Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

 

ale zas to ber z lepsej stranku: kolko ludi ma pracu a moze nieco robit a nezamestnanost je nizsia;) ako za komunistov- nevadi ze sa nieco robi zbytocne a je to na h*** ale hlane ze sa robi:)

 

No, pro mne je to naopak ta horší stránka. Lidi mají sice práci, ale za jakou cenu? Balík peněz je stále jen ten jeden, ať v tuzemském či evropském měřítku. A nedostává se jich na důležité věci. Tak proč jimi plýtvat na mrtvé projekty? To bych těm zaměstnancům raději dával podporu v nezaměstnanosti, která by byla zlomkem dotací vyplýtvaných na ničení materiálu. Jinými slovy - každá koruna investovaná do ztrátového projektu (myslím v oblasti, kde se hraje na zisk, nemyslím charitu, památky, sport či kulturu atd.)je vyhozená. Pokud to dobrovolně dělá soukromý subjekt, je to jeho věc. Ale v případě dotací, tj. darovaných peněz, mi to přijde jako nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je pravdou, že Jawa už má silně po sezoně a už ji nepomůže ani voda z kostela.Jinak v minulosti jsem měl i panelku 250 i Califa 350 i s těmi jsem si moc radosti neužil. Věčně ruce od šmíru, nedobíjelo se nestartovalo, a o převodovce a slavných vidličkách řazení ani nemluvě. Pravda panelka na tom byla líp, najezdila toho se mnou docela dost, ale jinak co se týče kvality, tak zatím nejvíc blbuvzdorná a spolehlivá byla a zatím je 350/634. Modely potom byly jen snaha o záchranu. Zbytečně složitý a dost odrbaný na kvalitě konstrukce i následného provedení. Ale to neznamená, že kolegové přede mnou neměli pravdu. Bylo to dáno dobou a těžením z hluboké minulosti, kdy Jawa něco znamenala. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Erko Drákule trochu přibralo... Ale už chybí jen chrániče rukojetí a jak ji znám, nedají jí spát přídavná světla. Já dnes přezouvám 1150GSA a v sobotu vyrážíme do Albánie.

post-3283-0-77437800-1439971358_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strocek, pekna. Mel jsem ten motor v motardu, prestizce. Rikal jsem mu komar.Kolem kila to tak vibrovalo, ze sem mival mzitky a na stojanu pekne tancovala. Spravnej stroj. Uzivej ji:)

tl

Díkes. Jel sem s ní v pondělí v těch deštích z Mělníka do Berouna..., měl jsem domluvenou dodávku, ale ta naposlední chvíli neklapla, tak jsem to vyřešil odvozem na ní a kolega jel zpátky v autě. Ale co jsem chtěl říct, dle předchozího majitele co na ní najel tak 5kilo, ten majitel ještě před tím dělal GO motoru a vydlic, ale tak známe to ty prodejce co toho nakecaj, ale nějaký fotky z GO mi ukázal, ale když jsem jel v dešti, tak sem jí na dálnici rozpálil na stopádlo a krásně držela stopu, že se nevlnila, takže byla asi fakt komplet dělaná což mě potěšilo.   :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ivane a proc ne? Ten motor proste ty vibrace mel no. Jinak to byla a je fajn moto. Ty mzitky byla nadsazka, i kdyz ne velka:) Behalo to i v advikovi a to je nejaka masina. Bebu asi znas, ten na tom dal mongolsko. a spousta dalsich objelo svet. WPecko v serii je jen dalsi lahudka. Za me je to spravna motorka:)

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ivane a proc ne? Ten motor proste ty vibrace mel no. Jinak to byla a je fajn moto. Ty mzitky byla nadsazka, i kdyz ne velka:) Behalo to i v advikovi a to je nejaka masina. Bebu asi znas, ten na tom dal mongolsko. a spousta dalsich objelo svet. WPecko v serii je jen dalsi lahudka. Za me je to spravna motorka:)

tl

Ale jo, ode mne to byla stejná nadsázka jako od Tebe - i když ne velká:-):-).

On se motor může jinak chovat s různých motorkách, nikdy to není stejné. Kupovat si vibrující motorku na delší cestování považuju bez nadsázky sa masochismus. Ale ono je to relativní, i naše BMW v určitém pásmu otáček lehce chvějí a kdyby se na tom svezl majitel Pan Europana, Gold Wingu nebo BMW K1200LT, nechápal by. A my to považujeme za nejlepší motorky na světě (bez nadsázky:-)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to nezatracoval i když to vibruje. Každý hledá něco jinýho někdo chce při jízdě ticho a klid, někdo pořádnej nášup pod prdelí. Jestli s tím někdo jel za hranice, tak je to fakt saďour, né že by to nešlo, ale nemyslím si že by si to užil jako na vhodnějším stroji, ale tak jak jsem psal, každej to má rád jinak  ;) . Já jsem si to vybral abych si ještě zařádil, než se na starý motorkářský kolena ujmu nějakýho GSa a nebo klidně i starý afriky (teď jak vyšla ta nová, já nevím mě to nějak neoslovilo) ta stará je pěkná a tyhle, teď už old school, mám rád. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sureshot, mas pomerne sirokej rozstrel... co s tim chces jezdit? Ty motorky jsou dost odlisny. Obecne, lc4 je velkej jednoval co uz se par let nedela, takze koukat na ulozenku nebo neco s uplne jasnou historii. Pokud s tim nekdo opravdu jezdil, tak si myslim, ze motor bude po repasi, to same tlumeni. Kdyz vidim, ze tam mas lc8, tak Ti asi jde o maleho advika. Pokud chces male a pomerne lehke endurko - srovnavam s lc8, tak spis koukni na 690enduro, enduro r. Novejsi koncept, vetsi vykon, u tech poslednich slusnej servisni interval, oproti lc4 nevibruje a za par kacek udelas cestaka do nepohody. Bral bych to jako motorku na cetovani mimo asfalt.

Tu lc8 myslis jakou? 950, 990 se starejma budikama nebo ty posledni? Ta motorka je spickovej matros, ale vyzaduje spickovou peci:) Ja koupil kdysi 2007 rok a mela necele 2tis km. Okolo 7-8tis se zacla sr-t. Nikdo nevedel proc, diagnostika se tvarila jako ze OK. Nakonec se na to prislo a kluk co ji pak koupil ode me jezdi spokojene dodnes. Asi bych nehledel na km, ale spis koukal na moto s jasnou a dolozitelnou! historii. Na moto co absolvovala vsechny svolavacky a mozna klido na stroj co ma vice najeto, protoze kdyz bude vzorne servisovana, tak ty problemove veci budou vyresene. Kdyz bude ovesena akrapama, kuframa a pulkou veci z katalogu TT, mas to jako bonus:) Tolik za me:)

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD, dakujem za vyborny a vecny koment. Budem sa musiet veru zamysliet.

viac menej sa pohravam s myslienkou na enduro, jazdim momentalne cestne enduro 900 cestu.... a trial :) 

taha ma to mimo asfalt. KTM a BMW vychadzaju ako dve volby kde mozes moto jazdit donekonecna na cestach, a ked chces zbehnut ides. ide mi len o to, nebyt limitovany.

690 enduro sa mi paci, a vyzera to aj ako volba. (hoc sa tazko zhana)

950 - vyzera byt spolahliva a nie az tak pretkavana technikou.

990 - to iste akurat popretkavana technologiami.

 

moto ktora je spolahliva alebo sa da opravit aj v najblizsej dedine alebo najblizsej dedine v mongolsku.

z tych novych 990 mam trochu strach, je tam elektroniky tolko ze nikdy nevies odkial vietor fuka.

 

ako vidim tento post je viac menej len otvoreny dialog ako cesta ku konkretnemu rieseniu. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sureshot, hele mongolsko se jezdi na kdecem. Od starejch vran, po posledni modely. Ja kdybych mel jet na takovou cestu, bych zvolil r80/100gs, nebo r1100gs. Prave z tech duvodu, ktere uvadis.

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já zkusím za sebe LC4. Jak už bylo zmíněno nějakej ten pátek se nedělá, což znamená, že už je to stará mašina a maj toho hodně za sebou a sehnat pěknej kousek bude docela problém. Můj poznatek, že když jsem měl nahozenej inzerát na LC4 640 2003-2005 klasický enduro, tak se v inzerátech moc nevyskytujou asi sou lidi spokojený a nebo se nedochovali :), jenom motardi a to sem nechtěl. Občas nějakej bastl nebo totál sračka, ale tak to bych nikomu nedopuročoval, protože každej kdo to zná tak ví, že je lepší si připlatit dejmetomu desítku dvacítku, než pak v době půl roku do toho vysypat 50... Taky bych spíš důvěřoval pěkný mašině se servisní historií kde bude sice nalítáno 40tis, ale před 5tis bylo děláno co se dalo, tak té bych dal přednost před nějakou s  20tis bez servisu. Já jsem docela puntíčkář a hrozně mě vytáčí taková ta uživatelská prasárna jako např. plasty přišroubovaný tu imbusem tu šestihranem tu křížákem, tady chybí gumička na radičce, tady je prasklej blinkr to sou takový indicie, který hovoří, že motorku mělo nějaký prase, který se o to nejenom nestaralo, ale taky to asi zřejmě neumělo doma v garáži ani udělat... Tak takovejhle stroj bych nekoupil i kdyby byl za super cenu. Zase na druhou stranu nepočítej u 10let a víc starýho endura, že jí koupíš nepadlou a bez škrábanců a po důchodci z Rakouska. To se mi ozval frajer že má competitiona (ostřejší verze) jestli bych nechtěl, že to dovezl z Rakouska po důchodci. Ty důchodci v Rakousku si podle mě frajeři, že si na důchod pořizukou ostřejší endura na lítačku do lesa. Jinak četl jsem nějaký fora a docela mě překvapila kritika na 690, že sice 70HP, ale že to je takovej stroj bez šťávy oproti 640 a že prej docela zklamání, co to projeli a porovnávali, ale to mám z fóra, takže nemůžu říct. LC4 640 bych doporučil do max 100km rádiusu a to sem ještě hodně přestřelil, je to prostě enduro do lesa a polňačky na hoby trať, trošku scivilizovaný na silnice a pro "dva" o nějakým dalekým cestováním bez úprav za mega prachy a stejně se to cestovním endurům nevyrovná si myslím, že nemá cenu ani diskutovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...