Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Ty skla me prijdou jako sklo:) Uplne neco jineho nez plego na integrale, nebo slida na mtx brejlich. Tenkrat to bylo okolo 1200czk??? ( uz je to davno), a u nas je nekdo prodaval tesne pod 3litry. 

Kupoval jsem tady

http://www.openfacehelmets.co.uk/

tl

Jako čistý sklo bych nechtěl. A nevím jestli je to i bezpečný, ale co jsem teď v rychlosti koukal (sem v práci :whistling: ) tak snad některý by měli být plast jestli jsem to dobře louskal. Jinak ty ceny to mě nepřekvapuje, ale může to bejt právě ty homologoace atd. ale dřív jak nebyl rozšířenej eshopping i ze zahraničí, tak někteří prodejci si taky nevěděli co si říct. Teď mi přišli, že už se trošku probrali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Instant - píšeš "...vzorec kubatura vs hmotnost vs cena proste nefungoval." Souhlasím s cenou (kdysi nového), jinak výkon vs.hmotnost funguje dobře, u 125 ccm maximálka kolem 110 km/h, slušné zrychlení. Hmotnost je handicap tam, kde nehraje roli výkon, tj. při manipulaci na místě, C1 jako koloběžku neodtlačíš, je třeba si sednout a odstrkat. Ale máš pravdu, ty nedostatky jsou a spolu s cenou hrály roli u části cílové skupiny zákazníků, kteří tím pádem neocenili přednosti jako je vítr, déšť, helmu a motooblečení. Naštěstí si dnes můžeme užívat právě těch předností vyplývajících z geniální konstrukce C1:

Ja mam aktualne 120kg v trenkach neoholeny, a to som skoro osem kil zhodil. To je ako standardny talian s frajerkou, alebo pocetna indicka rodina. Takze ja viem ze objem motora nicim nenahradis - iba ak vacsim objemom :)

 

Myslel som to tak s tym neuspechom, ze nakoniec si to nekupovali ti zakaznici pre koho to povodne bolo urcene. V tom to prakticky zlyhalo. Malo to pritiahnut ludi ktori by si inac skuter nikdy nekupili, a to sa myslim nestalo. To ze si koncept s odstupom casu ziskal fanusikov, to je ina vec. To sa prihodi kdejakemu produktu. Ono ani velorex nie je zly koncept na mestske povozidlo, bez srandy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Instant - já mám oblečený "jen" metrák, C1 se mnou jede pěkně a na "závodění" mám jiné věci. Hmotnost se projeví na zrychlení, mně bohatě stačí, když na semaforech ujedu autům. Taky to asi bude znát v kopci. Na maaximálku to nebude mít velký vliv, aerodynamika je vynikající.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si včera udělal radost a trochu utrácel za neplánované zbytečnosti... když jsem tam tu helmu viděl a jak ta barva sedí, prostě jsem musel. A navíc je úžasně pohodlná :)

 

post-38015-0-78821200-1434574542_thumb.jpg

post-38015-0-78767500-1434574543_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně spíš zaujala ta motorka. Jednu autentickou nklasiku jsme nedávno koupili s kamarádem, nevím, jestli jsem to sem už nedával. A kamarád si zase pohrál s BMW R115OGS...

post-3283-0-92662100-1434623228_thumb.jpg

post-3283-0-10137000-1434623245_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak k tomu opravdu sedí. Nějaké bližší info?

 

Motocykl Kawasaki W800 a helma nějaká "pro mě neznačková" NEXX FREEDOM. Helma je moc pěkně zpracovaná a bezvadně sedí na mojí šišce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1200GS, která je lehčí a mám skoro dva metry a stodvacet kilo. Při dobrých podmínkách - pád na rovném asfaltu - ho zvednu ze země sám zcela v pohodě. Tato úprava svádí k myšlence vzít to někam na projíždku do lesa. Nic proti, ale rozhodně bych nevyrážel sám. Kdysi mi to spadlo v takové uzounké serpentině na Passo di Gavia do škarpy, když jsem prošlápl do prázdna na kraji asfaltu :-) a nebyla prča to vytáhnout s naloženýma kuframa ani s nějakým náhodným italským turistou, co šel kolem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Vypadá, ale pořád bude hodně těžké.

 

Mám pocit že kamarád říkal že to odlehčil skoro o 40 kilo a to je hodně! Jak někdo napsal, na motokros stále není, Ale ovladatelnost se prý zlepšila o světelné roky, chová se jako lehká motorka. Budu mít možnost si na tom zajezdit, pak poreferuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GS se za jízdy chová jako lehká motorka i když je plně naložená. Ale bavíme se o asfaltu a na offroad. Já na ten terén ňák nejsem. Asi bych mohl jezdit i nějakým blyštivým cesťákem, ale zas by mi hodně vadilo, kdybych ho někde při manipulaci ve složitějším prostředí položil na bok byť jen jednou. U GS je mi to jedno, i když se to stalo jen dvakrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, GS je obratná kočka, mám na nich (1100/1150GS/GSA) 250 tisíc km. A je dobrá i v terénu, pokud se nesportuje (tedy aspoň já, někteří kluci s tím řáděj jak urvaný). V terénu jezdím turistiku - do stupaček, za jedna až tři, vyjímečně čtyřka a bubly bubly cestou necestou, výhoda je, že se není třeba moc překážkám vyhýbat, pod koly GS se rozdrtí, zamáčknou, zlomí nebo uletí pryč. Když jsem to samé kdysi zkoušel na 650GS, byl jsem nešťastný. Muselo se točit (GS se valí i na volnoběh) a přední kolo furt po něčem uskakovalo stranou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já s GS1150 v terénu moc spokojený nebyl... trochu prudší lesní cesta, mokrá tráva a byl jsem v pr... těžký jako kráva, nahoru to nejelo, dolu klouzalo pozadu a otočit se to nedalo, jsem myslel že budu muset volat vrtulník aby to GS vyprostili :( Na cestování po asfaltu a po prašných cestách fajn, ale do skutečného terénu je to prostě moc těžký. Tu váhu si člověk krásně uvědomí, když pak sedne na "macatou" motorku o které se říká že je těžká, neobratná a špatně ovladatelná, konkrétně mám na mysli ZRX1200R od Kawasaki a připadá si na tom po GS1150 jak na minibike, co jede sama tam kam jen okem zašilháš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...