Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Diky chlapci,nahac sa mi paci tiez,nieco do retro. Naozaj dvaja jazdit nechceme. Mame auticko. Chceme to len ako priblizovadlo ked pojdeme niekam solo. Co sa mi na jazde choper paci je kolmica chrbtice k vozovke,ale to je mozno viac menej i na endure ci nahaci. Nechcem byt ohnuty lezat na nadrzi a v dialke hladat rajdy. Som maly 178cm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem fakt začínal a dlouho jezdil XVS 650 a potom Suzuki GSR 600. Takže si troufám říct, že choppery a sportovní naháče opravdu znám dobře. Pak jsem si na Krétě pújčil BMW R 650 GS a to je dokonalej posez. Najel jsem na tom asi 800 km a už jedině enduro. Teď bych pošilhával po Tenerce 1200. Posez na enduru je perfektně vzpřímenej, ale nesedíš tak jako v křesla ala chopper, kdy nemáš moc kontrolu nad strojem pomocí těla. V podstatě i naháče jsou vzpřímený, jenom maj vejš stupačky. Problém je, že naháče jsou zrádný. Do 7000 otáček se nic moc neděje a pak chytnou saze a trhaj asfalt. To se týká hlavně 600 ccm výš. Ale velký papíry jsem dělal na ER-5 a ta je hodná a přitom táhne. Chopper si nech až budeš vyjetej a bude ti 70. Já jsem taky malej. Mám asi 181 cm. Jestli máš prachy, tak se podivat třeba po Kawasaki W800 nebo Bonneville či Scrambler, ale důrazně doporučuju i Hondu NCV 750 pro začátečníka. Ty jsou celkem hodný a přitom sedíš narovnanej. Znova zdůrazňuju, sedni na to. Vlastně sedni si na co nejvíc motorek, aby měl představu a ideálně je i projeď i kdyby kousek. Fakt je zbytečný kupovat 125. To bych si koupil leda jako skútr. A i tak když jsem ho měl na dovolený pučenej, tak jsem se za den vrátli a vzal 200 ccm. 

 

Cali: Bulldog se mi střašně líbí. Ale já znám důvěrně motor, kterej v tom je. A sice je to motor z XVS 1100. Zkrátim to... NE! Ale srdci neporučíš. Já vždycky chtěl Buell. Závodní stroj se vzduchem chlazenym dvouválcem z choppera. No strašná pitomost. A taky je malej. Jenomže je krásnej. Naštěstí jsem byl kluk a dneska se už moc nesežene a neexistuje servis. :-D

Upraveno uživatelem Sickboy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuha. Vyskusat co najviac Jasne. Dik. Ak budeme kupovat tak z druhej ruky nan nic nove nie . Budem googlit nuz a dam si motoskolu teda. Dakujem za postrehy a cenne rady.

Upraveno uživatelem gerhard
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky chlapci,nahac sa mi paci tiez,nieco do retro. Naozaj dvaja jazdit nechceme. Mame auticko. Chceme to len ako priblizovadlo ked pojdeme niekam solo. Co sa mi na jazde choper paci je kolmica chrbtice k vozovke,ale to je mozno viac menej i na endure ci nahaci. Nechcem byt ohnuty lezat na nadrzi a v dialke hladat rajdy. Som maly 178cm.

 

Tak ta Kawasaki w800 ci Bonneville je presne co sa vizualu tyka,tak toto ma taha fest.

Před koupí doporučuji důrazně promyslit, tohle nejsou hodinky a koupě / prodej / koupě co pár měsíců by opravdu lezla do peněz...

 

Jinak Sickboyem zmíněnou NC 750X jsem měl šanci projet a jedním slovem SUPER! Perfektně se vede, motor až u země, vyšší posez  - tak je rozhled, plynulý zátah. Prostor pro helmu v "nádrži" dobrý bonus. Navíc ve verzi DCT úplně na pohodu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta helma v nadrzi je teda dobra ficurina. To som necakal. Dizajn je velmi agresivny,hm budeme riesit az na jar asi. I ked jazdne vlastnosti oproti planu su asi omnoho lepsie. Ak z tych planov nevyrastie nejaka Fabia ci Polo pre polovicku. Pri com si zakotvil Ty Klobadysku ? Vo sne by ma nenapadlo ze raz budem riesit moto,ale to chyti asi kazdeho chlapa raz za zivot. Je to len vizia zatial . Chceli by som ju nielen na emotivne prilojizdky ale aby aj fakt sluzila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta helma v nadrzi je teda dobra ficurina. To som necakal. Dizajn je velmi agresivny,hm budeme riesit az na jar asi. I ked jazdne vlastnosti oproti planu su asi omnoho lepsie. Ak z tych planov nevyrastie nejaka Fabia ci Polo pre polovicku. Pri com si zakotvil Ty Klobadysku ? Vo sne by ma nenapadlo ze raz budem riesit moto,ale to chyti asi kazdeho chlapa raz za zivot. Je to len vizia zatial . Chceli by som ju nielen na emotivne prilojizdky ale aby aj fakt sluzila.

Momentálně prskolet značky Honda CBF.post-670-0-34276200-1440543009_thumb.jpg

Ale bude se přesedat...

Jinak pokud chcete jen přibližovadlo, to nejlepší do města a okolí je skůtr. Nemusíte dělat žádné papíry když máte B, benzín a pojistka 00nic. Velmi praktické a plechovkáři lépe tolerované. Není to frajeřina ale i 125 skůtr poskytne vítr ve vlasech, navíc vespa je imidžovka k pohledání...

Upraveno uživatelem klobadysek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som predsa radsej nieco trocha vacsie. Budeme este vela debatovat a skusat. Tento rok uz isto nie.

Jen poznámka, kromě peněz na motorku si připrav i peníze, které do ní hned vrazíš - u jetého stroje minimálně výměnu náplní a fitrů, nic nedej na ujištění právě bylo měněno. Já takhle koupil a po kontrole zjistil, že tam chybělo víc jak půl litru oleje. Případně nové gumy, řetěz a další spotřebák. Taky nějaké to příslušenství - zámek, plachtu na zakrytí, případně stojan, nemluvě o nosiči či kufru etc.

A samozřejmě min. 800 Euro na výbavu (2x helmy, hadry, boty).  Pokud budete chtít být velcí fešáci, tak i dvakrát tolik...

Upraveno uživatelem klobadysek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sediet na masine a vozit sa je rozdiel. ono rychlo si zvyknes na tu vahu. 

dolezity poznatok, ktory tu uz padol, nekupuj moto ktoru prerasties za par mesiacov.

s tym co pise lobadysek uplne suhlasim, vybavu treba 100%

pripajam aj link http://www.rozhlas.cz/plus/zaostreno/_zprava/tragicke-nehody-motorkaru-pricinou-je-jejich-nezkusenost--1525785

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně ojetiny obcházet ideálně s někym, kdo tomu rozumí. V dubnu jsme sháněli pro kamaráda motorku a jedna hrůza větší než druhá. Všechno ale skutečně všechno dovoz ze zahraničí a 95% všeho bouračky opravený na koleně. Je dobrý, když na to sedne někdo zkušenej. Já takhle jednu vytáhnul na rovnou silnici a táhla doprava. Další vibrovaly řidítka, když jsem je pustil. Pak člověk sleze a kouká, že tam jsou vozžvejkaný matky, takže motor byl venku. Gumy jsou jinej model a dokonce jiná značka. Odtlačíš plast kolem světel a tam vidíš černej sprej, takže to někdo stříkal. Poklepat nádrž a hned najdeš kit. Prostě hrůza. A většina majitelů o tom ani nevěděla a uvědomili si to, až když jsem jim to ukazoval. Takže neni to jednoduchý s ojetinou a původ ČR popřípadě SR pro tebe a prvního majitele to je jako hledat jehlu v pokoji nějakého studenta a hlavně jsou tak drahý, že se skoro vyplatí vzít novou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...