmets.co.uk/

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Instant - píšeš "...vzorec kubatura vs hmotnost vs cena proste nefungoval." Souhlasím s cenou (kdysi nového), jinak výkon vs.hmotnost funguje dobře, u 125 ccm maximálka kolem 110 km/h, slušné zrychlení. Hmotnost je handicap tam, kde nehraje roli výkon, tj. při manipulaci na místě, C1 jako koloběžku neodtlačíš, je třeba si sednout a odstrkat. Ale máš pravdu, ty nedostatky jsou a spolu s cenou hrály roli u části cílové skupiny zákazníků, kteří tím pádem neocenili přednosti jako je vítr, déšť, helmu a motooblečení. Naštěstí si dnes můžeme užívat právě těch předností vyplývajících z geniální konstrukce C1:

 

post-3283-0-09337600-1434530579_thumb.jpg

post-3283-0-18300700-1434530617_thumb.jpg

post-3283-0-67053500-1434530776_thumb.jpg

post-3283-0-94916000-1434530950_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...