Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

chlapi mali ste niekto niekedy VTX1800? zaujima ma ci to vibruje do riaditok. sedel som na tom raz ked to bola novinka, pamatam si len ze to jemne masiruje do sedacky, ale ruky nic. otocil som sa na tom okolo bloku, to je vsetko. 

 

mam nepekny dlhodoby problem so slachou v lakti a vibracie na motorke uz proste nedavam, tak ma to zaujima - ci sa mi vyplati sa trepat na vohlady, no..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi mali ste niekto niekedy VTX1800? zaujima ma ci to vibruje do riaditok. sedel som na tom raz ked to bola novinka, pamatam si len ze to jemne masiruje do sedacky, ale ruky nic. otocil som sa na tom okolo bloku, to je vsetko. 

 

mam nepekny dlhodoby problem so slachou v lakti a vibracie na motorke uz proste nedavam, tak ma to zaujima - ci sa mi vyplati sa trepat na vohlady, no..

Pokud máš problém se šlachou v loktu tak bych se díval po úplně jiném typu motorky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pochopitelne, ale v kategorii cruiser som si vybral VTX, tak VTX. na ine jazdenie bude stvor- alebo sestvalec co si len tak bzuci. ale na nedelu okolo komina nebudem jazdit s celym tym Humbertom.

 

keby islo len o ten laket, to si kludne mozem kupit elektricky bajk a som vysmiaty. resp je to jedno, ziadne moto nie je dobre bo sa drzis trubky a zdvihas dlan hore, to je presne ten zly pohyb. Ale som zistil, ze vibracie mi vadia fest, lebo na jednobuchu su proste vsade a vela a po 30min to uz nejde vydrzat.. 

 

takze hladam najmensie zlo v ramci kategorie a zistujem, ci je dostatocne male :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pochopitelne, ale v kategorii cruiser som si vybral VTX, tak VTX. na ine jazdenie bude stvor- alebo sestvalec co si len tak bzuci. ale na nedelu okolo komina nebudem jazdit s celym tym Humbertom.

 

keby islo len o ten laket, to si kludne mozem kupit elektricky bajk a som vysmiaty. resp je to jedno, ziadne moto nie je dobre bo sa drzis trubky a zdvihas dlan hore, to je presne ten zly pohyb. Ale som zistil, ze vibracie mi vadia fest, lebo na jednobuchu su proste vsade a vela a po 30min to uz nejde vydrzat.. 

 

takze hladam najmensie zlo v ramci kategorie a zistujem, ci je dostatocne male :)

Skus někde mrknout po Triumph rocket 3 a projet se na něm. Měl jsem ho půjčený na víkend a není to takový záhul jako na ostaních cruiserech.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sureshot, hlavne se neukvapit. Znam to, neco te nadchne, stojis s otevrenou hubou a nez se nadejes je to na dvore:) A pak zjistis, ze to neni to prave orechove. Hod si na papir co chces jezdit, kolik toho cca das za sezonu, kolik mas penez, kde se s tim bude pohybovat. z toho bys mel cca ziskat predstavu co za stroj, resp jake kategorie chces. Pak uz se bude jen prat srdce vs mozek a pak koupis co chces:)

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD, dakujem za vyborny a vecny koment. Budem sa musiet veru zamysliet.

viac menej sa pohravam s myslienkou na enduro, jazdim momentalne cestne enduro 900 cestu.... a trial :)

taha ma to mimo asfalt. KTM a BMW vychadzaju ako dve volby kde mozes moto jazdit donekonecna na cestach, a ked chces zbehnut ides. ide mi len o to, nebyt limitovany.

690 enduro sa mi paci, a vyzera to aj ako volba. (hoc sa tazko zhana)

950 - vyzera byt spolahliva a nie az tak pretkavana technikou.

990 - to iste akurat popretkavana technologiami.

 

moto ktora je spolahliva alebo sa da opravit aj v najblizsej dedine alebo najblizsej dedine v mongolsku.

z tych novych 990 mam trochu strach, je tam elektroniky tolko ze nikdy nevies odkial vietor fuka.

 

ako vidim tento post je viac menej len otvoreny dialog ako cesta ku konkretnemu rieseniu. :)

Třeba jsem to přehlédl, Ty se chystáš na nějaké daleké cestování? Jen jsem achytil, že jezdíš nějaké cestovní enduro 900 a "tahá Tě to mimo asfalt".

 Když na cestování a KTM, tak 950/990 Adventure, to je můj tip. Pravda, elektroniky je tam dost, na druhou stranu, staré motocykly typu R100 jsou sice jednoduché a opravdu se dají spravit v mongolské vesnici, na druhou stranu se některé závady mohou objevit vlivem samotného stáří. Zmíněné KTM jsou výborné i pokud preferuješ offroad, povede jím velká část cesty a jde o hardcorovější terén nebo Ty jezdíš hardcorovějším způsobem:-).

 

Na druhou stranu, univerzálnější jsou bogery BMW a osobně myslím, že absolutně nejlepší volbou je nyní R1100GS z let 1997-1999, které se dají sehnat i s nájezdem kolem 50 tisíc km a ve výborném stavu. To jsou extrémně spolehlivé motorky, na kterých se ještě neaplikovala úsporná opatření jako na R1150GS. 1100 se prodávají od cca 80 tisíc korun, ale já osobně, kdybych chtěl cestovat, nebudu šetřit a koupím i dražší kus na cenové úrovni levnějších 1150. Mimochodem, mám na 1100/1150 GS/GSA najeto přes 250 tisíc km, ale 100% odborníkem je zde Cyril.

 

Napsal jsem, že BMW je univerzálnější, je i myslím komfortnější a spolehlivější. Na druhou stranu nemá tak dobré terénní vlastnosti jako KTM a ani na silnici nemá tak ostrý a sportovní projev. Někdo to považuje za součást charakteru, nutně to potřebuje a BMW mu přijde jako mdlá, nudná motorka, i když tak to není a i s BMW GS se dá zatáčkově vybláznit a GS dokáže překvapivě pozávodit i sportovnější stroje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste k tomu co psal Ivan. Souhlasim do puntiku. Mel jsem 11gs i lc8. Na bawci se me jezdilo lepe, ve vsech rezimech. Ja kdyz kupoval kacenu, tak jsem si vysnil ze budu litat mimo asfalt jako Cyril Despressu, a vono hov.no. Uz clovek fak musi neco umet a ja se bal te vahy. Presto, ze je bawec o tunu tezsi, tak diky tezisti se me i v terenu na nem jezdilo lepe. Pozor, jezdil sem kochacku. Ale jsem divnej, protoze ted na scramovi litam mimo cesty jako magor. A to je uplne pseudo enduro:) Takze nakonec kacena jezdila v 90% po silnici a hoblovala passa jako asi 99% endur, velkejch:)

Ta 11ctka je fakt dost dobra volba, vybornej universal za super cenu a udrzba nezrujnuje. Je jich moc, takze dilu je k disposici hafo., Tu mou ex jezdi kamarad a za tech asi 8 let co ji ma ji jen chvali. A jak Ivan pise, kdyz ji dostanes do ruky, tak v zatackach rozhodne nezdrzujes.

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ivan, ano chystam, nie vsak tuto sezonu. A to co planujem v pohode dam s tym svojim TDM 900.

zopar raz som tento svoj stroj vytiahol na miesta kde uz rozhodne nepatri, preto mi blikla myslienka zeby to chcelo nieco viac enduro.

Taktiez to zapada do dalekych planov. Preto sa pohravam s myslienkou.

 

950/990 je aj moj tip zatial. akurat som nevedel co je na takuto moto vela km. (ked, tak planujem brat nieco okolo 20tis km+)

uvidim, zatial len spriadam plan

 

BMW 1100 gs sa mi pozdava tiez, je jednoducha a vyzera byt pouzitelna. 

o tom ze sa oplati priplatit a zobrat lepsi kus ak ma clovek vaznejsie zamery o tom "žádná" :)

250 tisic? 

 

dik za skvele postrehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaj, tak to sem spatne pochopil, sorry. Hele, pokud se rozhodnes pro ty cestovni endura, tak urcite. Cyrila, Boba - cestovni endura.cz, bmwgs forum, lc8 forum. To co me jen tak na rychlo napadlo.

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ivan, ano chystam, nie vsak tuto sezonu. A to co planujem v pohode dam s tym svojim TDM 900.

zopar raz som tento svoj stroj vytiahol na miesta kde uz rozhodne nepatri, preto mi blikla myslienka zeby to chcelo nieco viac enduro.

Taktiez to zapada do dalekych planov. Preto sa pohravam s myslienkou.

 

950/990 je aj moj tip zatial. akurat som nevedel co je na takuto moto vela km. (ked, tak planujem brat nieco okolo 20tis km+)

uvidim, zatial len spriadam plan

 

BMW 1100 gs sa mi pozdava tiez, je jednoducha a vyzera byt pouzitelna. 

o tom ze sa oplati priplatit a zobrat lepsi kus ak ma clovek vaznejsie zamery o tom "žádná" :)

250 tisic? 

 

dik za skvele postrehy.

Ano, no, možná už 270, nevím. Ale ne na jedné motorce. První 1100GS, novou, jsem kupoval v roce 1998 a najel 85 tisíc km. Pak jsem koupil 1150 GS Adventure, taky nový a nejel asi 60 tisíc km. Pak jsem se kvůli stavbě baráku vrátil k levnější 1100GS, za dva roky najel něco přes 20 tisíc a pak jsem se vrátil k 1150 Adventure a na něm mám zatím 50 tisíc km, kupoval jsem ho, když měl něco přes 100 tisíc. A zbytek na replikách Honda Gorilla, Honda DAX, BMW C1 a dalších.  Ale Cyril má najeto asi 3x víc:-).

Jde o to, kolik za motorku chceš dát, jak jsem psal, 1100GS koupíš od 80 tisíc korun, v Německu seženeš i voňavku s málo km i za 150 tisíc ale to u nás nikdo nedá, protože cca od 110 tisíc se objevují 1150GS. Což je na jednu stranu škoda, protože 1100GS ve 100% stavu bych si asi koupil za jakoukoliv sumu, pokud bych chtěl jet kolem světa. Igor Brezovar na ní má najeto ke 400 tisíc km, kamarád od nás asi 270 tisíc km, pak už je třeba do motorky trochu investovat, takže bych hledal nájezdy kolem 50 tisíc, ať máš na delší dobu pokoj.. Ale stovky tisíc km najede i 1150, pokud najdeš dobře opečovávanou a v dobré péči budeš pokračovat, moje má 155000 km, před sezónou na ní dělal Cyril velký servis a tvrdí, že je v pořádku. Tak mu věřím a zítra v 6 ráno vyrážíme do Albánie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pochopitelne, ale v kategorii cruiser som si vybral VTX, tak VTX. na ine jazdenie bude stvor- alebo sestvalec co si len tak bzuci. ale na nedelu okolo komina nebudem jazdit s celym tym Humbertom.

 

keby islo len o ten laket, to si kludne mozem kupit elektricky bajk a som vysmiaty. resp je to jedno, ziadne moto nie je dobre bo sa drzis trubky a zdvihas dlan hore, to je presne ten zly pohyb. Ale som zistil, ze vibracie mi vadia fest, lebo na jednobuchu su proste vsade a vela a po 30min to uz nejde vydrzat.. 

 

takze hladam najmensie zlo v ramci kategorie a zistujem, ci je dostatocne male :)

Možná mi nebudeš věřit, ale pokud chceš choppera bez vibrací, novější softaily (Dyny ne) mají vyvažovací hřídel. Motor se ani nezatřese. Mohu potvrdit z osobní zkušenosti. Můj Crossbones si přede jako kočka naprosto bez zachvění. Jako můj další motorkový objev tohoto roku, bych zmínil zkušební jízdu na novém modelu Alectra Glide Limited MY 2015. Motor po přidání plynu naprosto bez vibrací! Úplně mě ta motorka uchvátila! Takže jsem to vyřešil tím, že jsem si to psychologicky vysvětlil/obhájil a poté, co jsem prodal Jaguar XKR a K1200LT, jsem si asi před měsícem pořídil novou Electru. Mám zatím najeto 3000 km a nelituju. Když budeš mít možnost, určitě se svez. Je to se starými modely (díky programu Rushmore, kdy se firma H-D nechala u vývoje nového modelu inspirovat přáním zákazníků) naprosto jiná mašina. Řekl bych hlavně díky změně úhlu hlavy řízení, kapalinou přichlazeným hlavám, ABS duálním brzdám, velmi slušné GPS a nepřekonatelné muzice. Potom je tam ještě pár dalších maličkostí. Hlavně mě baví ten 1700ccm motor. Je to pohoda. Na cestování je to super, na výlety mimo silnice mám ale samozřejmě stále R1150GS/A a R80GS. Ty nedám!   

 

Nie nie, mal som na mysli 250 tisic KM

"... Mimochodem, mám na 1100/1150 GS/GSA najeto přes 250 tisíc km, ale 100% odborníkem je zde Cyril."

 

mimochodom ohladne motoriek oplati sa sledovat nieco ine ako mobile.de?

Jo, Ivan má na těchhle motorkách najeto určitě kolem čtvrt míle. Já tak nějak podobně. (bohužel to je minulost... :frusty: jezdím zlomek toho co dříve). Měl jsem víc mašin najednou, takže se ty nájezdy hůř sledovaly. Ale k tématu. 

Jedenáctka je super, jedenáctpade (alespoň pro mě) určitě taky. V poslední době děláme ve zvýšené míře generálky převodovek (ložiska v rozvodovce se dělají tak kolem 80-120 tkm). Občas se nečekaně a bez varování odporoučí Hallův snímač (motorka na fleku stojí a konec), zanedbaný modulátor ABS (brzdy brzdí normálně dál, ale nejde ABS) a někdy se musí vyměnit čerpadlo paliva (opět fatal error). Jinak jsou to spolehlivé stroje. Jedenáctka je pro trochu víc náročnější provoz potřeba dovybavit zpevňující sadou pro uchycení převodovky (cca 3000,-) a všem doporučuji dorazy řízení na telelever. Jinak je to fakt nenáročnej, úspornej a hlavně pohodlnej stroj. (otázka pohledu na věc). 

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no na street glide ma ukecat asi nebude problem.. za rajdami sa mi paci viacej road glide ale to mi zena zakazala, ze jej to pride mega odporna motorka. musim ist zajazdit skusobne kolo. Skusenost mam prave so starou WideGlide, co je Dyna, sportova seria, to kope jak zbijacka.

 

tak, vsetky hlasy z okolia smeruju k H-D.. ze vraj mi to ide k pleti. tak ti teda pekne dakujem nacelniku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni zac! :-). Osobne jsem take pokukoval po Street nebo Road Glide, ale Electra ma jako jedina vzadu vzduchovy podvozek, coz ty dve nemaji. A take jsem chtel, aby se tam dobre sedelo panimame. A v tom si Electra po K1200LT nevedla spatne. . Tak ti drzim palce. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

no na street glide ma ukecat asi nebude problem.. za rajdami sa mi paci viacej road glide ale to mi zena zakazala, ze jej to pride mega odporna motorka. musim ist zajazdit skusobne kolo. Skusenost mam prave so starou WideGlide, co je Dyna, sportova seria, to kope jak zbijacka.

 

tak, vsetky hlasy z okolia smeruju k H-D.. ze vraj mi to ide k pleti. tak ti teda pekne dakujem nacelniku :)

nie!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...