pkarlik Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 (upraveno) instant: Ale no tak - mašinu do města přeci nedefinuje kastlík na rukavice A s tou gumou jsi už úplně vedle - vždyť je to trialová guma - totální lepivka. Pokud máš pochybnosti o její přilnavosti, tak si otevři pár urban trial videí, viz např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=BCGC_qh6dC8 nebo rovnou nějaké trial závody. Upraveno 23. srpna 2015 uživatelem pkarlik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pkarlik Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 Cali: Plech pod motorem zůstal z originálu, teď jsem kouknul na fotky a je tam nejspíš kvůli zachování schránky vedle motoru, která je v něm schovaná. Asi mysleli na místo pro Instantovo rukavičky Každopádně zadní blatník tam měl být, alespoň ve smyslu toho lízátka vpředu, takhle to fakt bleje všechno do toho hříbku sání. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 ..kam sa podela tvoja vyrecnost, kolego? skus dat tej myslienke trochu vacsi rozmer, na toto sa tazko reaguje ale no tak nie, no... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 instant: Ale no tak - mašinu do města přeci nedefinuje kastlík na rukavice A s tou gumou jsi už úplně vedle - vždyť je to trialová guma - totální lepivka. Pokud máš pochybnosti o její přilnavosti, tak si otevři pár urban trial videí, viz např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=BCGC_qh6dC8 nebo rovnou nějaké trial závody. tak ked lepi tak je dobre, ja len ze tak moc nevyzerala Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strocek Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 (upraveno) Přilnavost srovnávat s motorkou, která jezdí a skáče převážně rovně a má podhuštěný pneu aby víc zabíraly to bych řekl, že není úplně stejný. Na špalkách v zatáčkách zas tak lepit určitě nebude, ale nebude to úplně nejhorší, že by se s tím nedalo jet. Ve městě by tě zas nemělo tak nic zaskočit, co by si nedal a jezdíš tam většinou pomalu. Otázka pak je, jestli má cenu investovat peníze a když si to chceš dělat sám, tak i ten čas aby si měl do města takovouhle motorku, která vlastně jinde není moc použitelná. Vybraný kaslíci vypadaj možná dobře, ale tak nějakej vercajk, minimálně sprej do pneu (bez toho bych já asi nikam nevyrazil) by to mít mělo, minimálně povinnou výbavu. Jako sem taky toho názoru, že to jsou spíš pozérský né moc použitelný stroje, ale tak do práce cca 10km se na tom asi nechá a to je asi kategorie kam tyhle stroje směřujou a určitě bych po tom sáhnul víc než po skůtru. Tady bych pochválil aspoň snahu nechat nejpřirozenější pozici jezdce a né tam dát nějakou krátkou trubku kde ti záda tvoří úhel 45° a tam si myslím, že i těch 10 km je až až, ale neříkám že drobný úpravy nedodaj atraktivitě, ale s mírou. Upraveno 23. srpna 2015 uživatelem Strocek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xnokiax Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 vzdy som chcel skusit trialovu moto. len ked by tie male prditka neboli tak drahe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pkarlik Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 Ale dají se sehnat i okolo 1000 EUR :-) Strocek: Tady je videt, jak kazdy ma ty pozadavky a vidinu idealniho biku jinde, např. já jezdím na mašinách přes patnáct let a sprej na pneumatiku jsem v životě nevozil a od tebe to slyším poprvé Když už, tak jsme vozili na enduru náhradní plášť, abysme někde uprostřed ničeho nemuseli táhnout mašinu na laně 30 km k nejbližší cestě, kam se dostane dodávka... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strocek Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 Ten sprej je super věc a v autě mám 2. Jako není to na 5cm díru, ale malý diry to super zaplácne. Enduro asi jen tak nepíchneš, ale na supersportu bych bez toho nevyjel. Na fároši sem ho dycky měl, stejně jako opravnej knot. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 Za dvacet let motorkaření jsem sprej nevozil. Jedinkrát jsem ho koupil na benzínce a foukl předek, bo utíkal. Po 30 km jsem si ve dvoustovce rozbil hubu a bajk, prostě kolo ušlo i tak. No jo no, píšou tam, že na nouzový dojetí a max 80 km/h ... prostě věc k hounu. Tuten xindl už mi do baráku nesmí. Na delší štreky vozím BMW knoty, ještě jsem je naštěstí nepotřeboval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strocek Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 (upraveno) knot i sprej u mě vždycky OK. U knotu je to asi fuk, ale sprej sem kupoval vždycky kvalitní firmu a tuším, že Motul. V lidlu bych ho asi nekupoval. Dělal jsem to podle návodu a vždycky pohoda. ale tak jestli máte špatný zkušenosti, tak si volejte odtahy no... Upraveno 23. srpna 2015 uživatelem Strocek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 23. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. srpna 2015 No jistě, odtah jsem si volal hned potom, co jsem se rozpleskl na tom úžasným spreji. Značku netuším, prostě jsem koupil, co bylo na benzínce v regále. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pkarlik Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 No a nebo tlačit za povzbuzování kolemjdoucích Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gerhard Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 Chlapi,s priatelkou sme uvazovali ako o druhom priblizovadle moto konretne Honda Shadow Spirit 750, chceme zacat vsak s niecim mensim to same len Shadow 125ku. Chcel som si rozsirit vodicak na velku. Majitel autoskoly mi povedal, nerob to 2 absolventi z kazdeho kurzu zahynu za sezonu. No totalne ma odradil. Ako to beriete vy, myslim tie nehody , zodpovednost soferov. Myslim tym ze ja si vsetko ustrazim.ale mi nedaju prednost z vedlajsej a podobne. Sory za hlupe otazky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmizík Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 (upraveno) Nejdřív bych se zamyslel, jestli majitel autoškoly tak trošku nekecá. Loni bylo v ČR celkem 629 úmrtí při dopravních nehodách, z toho je motorkářů kolem 10%. Tj. kolem 60 lidí. To je jak kdyby majitel střelnice tvrdil, že každej druhej klient se mu doma picne. EDIT: V ČR je zaregistrovanej skoro milion motorek, řekněme, že na silnice vyjede 10% z nich, to je 100 000 lidí. Pak vychází úmrtnost na 0,06%. Takže bych se toho nebál. Upraveno 24. srpna 2015 uživatelem Zmizík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sureshot Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 (upraveno) 125 pre dvoch je IMO mala moto 750 je akurat, na silnej moto je ta sila hlavne prvok bezpecnosti (niekedy potrebujes pridat) a tiez, na nej mozes ist pomaly aj rychlo, na malej moto len pomaly. Co sa tyka uhynu, pozri si statistiky co zapricinuje umrtia. Dalej by som doporucil zobrat do uvahy predaj motoriek od roku 2013 ide to RAPIDNE nahor, a to sa bavime o predaji novych strojov. (cim chcem povedat ze motorkarov je viac a statisticky aj urazov)Starsie su uz cenovo dostupne a potom to mas tak, ked mas cerstvy vodicak kupis si litroveho supersporta a nemas vysporiadane vlastne ego, si v riadnom riziku. Co sa tyka ostatnych blbych udalosti, to vies, zahynut mozes aj doma na schodoch. Upraveno 24. srpna 2015 uživatelem sureshot Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitak Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 Proč se zabít na trapné 750ce, když se člověk může rozstřelit rovnou na 1200ce ? :-) Ne, to je jen sranda. Já jsem dělal řidičák na motorku až v 28ti letech, kdy jsem měl v autě naježděné stovky tisíc km a pokud máš mozek a pud sebezáchovy, tak je pravděpodobnost, že skončíš jako většina těch, co se dostanou do zpráv, minimální. Samozřejmě zemřít můžeš kdykoliv i v autě nebo při sexu apod. :-)Mimochodem moje první a zatím jediná motorka byla BMW R1200 GS a přijde mi to ovladatelností a blbuvzdorností jako dobrá motorka pro začátečníka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 Ten autoškolák bude docela slušnej trotl, co už. Jdi rovnou do velký, buď úplně v klidu. Nikdo Ti tím heftem za Tebe neotočí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frygo Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 Já jsem velmi spokojený už léta s GSX-R Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frygo Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 začal jsem K5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frygo Odesláno 24. srpna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2015 pak K6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se