Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

No je doma...

tak tu si niekto riadne siahol do vrecka.. :eek: U nás v garáži parkuje kedysi sériovo najrýchlejšie približovadlo na svete, t.j. Honda CBR 1100 Super Blackbird XX , navyše komplet zvody od motora až p tlmič Akrapovic (asi 8 žrebcov viac). Otec je vysoký a ja vlasne tak isto nemám rád tie nové miniaturné supersporty čo sa nedokážeš ani skrčiť za plexi... veľké, nech sa dá na ňu ľahnúť a ideš :D Preto by som aj prijal nejaké shoppera, už ten supersport akosi omrzel...

post-38180-0-82569500-1469352300_thumb.jpg

post-38180-0-72987200-1469352304_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nooo to už áno, presne tie väčšie mašiny sú pre mňa príťažlivejšie ako taká R1-ka napríklad. na tú keď som sa posadil a prešiel pár kilometrov, povedal som si že aj keď to je dobrá mašina, nesadnem na ňu už nikdy viac :D tá ZZR je zase už niečo iné, krásne veľká, dá sa na ňu ľahnúť, nebolí ťa chrbát... to by som prijal ale keďže sme Honda fun, pri Honde aj ostaneme :) A máš pravdu, nie je to úplne superšport, no 260 km/h máš skôr ako si stihneš prdnúť tak či tak ;) Nedávno som sa vrátil z UK a mal som tú česť aspoň vidieť naživo H2R, ktorá spravila nedávno svetový rekord... 400km/h za 26 sekúnd myslím... choré! :notworthy: Moja maximálka bola zatiaľ len 275 a mal som dosť, 400 si nedokážem predstaviť ani vo sne...  ?326 HP v motorke, čo má 200kg??

post-38180-0-95473700-1469354463_thumb.jpg

post-38180-0-15902300-1469354468_thumb.jpg

Upraveno uživatelem petik16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten blackbird s jednym vyfukom.. no ja by som to trestal.

aký je v tom rozdiel akože?? :D Jeden alebo dva výfuky, sa ti to akože dizajnovo nepáči? Toľko motorky majú jeden výfuk že až som nad tým ani nikdy nezamyslel, či jeden, alebo dva.. Viď tá H2R...Neviem no, nezáleží na tom podľa mňa absolútne a je to 16-ročná motorka čo dá 300 aj dnes bez problémov ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na blackbirda ujebat taky hnusny /a aj drahy/ vyfuk kvoli mizernym 8 hp.. proste je to skarede, to patri na supersport a nie na blackbirda. ta motorka bola dokonala jak zisla z pasu. Sadnut a jazdit. Stare zlate casy, ked este v Honde zamestnavali aj dizajnerov.

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau, tajne doufam, ze trumpetu nikdo chtit nebude :) Posledni 3-4roky nejak vice a radsi jezdim na kole. I kdyz ten baworak me zase pripomel, jak fajn je to jezdit dalky na moto. No a taky rad vyjedu s rodinkou, prckama, taky je zacina to kolo bavit a na vse nezbyva cas. Takze bych rad pres zimu postavil nejakou dodavku na rodine ,,cundrovani´´ :)Toyka je nam mala. A na jaro bych taky rad nove kolo, takze tak :)

A kdyz budu mit chut na moto, tak koupim neco jako ten bawor. Za par penez neskutecny svezeni a zase to na podzim strelim. Uz se me nejak nechce si do toho pres zimu ukladat penize.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wikipedia: "V roce 1984 byl v Kalifornii žijící anglický návrhář John Reed kontaktován společností Yamaha, aby pro ni navrhl motocykl. Cílem bylo vytvořit něco výstředního, něco, co tu ještě nikdy nebylo, něco za čím se každý otočí, specifický typ. Velký motor a dvě kola a přitom zachovat vše potřebné. Výsledkem byl "brutální svalovec" s motorem převzatým z Yamahy XVZ Venture, jehož výkon byl zvýšen až na 140 koní..."

 

Test Auto/Idnes: "...působí dojmem velkého motoru, kterému konstruktéři přidali 2 kola, aby se mohl pohybovat...  Při vytočení jedničky do maximálních otáček (kolem 9000 ot/min.) "motor s koly" svého krotitele do tří vteřin katapultuje do rychlosti přes 100 kilometrů v hodině a let přes 200 kilometrů v hodině atakuje po deseti až dvanácti sekundách..."

 

Už víte, o čem je řeč? Jasně, o prvním sériovém dragsteru s povolením jezdit v běžném provozu. O motorce, u které podvozek nestíhá výkon motoru, jezdit umí především rovně a má nekonečnou žízeň po benzínu a hlad na zadní pneumatiku. O motorce, která měla být hvězdou amerických pouličních sprintů mezi semafory. Uhodli jste, je to Yamaha V-Max 1200!

 

Po téhle kultovní motorce jsem vždycky toužil, ale jak jsem stárnul, začal jsem postrádat smysl téhle investice, V-Max měl zůstat v mém srdci jako jeden z nesplněných cílů z mládí, na kterém jsem vlastně ani nikdy nejel. Ale osud tomu chtěl jinak a dnes jsme si s kamarádem dovezli tohohle krasavce. Získali jsme ho za poněkud smutných okolností, ale majitelka byla ráda, že zůstane v dobrých rukou. A o to se budeme opravdu snažit, protože tahle motorka je z roku 1996, na tachometru má poctivých 17 tisíc kilometrů, je v exkluzivním stavu a posledních 16 let stála u jediného majitele, v garáži na koberci před zrcadlem, vždy pečlivě naleštěná a udržovaná...

 

Zatím pár mizerných fotek z mobilu, snad je omluvíte...

post-3283-0-80518400-1469535465_thumb.jpg

post-3283-0-26780600-1469535479_thumb.jpg

post-3283-0-00522900-1469535499_thumb.jpg

post-3283-0-76129400-1469535536_thumb.jpg

post-3283-0-54548100-1469535555_thumb.jpg

post-3283-0-07420100-1469535575_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...